סקירה מקיפה על מניית קנאביס

למרות שהחוק הפדרלי בפועל המצהיר על חוקי קנאביס ייקח שנים להיכנס לתוקף, תקנות המדינה הוכיחו כי הן עומדות במשימה של הסדרת הקנאביס. חוקי המדינה לשליטה במכירות הקנאביס בכל המגזרים עדיין פועלים בטלאים. מגדלים ומפיצים מצפים מחקיקה שתמנע מהממשל הפדראלי לעסוק בלגליזציה של המדינה, ואלה חדשות טובות עבור מניות הסירים.

חברות קנאביס כפופות לחוקים ותקנות מגוונים המשתנים ברמה המקומית

הממלכתית, הפדרלית והבינלאומית. תעשיית המריחואנה מורכבת מחברות התומכות ומפעילות מחקר, פיתוח, הפצה ומכירה של מריחואנה רפואית ופנאי. קנאביס הופך פופולרי יותר ויותר והופך לגליזציה למטרות פנאי, רפואיות ואחרות במספר גדל והולך של מדינות לאום ותחומי שיפוט אחרים.

על פי נתוני New Frontier Data

המספקים מחקר על שוק המריחואנה, תעשיית המריחואנה צפויה ליצור 200,000 מקומות עבודה חדשים בארה"ב עד 2020. הערך של שוק הקנאביס החוקי העולמי צפוי לגדול בשנה שיעור של 14.3% והגיע ל -84 מיליארד דולר עד 2028. למשקיעים מומלץ לחשוב לטווח הארוך בעת רכישת מניות, מכיוון שהדינמיקה של תעשיית הקנאביס משתנה כל הזמן.

הקריטריונים שבהם אתה משתמש היום לצורך קבלת החלטות לרכישת מניות יהיו שונים מאוד מאלו ששימשו לפני מספר חודשים

רק משקיעים שיכולים להבין ולסבול סיכון גבוה צריכים לכלול בתיקיהם חברות קנאביס. על המשקיעים בתעשיית המריחואנה לעקוב מקרוב אחר מניות מריחואנה ותעודות סל בתיקים שלהם, במיוחד אלה בתעשיית הקנאביס עצמה.

מניות פוט הן כמו מניות 401,000 או חשבונות השקעה שלך

וכתוצאה מכך רבות מהן קטנות ונכנסות לקטגוריית הפרוטות, המהווה זירה מסוכנת עבור משקיעים, במיוחד טירונים. זה לא חכם עבור משקיעים אגרסיביים להכניס יותר מדי מתיק ההשקעות שלהם למניה או לתעודת סל. שקול להתחיל במיקום קטן במלאי סיר ולהגדיל את המלאי שלך כאשר שוק הקנאביס גדל והחברה מגדילה את הכנסותיה ורווחיה.

אינווסקו ואופנהיימר פיתחו שוק סגור למשקיעים חדשים, ולא למשקיעים K. השנייה היא לדעת להשקיע במניות קנאביס, מכיוון שהרווחיות בשוק המניות היא יסודית.

10 החברות הגדולות לפי שווי שוק מייצגות את 10 מניות המריחואנה הגדולות ביותר לפי שווי שוק

ממוינות לפי ביצועים לשנה. חלק מהחברות הללו הן עסקי מסחר אלקטרוני בלבד, בעוד שאחרות מתמחות בהיבטים מסוימים בשרשרת האספקה של מריחואנה, כמו גידול ומסירה. עסקי מריחואנה המלאים הפועלים בתעשיית המריחואנה עשויים להיות אפשרות בטוחה יותר אם הם מבוססים יותר, אך אם ברצונך להיכנס לקומת הקרקע של חברת מריחואנה צעירה יתכן ואלה לא יתאימו לך.

ישנם כמה תעודות סל למריחואנה העומדות לרשות המשקיעים בארה"ב והם יכולים להיות אטרקטיביים אם אינך רוצה לעשות מחקר ספציפי למניות

אל תחפש רחוק יותר מעמוד זה, המכיל רשימת מלאי מלאה ומקיף של מריחואנה, הכוללת מניות סירים וחברות קנאביס ציבוריות לשנת 2021 ואילך. למשקיעים חסרי ניסיון שאינם מכירים מניות אגורה ומניות אגורה במריחואנה, קראו את דף מניות הבית שלנו למניות מריחואנה.

ישנם אלפי אנליסטים שמשחקים אגורה באינטרנט

עם זאת, שימוש במקורות מכובדים כמו Morningstar, חברת מחקר השקעות ידועה, יכול לעזור לצמצם את החיפוש שלך. בנוסף למדד מקיף של מניות קנאביס, אנו מציעים סדרת מדדים העוקבים אחר יצרנים מורשים מקנדה, מדד מפעילי הקנאביס האמריקאי ומדד קנאביס משלים. השתמש בסדרת מדדי המניות המנוהלים של NCV לקנאביס כדי לפקח על ביצועי חברות הקנאביס הרשומות מדי יום לאורך תקופה ארוכה.

במשך שנים

מדד מניות הקנאביס העולמי נשלט על ידי חברות ספקולטיביות ולא מוגבלות, בהן המשקיעים צריכים להמר רק על תוכניות עסקיות. עם זאת, תעשיית הקנאביס ממשיכה להתקדם, ויותר ויותר חברות עוברות לרשום את מניותיהן בבורסות הגדולות בארה"ב כמו NYSE ונאסד"ק. אנו נותרים נלהבים מהתפתחות תחום השווי הקנאביס, למרות האתגרים המתמשכים של מפעילים בארה"ב, העומדים בפני הירידה לשוק ה- OTC ועליהם לשלם את מס 280E המכביד.

חברות קנאביס יכולות גם לגייס כסף מחברות הון סיכון לפני שרושמות את מניותיהן בבורסה

לאור חוסר הוודאות הפדרלי סביב הקנאביס באמריקה וברוב העולם, חברות קנאביס מסוימות בחרו לצאת לציבור כדי לגייס כסף, אך מעטות מהן מניות מריחואנה טהורות. במקביל, המניות הרשומות הן בין התנודתיות ביותר בתחום הקנאביס המתעורר. בהתחשב באופי הלא ודאי של הרגולציה הפדרלית על תעשיית הקנאביס והשקעות במימון במתקנים מסוימים, נסיבות ייחודיות עלולות לגרום לבעיות כאשר חוק או מריחואנה, חקירות או העמדה לדין הקשורים להשקעה מביאים לעלויות או הפסדים של קֶרֶן. סכסוך זה יוצר תנודתיות וסיכונים עבור חברות הקנאביס, מכיוון שכל הצעדים שננקטים בכדי לאכוף את חוקי המריחואנה על ידי הממשלה עלולים להשפיע על ערך ההשקעות בקרנות.

זה חשוב למשקיעים מכיוון שהקרן נוטה לשמור על שוק נמוך. לאחר רכישות הנדל"ן האחרונות שלה, הקרן מחזיקה 47 נכסים ב -15 מדינות עם משך זמן חכירה שנותר משוקלל של כרבע ונכסים אלה מושקעים בחברות קטנות יותר.

למרות תשואת YTD של 4.5% בלבד מאז תחילת מאי 2020

תעודת הסל לקנאביס אינה בלגן. עם יחס עלות נמוך יחסית לתעודות סל (כאמור במאמר, 0.51% בלבד), תעודת הסל השיגה תשואות מכובדות של מעל 4.7% YTD בתחילת מאי 2021. הקרן ביצעה טוב יותר מקרנות רבות המנוהלות באופן פעיל, מה שהופך את שילוב של יחס עלות נמוך יותר, ביצועים טובים יותר ותשואת דיבידנד נדירה (כיום 0.14% למניה) סיכוי אטרקטיבי עבור מי שמעוניין לנצל את צמיחתו של תחום הקנאביס. הדבר השני שצריך לדעת על שעבוד במניות הקנאביס הוא שהרווחיות חשובה להם ומניות המריחואנה זכו לצמיחה הגבוהה ביותר במכירות המקבילות בשנה ברבעונים האחרונים. —- למשקיעים המחפשים רקורד מוכח במניה גדולה עם רגל מעלה בתעשיית הקנאביס הגדלה, סקוטס מתאים בצורה מושלמת. החברה רכשה כמה חברות קנאביס שקשורות לקנאביס וטהור, בנתה צמח חדש לגמרי בגודל של 50,000 רגל מרובע והיא חוקרת כיצד מוצרי הדשן שלה יכולים להשפיע על גידול הקנאביס. עם רווח / רווח של 2.5 ותשואת דיבידנד של 10.3%, תעודת סל זו מהווה בחירה מכובדת למשקיעים המעוניינים להשקיע בתיקים שלהם.
למידע מורחב על מניית קנאביס וסקירה מקיפה על מניית קנאביס עליך לבקר ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן