סקירה מקיפה על מניית ccl

החברה גם הודיעה שהיא מוציאה 18 ספינות היעילות ביותר מצי שלה כתוצאה מהמגפה. המשמעות היא שהיא עשויה להחמיץ את עונת השייט בקיץ, שהיא בדרך כלל העמוסה ביותר.

המניה נסחרת כיום ב -15 דולר ואיבדה עד היום 70% מערכה בגלל מגיפת נגיף הכורון שהביאה לעסקת השייט

באמצע מרץ, החברה ציינה שיבוש בפעילות שייט האורחים שלה וחידשה את פעילות השייט האורחים המוגבלת בתחילת ספטמבר. ההפלגות בארצות הברית לא יצאו בשבעת החודשים האחרונים, ורוב קווי השייט מכוונים לחדש את פעילותם בדצמבר.
בכדי לשמוע פרטים מורחבים בנושא של סקירה מקיפה על מניית ccl ומניית ccl מומלץ לבדוק ב- bigshotnews.net

המניה נסחרת מתחת לממוצע הנע של 50 יום (ירוק) וממוצע נע של 200 יום (כחול)

דבר המצביע על כך שהיא צפויה בתקופת איחוד. המניה נסחרת כעת במחיר של 44 דולר למניה, לעומת שיא של 65 דולר לפני מגפת וירוס הכור בפברואר. הוא נפל יחד עם המגזר, וגם חברות שייט אחרות נפלו.

אנליסטים מצפים מהחברה לדווח על הפסד מתואם לרבעון הראשון של שנת 2021, הרבעון הרביעי ברציפות של הפסד מתואם. ההכנסות צפויות לרדת בשנה האחרונה ב -9.84%, הרבעון הרביעי ברציפות בירידה בהכנסות.

על סמך המחקר שלנו, אנו מאמינים כי השינויים האחרונים באומדני האנליסטים של CCL קשורים לירידה כמעט בהון. על רקע זה אנו רואים בהערכות חיוביות סימן לאופטימיות לגבי הסיכויים העסקיים של החברה.

זקס ראנג לוקח בחשבון את ההערכות הללו כדי לספק מודל הערכה ברור וניתן לפעולה. לזקס יש רקורד מדהים בביקורת: 1% מהמניות הניבו תשואות שנתיות ממוצעות של 25% מאז 1988.

הדירוג 5.7 שניתן למשקיעים של קרניבל קורפ (CCL) מעמיד אותה בראש של ענף שירותי הנסיעות. CCL לא רק מחזיקה ביותר מ- 73 אחוזים מהמניות בסקטור, אלא גם הערכת שווי כוללת של + 5.7, מה שאומר שהיא עולה על 57 אחוזים מכלל המניות.

חברת קרניבל ראתה בחודש האחרון 20% ממניותיה

המונעת על ידי חדשות חיוביות בכמה חזיתות. קרניבל פירסט אישרה כי הנסיעות בין נמלי ארה"ב יחלו ב -4 ביולי כאשר קרניבל ויסטה תצא מנמל גלווסטון, טקסס ב -3 ביולי. ספינה נוספת עשויה לעזוב את פלורידה בהמשך יולי.

קרניבל קרוז ליין

היא חברה ידידותית למשפחה דרך בתי הקזינו על ספינותיה. החברה מציעה נסיעות קצרות מניו יורק ובולטימור להפסקות קצרות. אלה כוללים פעילויות לילדים, החלקה על הקרח, שייט מובחר, דיסקוטקים לבני נוער והנאה לילדים בגילאי 13 עד 18.

לקרנבל יש 100% שביעות רצון שתחול על הזמנת החופשה. פלח סיוע בשייט מייצג נמלים, יעדים ואיים פרטיים הנהנים ממותג השייט קרניבל. המניות הרגילות של קרניבל קורפוריישן נסחרות בבורסה בניו יורק בסמל CCL.

זה חל על כל מניה בודדת או השקעה אחרת הנסחרת בבורסה. שקול את העצות הבאות להפחתת הסיכון למסחר במניות בתיק שלך.

עבור רוב האנשים, אתה יכול לדמיין שעל ידי רכישת מניות בחברה שצומחת בערכה אתה מרוויח מספיק כסף כדי לפרוש מוקדם ולחיות חיים בטוחים. עם זאת, השקעה במניות טומנת בחובה סיכונים שאינם קשורים ישירות למחיר המניה.

הנתונים האחרונים של הרווחים מבוססים על הכנסות שאינן GAAP של המשך הפעילות

לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווחים התאגידיים המחולקים לבעלי המניות ומתבטאים בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על S & P 500.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או משתמעת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה. אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. Lipper ו- Refinitiv הן חברות שאינן אחראיות לטעויות, עיכובים בתוכן או כל פעולה שנעשתה על ידי הסתמכות עליהן. שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח.

למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. בדוק את הסיפורים המובילים האחרונים של סוכנות הידיעות פרסום ופרסום קנדי על פי בחירתך בשוק.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן