סקירה מקיפה על מניית דיסני

במצגת המשקיעים של החברה ביום חמישי סיירה דיסני במספר עסקים וחשפה את תוכניות ההזרמה שלה. התחזית לאישור חיסונים ודינמיקה עסקית רגילה יותר לחיים באופן כללי בשנת 2021 הגבירו את הביטחון והאופטימיות במצגת יותר מכל דבר אחר.

דיסני יכולה לחכות עד סוף 2020

כדי לסיים את COVID-19 על ידי חיסול פארקי שעשועים, ספורט, ייצור ועמודים אחרים של העסק שלה. צפה להרבה הכרזות על סדרות וסרטים חדשים של מארוול, לוקאספילם, פיקסאר ואחרים בפינה זו של הממלכה. פרטים מוחזקים בסביבה הקרובה של האפוד וצוותי הניהול נתפסים במשך ימים לחזרות והקלטה מוקדמת.

המשקיעים רכשו את חוסנה בהיקפים גדולים והעלו את מניות החברה ביותר מ -25% בחודש שעבר. המניות נסגרו היום ב -154.40 דולר, מחיר הסגירה הגבוה ביותר מאז הגיע לשיא של 157.45 דולר ביום הקודם.

התשובה לעולם אינה פשוטה כמו כוחות השוק החיצוניים המשפיעים על צורת מחיר המניה

וגם התשובה אינה מקובלת כלל אם החברה הייתה גדולה ומגוונת כמו חברת וולט דיסני. באים מאנשי דיסני רבים, זה יכול להיות מבלבל קריאה, אבל דיסני פיטרה לאחרונה מספר רב של שחקנים מפארקי השעשועים שלה וראתה את מחיר המניה שלה עולה. כאשר אותה חברה ממשיכה לעלות לכותרות על ביצועים גרועים, אתה רואה את מחירי המניות עולים כי המשקיעים רואים בעתיד החברה מרתק בעיניהם.

חברת וולט דיסני (TWDC) (Holdco 613 Corp.)

היא חברת בידור עולמית. החברה היא חברת בידור עולמית המפעילה מגוון רחב של עסקים כולל פארקי שעשועים, אתרי נופש, קווי שיוט, ערוצי טלוויזיה ומוצרים נלווים. הפלח מדיה נטוורקס מנהל את רשתות הכבלים המקומיות דיסני, ESPN, Freeform ו- National Geographic, רשת ABC טלוויזיה ושמונה תחנות טלוויזיה מקומיות.
למידע מורחב בתחום של מניית דיסני כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

חברת וולט דיסני (DIS) נמצאת בקצה התחתון של תחום שירותי התקשורת, על פי משקיעים. היא קיבלה דירוג כולל של 3.3, כלומר היא צברה יותר מ -33% למניה. התחזיות לדיסני נמצאות בשיא כל הזמנים, מה שמרמז על אמון רב בחברה.

פארקי השעשועים של וולט דיסני (DIS) נפתחים סוף סוף לאחר סגירה במועדים שונים במהלך 15 החודשים האחרונים

קרקע חדשה בנושא מארוול תעלה בבכורה בדיסני קליפורניה הרפתקאות ב -4 ביוני 2021 באתר הנופש דיסנילנד באנהיים ובהמשך השנה בפארק אולפני וולט דיסני, דיסנילנד פריז ובדיסנילנד הונג קונג בשנת 2023.

זה היה נסיעה פרועה לוול סטריט בשנה האחרונה

מכיוון שהבורסה ירדה כמו דוב מאז התרסקות נגיף הקורונה. מניות דיסני חזרו לשיאים חדשים, לאחר שעלו ביותר מ -140% מאז מרץ 2020 לפני ההתרסקות, אך הן עדיין נמוכות יותר מאשר לפני ההתרסקות. החברה ספגה מכה כשסגרה את פארקי השעשועים שלה ועצרה את יציאות ספינת השייט שלה.

סרטי טאצ'סטון נוסדה להפקת סרטים המיועדים לקהל בוגר יותר מסרטי דיסני הרגילים

אתר הנופש וולט דיסני וורלד בפלורידה, דיסנילנד ריזורט בקליפורניה, Aulani Disney Resort & Spa בהוואי, מועדון הנופש של דיסני, דיסני קרוז ליין והרפתקאות דיסני מחזיקה ומפעילה פארקים, חוויות ומוצרים.

הסרט בעל הדירוג הגבוה ביותר של החברה שוחרר באותה שנה בוורלי הילס

וסרטי טאצ'סטון זכו באוסקר לשחקן הראשי הטוב ביותר עבור פול ניומן. בשנת 1936 עברה הפצת דיסני לידי United Artists ו- RKO Pictures Pictures. מאוחר יותר באותה שנה שונה השם וולט דיסני הפקות לחברת וולט דיסני ושם מפיצי חברות וולט דיסני שונה לחברת הפצת בואנה ויסטה (כיום Buenas Vista Pictures Distribution).

חברת וולט דיסני קיימת כבר יותר ממאה שנים

מצמד אחים שהתחילו כאנימטורים ועד להקמת אחת מחברות המדיה הגדולות בעולם. החברה אומרת שלמרות מוצאה הצנוע, הדמויות שלה הן המפורסמות ביותר בעולם. בתאריך זה בשנת 1940, חברת וולט דיסני שבבעלות פרטית, שהייתה אז בעלת ארבעה בעלים (וולט דיסני, ליליאן דיסני, רוי או. דיסני ועדנה דיסני), הציעה לראשונה מניות ציבוריות בעסקיה.

ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר

וביצועי העבר אינם מבטיחים ביצועים עתידיים. השותפים שלנו אינם משלמים לנו כדי להבטיח סקירות חיוביות על המוצרים או השירותים שלהם. אנו נותנים לך למצוא מניות עם סיכויי הצמיחה הטובים ביותר לטווח קצר וארוך לטווח תוך שניות.

העתקה, פרסום מחדש או הפצה מחדש של תוכנם של ליפר או חברת Refinitiv, לרבות באמצעות מטמון, מסגור או אמצעים דומים, ללא הסכמה מראש ובכתב. החברה לא תהיה אחראית לטעויות או עיכובים בתכנים או לכל פעולה שתנקט בהסתמך על כך.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן