סקירה מקיפה על מניית פייפאל

אם ברצונך לרכוש מניות פייפאל, עליך למצוא מתווך מקוון שייתן לך את האפשרות לקנות מניות פייפאל בבורסת נאסד"ק. עבור רוב האנשים, אפשר לדמיין שעל ידי רכישת מניות בחברה שצומחת בערכה, אפשר להרוויח מספיק כסף כדי לפרוש מוקדם ולחיות חיים בטוחים. מניות פייפאל צריכות להיות אחת הבחירות הראשונות שלך בכל הקשור לרכישת מניות בחברות צמיחה.

אם אתה שוקל לקנות מניות בפייפאל, חשוב לחשוב מה צפוי. עליכם להחליט בעצמכם האם PayPal היא בחירה טובה למניות למצב ההשקעה האישי שלכם. לפני שתחליט אם רכישת מניות PayPal מתאימה לך, עליך לדעת היכן להתחיל אם ברצונך להשקיע ב- PayPal.

PayPal (PYPL)

היא פלטפורמה דיגיטלית גדולה המציעה שירותי העברת כספים. PayPal Holdings, Inc עוסקת בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות לתשלומים דיגיטליים. החברה מפעילה רשת דו כיוונית המחברת את לקוחותיה ברחבי העולם בכדי להקל על עסקאות תשלום ולקשר בין סוחרים לצרכנים.

PayPal ו- eBay הן חברות שפעילות מעל 20 שנה ומשמשות כמעבדי תשלום ראשוניים עבור eBay בשוק המקוון

פייפאל ציינה כי לאחר התפצלות לשתי חברות, היא רוצה להיות שתי חברות נפרדות על מנת לנצל את אפשרויות הצמיחה האישיות שלה. לפני הפיצול, PayPal רכשה את חברת האם לשעבר eBay ביולי 2002 תמורת 1.5 מיליארד דולר לפי שווי של 23 $ למניה.

לאחר הספין אוף

משקיעים רבים לא ראו את החברה כצפוי, ובעקבותיה נמכרה מכירת המניות של פייפאל וגרמה למחיר המניה לרדת עד 3,082 דולר. מאז החברה התאוששה בזכות עלייה מתמדת במשתמשים ומחיר מניה קבוע היה בין $ 35 ל- $ 40 במהלך 2016 ותחילת 2017. פייפאל השתמשה בעבר בפינטק כדי לפתור נושאים רגישים של העברת כספים בעידן הדיגיטלי ורשימה של עובדיה לשעבר ניתן למצוא בעמק הסיליקון.

יישומי Venmo ו- Square Cash של Paypal החלו כשירותי העברה אישיים לבני המשפחה והחברים

אבל הם התפתחו לאפליקציות שירותים פיננסיים צרכניים רחבים יותר שהניעו את הצמיחה של שתי חברות התשלום. שניהם בשוק האפליקציות שמאפשרות לקונים לקבל הנחות, לבצע תשלומים ולקנות מטבעות קריפטוגרפיים.

הרוטב הסודי שעומד מאחורי PayPal

שמשיג כל כך הרבה צמיחה מבחינת נפח התשלומים הניידים, הוא פלטפורמת הנגיעה היחידה שלה. ל- PayPal Pay יש תכונה המאפשרת למשתמשים לשלם בנגיעה אחת מכל מכשיר רשום. ענף ההעברות הבינלאומי, שעובד בחו"ל כעובד אורח ושולח כסף חזרה למדינות מולדתו, הוא עצום, עם היקף תשלומים משוער של 57.4 מיליארד דולר בשנת 2016.

בהתחשב באפקט הרשת הגובר של PayPal

מעמדה החזק ב תשלומים ניידים, פלטפורמת One-touch הדומיננטית שלה, פלטפורמות התשלום השונות הרבות שלה המשתרעות על פלחי שוק שונים וצמיחת ההכנסות והרווח החזקה והעקבית שלה, פייפאל עומדת לספק תשואות מכות יותר בשוק למשקיעים בשנים הקרובות. PayPal Holdings Inc. (PYPL) מובילה את ענף שירותי האשראי עם דירוג 8.6, על פי InvestorSoft.

PayPal Holdings Inc

(PYPL) קיבלה שווי כולל של 5.6, מה שהופך אותה לאחת מ -56 מניות. דירוג 8.6 פירושו ש- PayPal השיגה את הדירוג הגבוה ביותר מבין 86 המניות בענף שירותי האשראי. בשל נקודות החוזק הבסיסיות של החברה, דירוג הרווח למניה של PayPals "9.9 הוא הגבוה ביותר האפשרי.

PayPals" דירוג המניות EPS מודד את יכולתה של החברה להגדיל את הרווח שלה משנה לשנה

בהתבסס על שני הרבעונים האחרונים ושלושת האחרונים ל חמש שנים של צמיחת רווחים. נתוני הרווחים האחרונים מבוססים על רווחים שאינם לפי GAAP מפעילות מתמשכת. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות יכולה לסחור ב -10 מיליון מניות מצטיינות ב -10 דולר ולשווי שוק של 100 מיליון דולר. שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.

הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה למניה לעומת התשואה על S & P 500. מחירי זמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי המניות בארה"ב. . במהלך זמן השוק, מחירי BZX מוצגים בזמן אמת כאשר מתעדכנים עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים באותו מגזר. FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שננקטו בהסתמך על הנתונים או כל נזק שנוצר.

למידע מורחב בתחום של מניית פייפאל וסקירה מקיפה על מניית פייפאל יש לבדוק כאן: bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן