סקירה מקיפה על מניית פיזר

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, אם לחברה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה הוא 1 דולר. שיעור הדיבידנד, כלומר אחוז רווחי החברה ששולמו לבעלי המניות, מתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.
עבור מידע בתחום של מניית פיזר יש לבקר באתר bigshotnews.net

היא מבוססת על ירידה היסטורית בת 60 התשואות על המניה לעומת התשואה על S & P 500. המשקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה מדוע שווי פייזר בע"מ שונה מערך החברה. שווי השוק, שווי ספרו ושוויו של פייזר כפי שדווח במאזן החברה, הנקרא ערך פנימי או בסיסו האמיתי של פייזר. המשקיעים משתמשים בשיטות שונות כדי לחשב את ההון ולקנות את המניה כאשר שווי השוק שלה יורד מתחת לשווי ההון העצמי שלה.

פייזר עוסקת בגילוי, פיתוח וייצור של מוצרי בריאות. החברה מגלה, מפתחת, מייצרת, משווקת, מפיצה ומוכרת מוצרים ביו-פרמצבטיים. החברה פעילה באמצעות מגזרי Pfizer Innovative Health (IH) ו- Pfizer Essential Health.

פייזר נוסדה באמצע המאה ה -19 בניו יורק על ידי שני מהגרים גרמנים והתפתחה משורשיה המוקדמים כיצרנית המונית של חומצת לימון ופניצילין לאחד השמות הגדולים בתעשיית התרופות

פייזר פיתח וייצר תרופות וחיסונים באימונולוגיה, אונקולוגיה, קרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה ונוירולוגיה. בנובמבר 2020 החלה החברה במירוץ החימוש לספק לעולם חיסון COVID-19 בכך שהודיעה כי החיסון שפיתחה עם ביונטק ובדיקה על 43,500 איש הוכיח את עצמו כיעיל ב 90% ללא תופעות לוואי חמורות. ב- 8 בדצמבר הפכה הסבתא הבריטית מרגרט קינן לאדם הראשון בעולם שקיבל את החיסון.

ב- 9 בנובמבר פרסמה פייזר הצהרה שהתבססה על ניתוח מוקדם של שתי מנות של החיסון COVID-19

אותו פיתחה יחד עם חברת הביוטכנולוגיה הגרמנית ביונטק. הוא מצא ששתי המינונים היו יעילים במניעת המחלה בחולים ללא עדות לזיהום קודם. ב- 18 בנובמבר פרסמה החברה את הנתונים הסופיים מניסוי שלב 3 שלה, ששינה את שיעורי היעילות של שני החיסונים ומצא שהם יעילים ב 95% במניעת הנגיף.

בעוד שמניות פייזר צנחו בימים האחרונים, הפצת חיסון ה- COVID-19 לא הייתה נפוצה כצפוי. אכזבות אחרונות אלה הורידו את מחיר המניה לכדי אותה הרמה בה שילמו המשקיעים בתחילת שנת 2021.

התחזית של פייזר נראית בערך במקום שהיה בתחילת השנה ובתחילת 2020, אז זה טוב הגיע הזמן להוסיף את מניות התרופות לתיק.

פייזר בע"מ (PFE) עלתה ב- 0.15% לרמה של 38.79 דולר בהיקף של 10,000,094 מניות. החברה הרוויחה 1.97 דולר למניה, או יחס מחיר לרווח של 19.75, במהלך 12 החודשים האחרונים. עם דירוג 9.3, היא אחת מיצרניות התרופות המובילות בענף הכללי, על פי InvestorSobserver.

הכנסות פייזר בסך 14.6 מיליארד דולר עלו ב -44.6% לעומת הרבעון הראשון ו- 8.1% מעל ציפיות האנליסטים

ניתן לראות בביצועים החזקים בתחום זה ביטוי לחוסר הרצון של החברות להגדיל את הייצור וההכנסות של חיסונים כאשר הם נכנסים לחוזי אספקה ממשלתיים חדשים. בפרסום הרווחים הראשון שלה הודיעה פייזר כי חתמה על חוזים למסירת 1.8 מיליארד מנות חיסון בשנת 2021, וכן על חוזים נוספים עם ממשלת קנדה וישראל למסירת אותה השנה.

פייזר מתכננת להתחיל בבדיקה של שני חיסוני שפעת פוטנציאליים מבוססי שליח ברבעון השלישי (20.20.21). בסך הכל, מכירות החיסונים מסוג COVID-19 של פייזר ברבעון הראשון היו גבוהות מהצפוי וצריכות להמשיך ולגדול.

(פייזר) – פייזר עלתה לכותרות רבות על עבודתה בפיתוח חיסון יעיל נגד וירוס. מחיר המניה של פייזר עלה בצורה חדה מאז התרסקות שוק המניות הנגרמת על ידי הנגיף במרץ.

פייזר העלתה את התחזית לשנה כולה ואמרה כי היא אופטימית לגבי מכירות השותפות שלה ביונטק (BNTX). עכשיו מניות פייזר נועצות מבט בחבית של קנייה חדשה עם אחיזת כוס שנייה בבסיס.

שתי החברות מסרו מידע למינהל המזון והתרופות בתקווה לקבל אישור מלא לחיסוני ה- COVID שלהן. חברות משווקות גם לצרכנים מבלי לשנות את מחירי החיסונים.

קח בחשבון שהחיסון מפותח במשותף עם ביונטק, הנהנה ממניה. לכן איננו יכולים להסתמך על החיסון שיעלה את מחיר המניה בטווח הקצר. המניה עדיין מתחת לרמת 10 $ שהושגה בתחילת 2019 והיא הייתה שם יותר משנה.

ההתפשטות הגלובלית של נגיף העטרה גורמת לכך שלא הרבה אנשים פונים לרופא לשעת חירום

וכמה סוגים של ניתוחים אלקטיביים נדחו וכתוצאה מכך מכירות נמוכות יותר של חברות תרופות כמו פייזר. אף על פי שהחברה נהנתה מיוזמות הארגון האחרונות שלה, לחיסון COVID-19 בטווח הקצר אולי לא תהיה השפעה משמעותית על המניות. סנטימנט השוק יכול להיות תנודתי, וראיות לעלייה במקרים חדשים עלולות להפחיד משקיעים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן