סקירה מקיפה על מניית אנבידיה

ההתמקדות של Nvidia היא להגביר את הביצועים של GPUs, כולל שילוב בינה מלאכותית כדי ליצור מוח מחשב המסוגל להתמודד עם משחקי תלת מימד ומציאות מדומה. מקימי Nvidia מצפים כי מחשבים אלה יפותחו עבור מכשירי בידור, כולל משחקים. החברה הודיעה לאחרונה על יחידת העיבוד המרכזית שלה (GRACE), כלי ייעודי שצפוי להשפיע באופן משמעותי על העיבוד במרכזי הנתונים.

כמניית השבבים המובילה עם נתח שוק בקצה העליון של שוק משחקי מרכז הנתונים

Nvidia היא אחת שצופה בה. דירקטוריון ה- NVDA הרחיב את נקודת הקנייה בסך 64,867 דולר ברווח דו ספרתי במהלך ההתפרצות האחרונה שלה. מניית NVDA טיפסה לשיא של כל הזמנים ונסחרה ברגע זה ב -79.9 דולר למניה.

Nvidia Corp

עוסקת בפיתוח וייצור של מעבדי גרפיקה ממוחשבת, ערכות שבבים ותוכנות מולטימדיה קשורות. הפלטפורמות של NVIDIA פונות לשווקים כמו משחקים, הדמיה מקצועית, מרכזי נתונים ורכב. בדוק את רשימת המניות של IBD ותכנים אחרים של IBD כדי למצוא מאות מהמניות הטובות ביותר לרכישה ולצפייה.

המגיפה הניעה את הביקוש לשבבי Nvidia במחשבים ביתיים, משחקי וידאו ומרכזי נתונים. החברה עומדת גם מאחורי הביקוש למגיפה לשבבי NVIDIA למחשוב ביתי ומשחקי וידאו במרכזי נתונים.

יצרנית השבבים המופלאה הייתה חלוצה ביחידת העיבוד הגרפי (GPU)

מה שהופך את משחקי הווידאו ליותר מציאותיים. זה התפתח לשבבי AI המשמשים במחשבי על, מרכזי נתונים, תרופות ופיתוח מכוניות ללא נהג. Nvidia ועמיתיה מייצרים שבבים למערכות מידע על רכב, הגה כוח ומערכות נהיגה אוטונומיות. המחיר הגבוה הנוכחי של NVDA הביא את החברה להודיע על חלוקת מניות המתוכננת ל -20 ביולי 2021. המניה מחולקת בארבע לאחד, כלומר אם ביום הפיצול אתה בבעלותך מניה אחת של Nvidia תקבל ארבע מניות. בתחילת יולי, 20 מניות צפויות להיסחר על בסיס פיצול מותאם, כלומר מחיר המניה עשוי לרדת מתחת ל -200 דולר. פירוש הדבר שמישהו שיש לו היום 200 דולר יוכל לקנות 1/4 ממניות אם ירצה.

עם פיצול מניות של ארבע לאחת

המשקיעים יהיו בסופו של דבר בעלי ארבע מניות במקום המניות שהיו בבעלותם לפני הפיצול. הערך האמיתי של השקעותיהם לא יעלה אם הם מחזיקים יותר מניות. במקום זאת, החברה מפצלת את מניותיה בתקווה להגביר את הביקוש, כך שאנשים רבים יותר יכולים להרשות לעצמם לקנות מניות שיכולות לעלות בין 200 ל -800 דולר.

במהלך 12 החודשים האחרונים ערך המניות של תאגידי NVIDIA נע בין 355,5842 דולר ל -77,6788 דולר בלבד

מחיר המניה הנמוך החדש של 333 דולר עשוי להשפיע על תיאבון השוק למניה, מה שבתורו יכול להשפיע על מחיר המניה של החברה. בטא מציעה כי מניות NVIDIA תנודתיות יותר מהמחיר הממוצע, שהוא בדרך כלל סיכון גבוה יותר לתשואות מכות בשוק.

תאגיד NVIDIA משלם דיבידנד ממוצע של 5.4% מהרווח הנקי

זה מאפשר לאנליסטים להעריך תשואת דיבידנד שנתית בשיעור של 0.08% על ערך המניה הנוכחי. המשמעות היא שבעלי מניות NVIDIA יכולים ליהנות מתשואה שנתית של 0.09% על מניותיהם בצורה של דיבידנדים על בסיס חלוקות אחרונות וחלוקה מובטחת בעתיד.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית תסחר 10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ויש לה שווי שוק של 100 מיליון דולר. בדוגמה זו, לחברה יהיה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, והמניות הרווחיות שלה יהיו 1 דולר.

זה מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500

הדירוג הכללי, הלוקח בחשבון גם גורמים טכניים וגם גורמים מהותיים, הוא נקודת התחלה טובה. להערכת שווי מניה. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים.

כתוצאה מכך

תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון עבור כל סמל בבורסה. ב- Stash אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק או לקנות השקעות.

אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר

היא לקנות השקעות באיכות גבוהה שאתה מאמין בהן ואוחז בהן. מתחילים עשויים למצוא את השימוש בתיווך מסורתי מכריע, אך רבים מאפשרים לכם לקנות מניות מלאות. תלוי במחיר המניה של החברה בה תרצו להשקיע, רכישת מניות מלאות עשויה להיות אוסרת.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות, ללא הגבלה, אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. Lipper ו- Refinitiv הינן חברות ואינן אחראיות לטעויות או לעיכובים בתכנים או בפעולות שבוצעו על ידן או בהסתמכות עליהן. שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח.
לעוד מידע בנושא של מניית אנבידיה וסקירה מקיפה על מניית אנבידיה עליך לגלוש לאתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן