סקירה מקיפה על מניית פלייטיקה

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים, SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. המדיניות הנוכחית מגבילה את מספר המשתמשים הכולל לא יותר מ -10 בקשות בשנייה ומספר המכונות המשמשות להגשת בקשה. אם בקשתך מזוהה כחלק מרשת כלים אוטומטיים, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התנועה שלך.

כדי להצהיר על התעבורה שלך, אנא עדכן את סוכן המשתמשים שלך כך שיכלול מידע ספציפי לחברה. החברה הגישה את הנפקתה ב- 9 בדצמבר, ואת המידע במסמך S-1 ניתן למצוא כאן.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של מניית פלייטיקה ניתן לבקר באתר bigshotnews.net

המנכ"ל רוברט אנטוקול הקים את פלייטיקה לפני למעלה מעשור כחברת משחקי קזינו חברתית. Caesars Interactive Entertainment רכשה את החברה בשנת 2011 ומכרה אותה חמש שנים לאחר מכן לקונסורציום של מפתחי משחקים סיניים תמורת 4.4 מיליארד דולר.

Playtika Holdings Corp

היא מובילה בתחום המשחקים הסלולריים ופלטפורמת מונטיזציה עם למעלה מ- 35 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש ופורטפוליו של כותרות משחק. פלייטיקה נוסדה בשנת 2010 והייתה החברה הראשונה שהציעה משחקים חברתיים בחינם ברשתות חברתיות ובפלטפורמות סלולריות. לאחרונה גייסה החברה 1.9 מיליארד דולר בהנפקה ראשונית לציבור, מה שהעניק לה שווי של 11 מיליארד דולר.

פלייטיקה

הוא אחד המפתחים המובילים של משחקי סלולר ברחבי העולם ויוצר חוויות מהנות וחדשניות המשמחות ומעסיקות את המשתמשים. המטה שלה בהרצליה, בישראל, לפלייטיקה אחזקות קורפ יש משימה לבדר את העולם עם הזדמנויות משחק אינסופיות והיא מעסיקה למעלה מ -3,700 עובדים ב -19 משרדים ברחבי העולם, כולל תל אביב, לונדון, ברלין, וינה, הלסינקי, מונטריאול, שיקגו, לאס וגאס, סנטה מוניקה, ניופורט ביץ ', סידני, קייב, בוקרשט, מינסק, דנייפר וויניצה.

פלייטיקה אחזקות

ההנפקה השנייה בגודלה בשנת 2021, התפרסמה ביום שישי והעריכה את הצעתה ברמות העולות על ציפיות המשקיעים. פלייטיקה גייסה כמעט 1.88 מיליארד דולר בהנפקה. היא מכרה 69.5 מיליון מניות במחיר של 27 דולר, ועברו את טווח המחירים המקורי של 22 עד 24 דולר למניה.

פלייטיקה, מפתחת סלולר ישראלית של משחקי מובייל, מכרה 69.5 מיליון מניות תמורת 27 דולר, הרבה מעל טווח המחירים של 22 – 24 דולר. 1.88 מיליארד הדולרים עולים על 13 מיליארד הדולרים שגייסה חברת התשלומים Affirm Holdings, על פי נתוני דיאלוג.

פלייטיקה מחזיקה בתשעה מתוך 100 המשחקים הניידים הנמכרים ביותר בארה"ב

כולל Slotomania ו- Bingo Blitz, שייצרו יותר ממחצית ממכירות Playtika בשנת 2018 ובשנת 2019 על פי תשקיף המכירות. השאר, על פי התשקיפים, הגיע משילוב של ספקי צד שלישי אחרים ופלטפורמה משלו. סיטיגרופ, גולדמן זאקס, UBS ובנק ההשקעות BofA Securities חתמו על ההצעה.

החברה גייסה 1.9 מיליארד דולר בהנפקה הראשונה לציבור והערכה את מניותיה ביום חמישי בלילה בסכום של 27 דולר ליחידה לעומת טווח המחירים שצוין בעבר בין 22 ל -24 דולר

עם שווי שוק של 11 מיליארד דולר, פלייטיקה נסחרת בערך פי חמישה מהכנסותיה, נתון שמניותיה זינקו נגדו. חברות משחקים מדור קודם כמו Electronic Arts (Take-Two Interactive), Activision Blizzard ו- Ubisoft מניבות הכנסות פי שבעה עד תשע, על פי FactSet.

שוק המניות נכנס לשפל בשנת 2020

אך התחדש בחודש יוני כשכמה חברות באסיה התפרסמו. מניית Playtika Holding Corp עלתה ב -17% עם הופעת הבכורה שלה בשוק, הנגרמת על ידי צמיחה בענף משחקי הווידאו והביקוש הגובר להצעות מניות חדשות. על פי חברת מעקב אחר השקעות המשחקים InvestGame, תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הניבו שווי של 9.2 מיליארד דולר מהנפקות של חברות הימורים.

כמחצית מהכנסות החברה הגיעו ממשתמשים שהורידו את משחק ה- PlayTika הראשון שלהם או מוקדם יותר בשנת 2016 או ממשחקי 2016 ברבעון האחרון.

כדי למקסם את סיכויי ההצלחה של החברה, Playtika התמקדה במשחקים קלאסיים שאנשים משחקים כבר שנים רבות, כמו מכונות מזל, בינגו, פוקר וסוליטר. המשחק הפופולרי ביותר של פלייטיקה, בינגו בליץ, הגדיל את הכנסותיו ב -410% בשנת 2016 ואת המשחק היומי שלו למשתמש ב -300%. החברה רכשה גם את סוליטייר גרנד הרווסט, שהגדילה את המכירות ב -146% לאחר הרכישה.

במשך שנת 2021 כולה

החברה צופה לייצר הכנסות של 2.6 מיליארד דולר ו- EBITDA מתואם של 1.0 מיליארד דולר, וזה מעל ההנחיות הקודמות של 24.4 מיליארד דולר ו -920 מיליון דולר בהתאמה. אלפבית צופה צמיחת רווח של 18.7% לשנה הנוכחית, לעומת צמיחת רווח צפויה של 5.7% עבור Zacks Industries Internet Services.

Activision Blizzard מפתחת ומפיצה תכנים ושירותים לקונסולות משחקי וידאו, מחשבים אישיים ומכשירים ניידים. מאטל ביצעה עסקה עם Netease להציע אפליקציות ומשחקים ניידים של מאטל כמו Pictionary, Hot Wheels Racing ו- Barbie Fashion Closet.

שיעור צמיחת הרווח הצפוי לשנה הנוכחית הוא 66.7%, לעומת צמיחת רווח צפויה של 29.6% עבור Zacks תעשיות צעצוע, משחק ותחביב. אומדן הקונצנזוס של זק לשנה הנוכחית תוקן במעלה 20% במהלך 60 הימים האחרונים.

התאמה של EBITDA מתואם לרווח הנקי קרובה למדדים פיננסיים לפי GAAP

אנו מציגים מרווחי EBITDA מותאמים, מרווחי אוביטדה מותאמים ומרווחי EbitDA מותאמים לפני ואחרי מרווחי EITDA מותאמים כאמצעים תפעוליים חשובים שההנהלה שלנו משתמשת בהם כדי להעריך את הביצועים הפיננסיים שלנו. למעט כנדרש בחוק, אנו אינם מתחייבים לעדכן בפומבי הצהרות צופות פני עתיד מכל סיבה שהיא שתשקף תוצאות בפועל או שינויים בציפיות שלנו. אנו מגדירים את ה- EBITDA המותאם באופן הבא: (i) הוצאות ריבית; (ii) הכנסות מריבית; (ג) הפרשות למס הכנסה; (ד) פחת והפחתות; (v) הוצאות פיצויים מבוסס מניות; (vi) הסדרים משפטיים; (VII) הכרה מותנית; (VIII) הוצאה הקשורה לרכישה; (IX) הוצאות תוכנית פיצויים לטווח ארוך; (ז) תשלומי שמירה; ו (XI) פריטים מסוימים אחרים, לרבות חיובי ירידת ערך. EBITDA (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות) הוא מדד לביצועים הכספיים הכוללים של החברה ובאמצעותו ניתן למדוד את רווחיותה. כדי לשים את החברה בהקשר, תוכלו להשוות אותה לחברות דומות.

ישנן כ- 79,925,000 מניות רגילות של פלייטיקה אחזקות קורפ (כולל 10,425,000 מניות שנמכרו) נמכרות לבעלי המניות במימוש מלא של אופציית הנפקה לרכישת מניות נוספות

ישנן כ- 12.3 מיליון מניות פלייטיקאס המוחזקות על ידי משקיעים קצרים, המכונות "Playtikas Holding Interest Short." יחס הריבית הקצרה של PlaytIKA Holdings (SIR) הוא סכום מניות Playtika Holdings הקצר כיום חלקי הסכום הממוצע של מניות Playtika Holding הנמצאות כיום ב 8.240783277592 דולר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן