סקירה מקיפה על מניית למונייד

ללא אישור בכתב מראש של החברה אסור להעתיק, לפרסם מחדש או להפיץ מחדש כל תוכן של חברת ליפר או חברת Refinitiv, כולל הורדות, מסגור או אמצעים דומים. החברה לא תהיה אחראית לטעויות או לעיכובים בתוכן או לכל פעולה שתנקוט בהסתמך עליהן.

Lemonade, Inc. מציעה מוצרי ביטוח שונים בארצות הברית ובאירופה. מוצרים אלה מכסים רכוש גנוב ופגום, כמו גם אחריות אישית להגן על לקוחותיו כאשר הם אחראים לתאונות או נזק לאנשים או לרכושם.

לימונדה בע"מ מעניקה גם ביטוח חיים לדיירים

בעלי בתים וחיות מחמד, כמו גם פוליסות ביטוח משכיר. לימונדה תחליף את המתווכים והביורוקרטיה בכוחם של בינה מלאכותית וכלכלה התנהגותית בבוטים ולמידת מכונה שמטרתם לחסל ניירת תוך זמן קצר. לימונדה מספקת ביטוח בריאות וחיים בארצות הברית למשכירים, בעלי בתים וחיות מחמד, ביטוח אחריות בגרמניה ובהולנד, ביטוח שוכרים בצרפת ומבטח מקיף לחלוטין.

לימונדה הוקמה ביוני 2015 בשם לימונדה גרופ בע"מ ושמה לימונד בע"מ

בחמש השנים הראשונות הגדילה החברה את הכנסותיה מ 67.3 מיליון דולר בשנת 2019 (19.9% PY) ל 643,118 דולר מלקוחות פעילים (10.8 % PY). מטה החברה ממוקם בניו יורק ויש לה נוכחות חזקה בישראל עם 329 עובדים ברחבי החברה.

לימונדה מתמודדת עם תחרות מצד טכנולוגיות כמו ג'טי

היפו וקין. חברות סטארט-אפ אחרות הפועלות בחטיבות הביטוח הסמוכות עשויות להציע בעתיד מוצרי ביטוח לדיירים ובעלי בתים. רוב הענף נותר מקוון, אך יותר מ 93% מביטוח בעלי הדירות בארצות הברית עדיין נמכר באמצעות מתווכים.

החברה הוקמה בשנת 2015 ומשרדיה הראשיים נמצאים בניו יורק

ניו יורק. בשנת 2015, דניאל שרייבר, מייסד ומנכ"ל חברת לימונדה, הקים את החברה בעין לחלקים מיושנים בשרשרת הערך הביטוחית. החברה הוסיפה בתים משותפים וביטוח בעלי בתים ומאז הוסיפה קווי מוצרים נוספים.

החברה מניו יורק מתרחבת לשוק ביטוח החיים ומתכננת לבדוק את מוצרי ביטוח החיים ב -90 הימים הקרובים. החברה מסרה כי היא מצפה שמגזר חיות המחמד יהווה 5% מספר העסקים שלה עד סוף השנה.

הארגון המקומי מפעיל אפליקציה סלולרית ואתר שמטרתו להפוך את תהליך הביטוח לשקוף ופשוט ככל האפשר. החברה מציעה ביטוח לשוכרים, בעלי בתים וחיות מחמד עם תוכניות ארוכות טווח שמוסיפות ביטוח בריאות ובריאות חיים החל מהיום.

כדי לראות את חמשת המניות המובילות בענף הביטוח והרכוש והנפגעים, לחץ כאן. החברה נתפסת גם כמניה ראשונה בתעשיית הביטוח והרכוש והנפגעים.

החברה מציעה פלטפורמה מבוססת בינה דיגיטלית ומלאכותית לחברות ביטוח שונות לניהול תביעות ולתשלום פרמיות. היופי בעסקי הלימונדה הוא שלמעלה מ -90% מהמשתמשים בו חדשים בתחום הביטוח.

10 היום הודות למודל העסקי הממוקד בלקוחות בשנת 2017, 15 אחוז מבעלי הדירות התחילו כשוכרים. החברה מחויבת לחזר אחר יותר מ -90% מהמשתמשים שלה בכך שהיא נותנת להם סיבה לגדול ולהגדיל את צורכי הביטוח שלהם.

מחיר מלאי הלימונדה איבד שני שליש מערכו מאז הגיע לשיא ב- 18.326 דולר ב- 11. בינואר. המניה צללה ב -19% ב -12 במאי, אך התאוששה מעט כדי לסיים את השבוע במחיר של 12.21 דולר.

מתחילת שנת 2016

לימונדה הציעה לדיירים ובעלי בתים בארצות הברית ביטוח מפני רכוש גנוב ופגום ואחריות אישית. החברה משתמשת בבינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה, אך אין לה כוח אדם כבד במובן של נציגי שירות לקוחות. במקום זאת, היא משתמשת בלימוד מכונה כדי להעריך טוב יותר סיכונים ו- AI לטיפול בתביעות.

באשר ללימונדה

היא חולקת רבים מאותם מאפיינים סטנדרטיים שמציעים מבטחים אחרים באמצעות האפליקציה, כגון היכולת להגיש תביעות ולהוריד טפסים ומסמכים. מה שמייחד את לימונדה הוא שאתה יכול להתאים אישית את המדיניות שלך ישירות מתוך האפליקציה. קיימת שקיפות מלאה גם במדיניות שלה מכיוון שהחברה מסבירה את היתרונות והחסרונות של המדיניות שלה באתר שלה. ברגע שיש לך את התשובה שלך, צלצל ללימונדה בשעות העבודה – אתה לא צריך להירשם למדיניות בטלפון. האפליקציה מאפשרת לך לבטל את ביטוח בעלי הבית בתדירות שתרצה. לימונדה הוא ביטוח מתמודד משתלם, צופה פני עתיד ונועז, המשתמש ב- AI ולמידת מכונה כדי להעביר חסכון בצורה יעילה יותר למבוטחים.

היתרון המרגש ביותר של לימונדות

הוא השימוש בבינה מלאכותית (AI) כדי לייעל את עסקיה. החל מבוט מאי שירות הלקוחות שלה ועד לעיבוד התביעות של בוט ג'ים ועד לתהליכי קצה אחוריים שונים, החברה מטפלת ב 32% מבקשות התמיכה שלה באמצעות בינה מלאכותית – עלייה תלולה מ -6% בשנת 2017 – בסוף השנה. אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק לפני שקונים השקעה. אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר היא לקנות השקעות איכותיות שאתה מאמין בהן ואוחז בהן. המשמעות היא שעדכוני רווחים וחדשות אחרות יכולים להשפיע על הרגש הכללי.

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחיר המניה בארה"ב

במהלך זמן השוק, מחירי BZX מוצגים בזמן אמת בעדכוני המסחר החדשים, הצעות מחיר מעודכנות ועמודי סקירה, כמצוין בפלאש למטה. שינויים במחירים הם אינדיקטור טוב למצב הרוח של מניה מסוימת.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. היא מבוססת על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על S & P 500.

למידע מורחב על מניית למונייד נא להעיף מבט ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן