סקירה מקיפה על מניית uso

קרן הנפט של ארצות הברית (USO) היא מוצר נסחר בבורסה (ETP) שנועד לספק תוצאות השקעה התואמות את תנועות המחירים היומיות של West Texas Intermediate (WTI), נפט גולמי מתוק קל. USO מיועד למשקיעים קצרי טווח העוקבים אחר עמדותיהם בחוזים עתידיים קצרים לטווח קצר ב- WTI. קרן USO היא מניות ניירות ערך הנסחרות בבורסה שניתן לרכוש ולמכור ב- NYSE Arca.

מדד הקרנות West Texas Intermediate (WTI) נסחר בבורסת הסחורות בניו יורק (NYMEX) וקרן הנפט של ארצות הברית (USO) חווה חוזי עתידי קונטנגו או מתגלגלים שאינם נוחים למשקיעים ארוכי טווח.

ההבדל בין שינוי המחיר של חוזה החוזים העתידיים על נפט למניות USO בחוזים עתידיים על NAV בעבר יעלה על 10 דולר

כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת עשויים להיות שונים מעט בהשוואה למידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. מכיוון של- USO יש הזדמנויות מוגבלות להשקיע ישירות בחוזים עתידיים על נפט, השקעותיה בחוזים אלה ובאחרים שהן יכולות להשפיע עליהן ממשיכות להשפיע על ביצועי הקרן, וקשה ל- USO לעקוב אחר חוזי העתיד לשווי של 30 שערים רצופים. ימים ללא USO NAV משתנה בפלוס מינוס 10% (או 10 $) מעל השינוי האחוז היומי הממוצע במחיר החוזים העתידיים באותה תקופה.

על המשקיעים לקחת בחשבון את המידע הכלול בתשקיף, כולל יעדי השקעה, סיכונים, עמלות והוצאות. נתוני ביצועים והצעות מחיר מייצגים ביצועים בלבד ואינם נותנים שום אינדיקציה לתוצאות העתידיות.
עבור פרטים נוספים בנושא של סקירה מקיפה על מניית uso ניתן לבקר ב- bigshotnews.net

מצא קרנות נסחרות בבורסה (תעודות סל) ומגזרים המתואמים לאותו קיבוץ סמל או סמל שאתה רואה כאן

ניתוח תעודות הסל הללו והמסחר בהם יכול לשפוך אור על סחורות. MSCI ESG Research, LLC היא קרן עם מדדים ומידע על מוצרים המספקת נתונים סביבתיים, חברתיים וממשליים על ניירות הערך הבסיסיים של יותר מ -23,000 סוגים מרובי נכסים של קרנות נאמנות ותעודות סל.

תנודתיות היסטורית

היא מדד לאופן שבו ניירות ערך בסיסיים השתנו במחיר לאורך זמן. ה- IV נראה כמו תחזית של ההסתברות לשינוי מחיר עבור נכס הבסיס עם IV גבוה המצביע על כך שהשוק מצפה לתנועות מחירים משמעותיות ו- IV נמוך המצביע על כך שהשווקים מצפים שנכס הבסיס יישאר בטווח המסחר הנוכחי. אחוזון גבוה פירושו שה- IV היה ברמה גבוהה במשך רוב השנה שעברה.

קרן הנפט של ארצות הברית הונפקה כקרן הסחורות של ארצות הברית ב -10 באפריל 2006

מטרת ההשקעה שלהם היא לספק תוצאות השקעה יומיות התואמות את השינוי היומי במחיר הספוט של WTI גולמי מקושינג, אוקלהומה. . המשקיעים מושקעים בחוזים עתידיים על נפט גולמי מתוק קל וסוגים אחרים של נפט גולמי, סולר, נפט חימום, בנזין, גז טבעי ודלקים אחרים מבוססי נפט המשקפים את השינוי היומי (באחוזים) ב"מחיר הספוט "של האור. נפט גולמי מתוק נמדד על ידי השינוי היומי במחיר חוזה עתידי מסוים לטווח קצר עבור נפט גולמי מתוק קל (מה שמכונה חוזה חוזה עתיד על נפט) וריבית שנצברה על ההשקעה המלאה על בטחונות השקעה.

קרן הנפט של ארצות הברית (USO) עושה עבודה טובה מאז אפריל

כאשר שוק הנפט היה מספק יתר על המידה בגלל הביקוש הנמוך וההיצע לא הגיב מספיק מהר. מספר רב של חוזים עתידיים USO ומניות תיווך נקנו תוך זמן קצר מאוד. ה- USO 100% מושקע בחודשים האחרונים של החוזה והקרן מתחילה לגוון על פני מספר חודשים.

WTI, ההנחיה העיקרית למחירי הנפט בארה"ב, זכתה לריצה אפית, ועלתה ביותר מ -250% בחודש שעבר לרמה האחרונה של 32 דולר לחבית. שני גלי זעזועים בעקבות קריסת הסכם ייצור הנפט בין רוסיה לאופ"ק ומגיפת ה- COVID-19 גרמו לצניחה גסה.

בעיה אחת

היא שעליו לשלם מחיר גבוה יותר כדי להמיר חוזים לחוזרים כאשר הם יפוגו. המחיר הגבוה יותר נובע מכך שעתיד הנפט נמצא במחזור, מה שאומר ששווי החוזה של החודשים הבאים גבוה יותר מזה שתוקפו יפוג בטווח הקצר. קיים סיכון שמחירי הנפט הגולמי ייקחו אוויר לנשימה ארוכה וימכרו לטווח הארוך יותר.

ביום שלישי שעבר היא נפגעה מפיצול 1: 8 הפוך, שמעולם לא מהווה סימן טוב להשקעה. היצע יתר של נפט הוא בעיה עולמית עבור קושינג, אוקלהומה, שיש לה כמה צינורות ועשרות מיכלי אחסון.

נוהלי SEC מכוונים להגבלת חיפושים אוטומטיים מוגזמים ב- SEC.gov ואינם מיועדים או צפויים להשפיע על אנשים הגולשים באתר SEC

שים לב שמדיניות זו עשויה להשתנות אם ה- SEC מתחזק את האתר כדי להבטיח שהאתר יעבוד היטב ויישאר זמין למשתמשים. על ידי שימוש באתר SECas אתה מסכים לניטור ואימות האבטחה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן