סקירה מקיפה על מניית ibm

המצגת הנוכחית של העדכון האסטרטגי באוקטובר 2020 מסכמת את עמדתה העסקית ואסטרטגיית יבמ. עם תשואת דיבידנד של עד 5.28% ויחס PE של 14% בלבד, יבמ יכולה להודיע על כמה פיצויים מעניינים שיכולים לגרום לשוק לשקול מחדש את השקפתה לגבי מניית יבמ.

מניות רגילות של יבמ (יבמ) מובילות את הענף, על פי משקיעים. החברה ממוקמת במקום ה -80 בתחום טכנולוגיית המידע והשירותים. לחברות מעטות יש היסטוריה ארוכה וקומה יותר מזו של יבמ, שקבעה את הדרך לטכנולוגיית מחשב לפני עשרות שנים.

מכונות עסק בינלאומיות (יבמ)

המכונה Big Blue, היא חברת ייעוץ טכנולוגית מחשבים רב לאומית הממוקמת בארמונק, ניו יורק, ארה"ב. יבמ הינה חברה המספקת פתרונות ושירותים משולבים. החברה צמחה מהמיזוג של כמה חברות שעבדו יחד למען אוטומציה של עסקאות עסקיות שגרתיות – כולל הראשונה שבנתה מקליט נתונים מבוסס כרטיסי ניקוב ואחת שיצרה שעוני זמן – מכונה.

תחום GBs מציע ללקוחותיו ייעוץ, שירותי ניהול יישומים ושירותי תהליכים גלובליים. מגזר שירותי העסקים העולמיים מספק ייעוץ, תהליכים עסקיים ושירותי יישומים וניהול.

תחום הענן והתוכנה הקוגניטיבית מספק ללקוחותיו פתרונות ענן ונתונים משולבים ומאובטחים

במאמץ להאיץ את ההתמקדות של יבמ בפתרונות ענן, החליטה החברה לפזר את חטיבת שירותי התשתית המנוהלת שלה, Global Technology Services, לחברה ציבורית הנקראת Kyndryl. מגזר שירותי טכנולוגיות גלובליים מספק לחברה פלטפורמות תשתית, פרויקטים, מיקור חוץ מנוהל ושירותים עבור סביבות תשתית IT ארגוניות וכן שירותי תשתית.

יבמ העבירה פיצול מניות למניה בשנים 1997 ו -1999

שתי פיצול המניות האחרון ששימש בערך ספר זה. אם אתה קונה מניות על בסיס קבוע בכל מחיר, אתה זכאי לפיצול המניה למניה. עם זאת, אם אתה קונה את המניות המונפקות במחיר נמוך יותר, אינך זכאי לפיצול.

מניות יבמ ייסחרו במחיר ההנפקה הרגיל בין התאריכים 6-26 במאי

ומחיר זה בא לידי ביטוי בטבלאות המניות של עיתונים רבים ושירותי הצעה אחרים. המניות המשותפות של IBM שאתה מחזיק יופקדו בשמירת הבטיחות של Computershares. מניות אלה יתווספו ליתרת חשבונך בטופס ההרשמה.

דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף. תמונות ממוזערות של הורוסקופים יומיים מסופקות, יחד עם קישורים לפתיחה והתאמה אישית של תרשימים בגודל מלא.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית של 60 חודשים בהחזרת המניות ל- S & P 500.

שיעור הדיבידנד

הוא אחוז הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולמה כ דיבידנד למניה. לדוגמא, אם ל- IBM הייתה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח המניות שלה היה 1 דולר. המניה היא דיבידנד מכיוון שהדיבידנדים לבעלי המניות משולמים מתוך המניה ולא במזומן.

פיצול המניות האחרון של יבמ היה בשנת 1999

ותשלום הדיבידנד האחרון היה בשנת 1967. בשיא המיתון הגדול בשנת 2008, מחיר המניה של יבמ שרד, בעוד מניות רבות אחרות חוו את המחירים הנמוכים ביותר בהיסטוריה כתוצאה מ פְּשִׁיטַת רֶגֶל. מחיר המניה של יבמ הגיע לירידה של 80 דולר בדצמבר 2008, בדומה לנקודת השפל ב -2002, כפי שקרה בחלק גדול משנות האלפיים.

מחיר המניה של יבמ המשיך לעלות במהלך המיתון הגדול ושוק השוורים בשנת 2008 עד שג'יני רומטי נכנס לתפקיד המנכ"ל בשנת 2012. מחיר המניה של יבמ הגיע לשיא של 215,90 דולר בכל הזמנים ב -15 במרץ 2013. .

תוצאות IBM ברבעון הראשון של 2021 הראו צמיחה בהכנסות של 1% לעומת הרבעון הראשון עד סוף 2019

עסקי מחשוב הענן של החברה תרמו 6.5 מיליארד דולר להכנסות של 17.7 מיליארד דולר ב רובע. הרבעון הראשון המשיך את הצמיחה הדו-ספרתית בהשוואה לשנה שעברה בהכנסות הענן.

בעוד שהחברה חווה ירידות במכירות בשנים האחרונות

הרבעון המקביל שלה עלה בהתמדה. בשנת 2020 החברה תייצר תזרים מזומנים חופשי של 108 מיליארד דולר ותחלק דיבידנדים בסך 5.8 מיליארד דולר. אנו מאמינים כי למניה של יבמ פוטנציאל צמיחה לטווח הקרוב עומד על 10% והיא צפויה להתאושש מהמחיר של 135 דולר בו נסחרה בתחילת 2020.

יותר מ -120 מיליארד דולר

כולל השקעות של 29 מיליארד דולר בדברים. כמו הרחבת הענן והיצע הבינה המלאכותית, וחיזוק יכולות האבטחה והשירות שלו. עם זאת, בתשעת החודשים הראשונים של השנה IBM נאלצה לקבל ירידה במכירות של 4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

יבמ לא התכוונה לגרום לי להרגיש רע בימים האחרונים

אבל אני יכול רק לדמיין את ההשפעה ארוכת הטווח של משקיעי יבמ. אם יבמ תמשיך לעשות את מה שעשתה בעשר השנים האחרונות, אני מצפה שהיא תמריא כחברת טכנולוגיה שתגדל לשווי גבוה יותר ולשווי שוק גבוה יותר, מה שעלול לטלטל את העניינים. למרות שמניית יבמ מרגישה כאילו הרמה הנוכחית שלה היא נקודת שפל יחסית, אני לא מאמין שהיא תתקרב לתשואה החופשית בתזרים המזומנים של 10%.

ראינו את מניית יבמ נופלת מ- 83 $ באוקטובר 2007 (שיא התקופה שלפני המשבר) ל -66 $ במארס 2009 (הנקודה החמה ביותר בשוק)

ובכך המניה איבדה עד 21% מערכו מאז שקיבל את שיאו. הירידה החדה קטנה יותר מ- S & P הרחבה יותר, שירדה ב -5.1%. אנו מאמינים כי התאוששות המניות מוצדקת ומאמינים כי המניות עשויות לעלות מהרמות הנוכחיות שלהם בזמן הקרוב. ההחלטות המוקדמות שלו כוללות החזרת מחשבי מיינפריים ומכירת חטיבת מערכות פדרליות ללורל כדי להשלים את קופת החברה, מה שהפחית עוד יותר את כוח העבודה שהגיע לשפל של 220,000 בשנת 1994 והוזלת עלויות משמעותית ברחבי החברה. הוא הכיר בכך שאחד מהעוצמות המתמשכות של יבמ הוא יכולתה לספק ללקוחות פתרונות משולבים המייצגים יותר מסתם חלקים, חלקים ורכיבים. הוא גם החליט להפוך את המהלך לפינוי עסקיה של יבמ לחברות נפרדות.
למידע מורחב על סקירה מקיפה על מניית ibm כדאי לגשת לאתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן