סקירה מקיפה על מניית אלפאבית

אלפבית Inc (GOOGL) מובילה את תחום שירותי התקשורת עם דירוג של 9.7, על פי המשקיעים. המשמעות היא שאלפבית מחזיקה ביותר מ 97% מהמניות בתחום שירותי התקשורת. כפי שידוע לכם, אלפבית היא חברת הבת שלה של גוגל, ואז הוצג השם שלה בשנת 2015. גוגל שולטת בענף החיפוש ומייצרת טון של תזרים מזומנים מדי שנה.

אלפבית היא חברה פופולרית מאוד בקרב משקיעים, עם רווח של 31 מיליארד דולר בשנה שעברה. זו חברה מנוהלת היטב עם מעמד דומיננטי בשוק חשוב וצומח. המכירות גדלו בהתמדה בשנים האחרונות, והכנסות 2018 היו כפולות ממה שהייתה בשנת 2014.

זה לא משתלם

מה שמרתיע את המשקיעים לקנות אותו, גדול ככל שיהיה. אלפבית מרוויח כסף ממנוע החיפוש של גוגל, יוטיוב, גוגל פליי, גוגל ענן, דפדפן כרום ומערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד. היא גם ביצעה השקעות משמעותיות בסטאדיה, מערכת משחקי ענן, Waymo, רכבים עם נהיגה עצמית וטכנולוגיות אחרות.

Al Alphabet

Inc. מציעה שירותי פרסום מקוונים בארצות הברית, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אסיה-פסיפיק, קנדה ואמריקה הלטינית. שירותי גוגל מציעים מוצרים ושירותים כגון מודעות גוגל, חומרת אנדרואיד וכרום, מפות גוגל, חיפוש גוגל פליי, יוטיוב, תשתית טכנית ותוכן דיגיטלי. פלח Google Cloud מספק ללקוחות ארגוניים תשתית, פלטפורמות ניתוח נתונים, כלי שיתוף פעולה ושירותים אחרים.

בין החברות הרשומות ניתן למנות את גוגל בע"מ (גוגל) ומוצרי האינטרנט שלה כמו Access

Calico, CapitalG, GV, Nest, Waymo X וכו '. מגזר ההימורים האחרים מורכב מחברות כגון Access, calico, capitalg , gv ו- waymo. המגזר מוכר גם שירותי אינטרנט וטלוויזיה, רישיונות ושירותי מחקר ופיתוח.

השירותים

המוצרים והפלטפורמות של Google כוללים חיפוש של Google Play, מפות Google, תמונות Google, Google Chrome ו- YouTube. חברת אלפבית בע"מ (GOOGL) הינה חברת תוכן ומידע מובילה באינטרנט הממוקמת בארצות הברית. מצא את שם המניה, סמל הטיקרים שלה ואת גוגל וחקר את המניה כדי להחליט אם זו השקעה טובה עבורך.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. קנו את מספר המניות הרצוי בשוק בכדי לעכב את רכישתכם במגבלה עד שהמניה תגיע למחיר הרצוי.

הרווחים האחרונים מבוססים על non-GAAP

הכנסות מפעילות מתמשכת. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית של 60 חודשים בהחזרת המניות ל- S & P 500. —- שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווחים התאגידיים ששולמו לבעלי המניות ומתבטאים בסכום הדולרי למניה ששולמה כ דיבידנד למניה. תמחור בזמן אמת ניתן בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי מניות בארה"ב. בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע

FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה, כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שננקטו בהסתמך על כך. על הנתונים או הנזקים הנובעים מכך.

שמירה על עצמאות וחופש עריכה

היא קריטית למשימה שלנו להעצים משקיעים להצליח. באופן שבו החברה שלנו פועלת כיום, אנו חושבים כיצד נוכל להפוך אותה לנקייה ואחראית יותר. כחברה, ליפר ורפיניטיב אינם אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או פעולות שנעשות בהסתמך עליהן.

גוגל

היא חברה מושחתת, ומוצרי האינטרנט החשובים ביותר שלנו כלולים באלפבית. אנו מאמינים שהדבר יאפשר לנו יותר קנה מידה ניהול, ואנחנו יכולים לנהל דברים שקשורים זה לזה. אני שמח להוביל חברה חדשה בשם אלפבית כמנכ"ל, בעזרת השותף המסוגל מאוד, סרגיי, שיהיה הנשיא שלנו.

ב -10 באוגוסט 2015 הכריזה גוגל על תוכניותיה להקים חברה ציבורית חדשה

אלפיט בע"מ, מנכ"ל גוגל, לארי פייג ', הודיע על כך בבלוג הרשמי של גוגל. החברה תורכב מעסקים אחרים של גוגל, כולל פיתוח Calico, Nest, Fiber, Makani, CapitalG ו- GV. היצירה של אלפבית נוצרה על ידי הרצון להפוך את עסקי הליבה של גוגל לנקיים יותר ואחראיים יותר ולהעניק לקבוצה, שעושה עסקים שאינם שירותי אינטרנט, אוטונומיה רבה יותר.

Al Alphabet Inc. הוקמה בשנת 1998 כחברת מנועי חיפוש תחת השם Google Inc. חברת האם רשומה תחת סמל הטיקרים GOOGL (Class A) ו- GOOG (Class C) בבורסת נאסד"ק. מאז הפכה גוגל למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, המהווה 87% משוק החיפוש העולמי.
למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית אלפאבית באפשרותך לגשת לאתר bigshotnews.net

Al Alphabet Inc

היא קונגלומרט אמריקאי רב לאומי שמשרדו נמצא במאונטיין ויו, קליפורניה. היא הוקמה במהלך הבנייה מחדש של גוגל [2] ב -2 באוקטובר 2015 [2] והפכה לחברת אם של גוגל ושל כמה חברות-בת לשעבר של גוגל. Alphabet Incorporated הוא קונגלומרט שהוקם על ידי גוגל, הפועל כחברת האחזקות של גוגל וחברת הבת שלה, אלפבית.

אלפבית כוללת את המעבדות שלנו הבוקעות מאמצים חדשים כמו כנף ומשלוחי מזל"ט שלנו

אנו שמחים גם להרחיב את חטיבת ההשקעות שלנו בסיכון כחלק מהמבנה החדש. חברת גוגל בע"מ הינה חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם לפי הכנסות ואחת החברות היקרות ביותר בעולם.

ניתוח המעמד התחרותי של החברה ומצבה הכספי הוא החלק הקשה ביותר, אך גם החשוב ביותר, ברכישת מניות. התחלה טובה היא עם טופס 10-K, הדוח השנתי שמגישות חברות רשומות ל- SEC.

למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. דוחות שנתיים הם צעד ראשון נהדר למציאת עסק, אך תרצה לעשות יותר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן