איך חברות הייטק עשות אקזיט

חברות מסחר במניות חושפות מדי חודש 40 מיליארד דולר או יותר מתוכניות ההנפקה שלהן, ויש אחת שתוכננה לשנת 2021. על פי נתוני פיצ'בוק, שווי היציאה הכולל של 2.8 מיליארד דולר בארה"ב הגיע לשיא חדש בשנה שעברה, ובראשם Airbnb הופעת הבכורה בהנפקה עם שווי של 40 מיליארד דולר ו- Snowflake ב -33 דולר, עלייה משנה לשנה. 181 חברות חד קרן מגובות VC נוסדו לפני עשר שנים או יותר.

על פי CB Insights

לחברות הטכנולוגיה בתחום הבריאות והרווחה הייתה ההצלחה הגדולה ביותר להפסיק. בשנים 2011-2012 ו -2013-2014 רשמו חברות המגזר, המגזר הטכנולוגי הגדול ביותר, גידול של 18.1% במספר האקזיטים המוצלחים. שני הערכים הדומיננטיים ביותר היו מחלקת ערך היציאה הכוללת של 2021, שעלתה בסך הכל ב -8.5% בהשוואה לשנים האחרונות והייתה בדרך לשבור שיאים קודמים.

בדקנו כמה זמן לוקח 127 חברות טכנולוגיה רשומות לצאת

השתמשנו ב- S1 שלהם (תיקי האבטחה של חברות שהפכו לציבוריות) כדי לברר באיזו שנה הם נוסדו והשווינו אותם עם הגילויים הכספיים של חברות פרטיות בשנה שעברה. באופן לא מפתיע, הזמן הממוצע שלקח לחברות במגזר הטכנולוגי הגדול הזה לצאת היה שלוש שנים, וזו הייתה התקופה שבין גיוס הכספים הראשונים שלהן ליציאה מהן.

כמה זמן לוקח לחברות לצאת מוכתב על ידי התעשייה

על פי הנתונים, זה יכול לקחת עד 11 שנים עבור חומרה ועד 4 שנים לתשלומים, תלוי בענף. יש 129 חברות טכנולוגיה בתעשיות שונות, החל מעדכוני iPod וכלה בהנפקות אחרונות כגון Spotify, DocuSign ו- Eventbrite.

חברות טכנולוגיה רבות בעמק הסיליקון נבנות למכירה ומתכננות לצאת לאחר תקופה של התרחבות

עבור חלק מהחברות המכירות מתקיימות אחת לכמה שנים, ואחרות כל עשר שנים. לחברות SaaS לוקח יותר זמן להגיע למסה קריטית, ומשיכות הנפקות לוקחות בממוצע 9 שנים.

בעלי הון סיכון

מלאכי עסקים וסוגים אחרים של משקיעים אינם מחפשים אקזיט בשנים הראשונות של סטארט-אפ, אך בשנים הקרובות 5-10% מהם חוששים מאיזשהו סוג של אירוע חיסול אינו נראה באופק. אירוע האקזיט הנפוץ ביותר עבור חברות טכנולוגיה הוא מכירה פרטית לרוכש בורסאי, תלוי עד כמה שוקי ההון תוססים להון פרטי וקונים דומים. הנפקה מציעה לרוב חברות הטכנולוגיה הזדמנות יציאה בשלב ההנפקה הראשונית לציבור, לאחר רכישה סופית, במסחר מול קונים, בהצעת הרכש, בהסכם הרכישה או בהסכם הרכישה.

המטרה של רוב מייסדי חברות הטכנולוגיה

היא לבנות עסק מצליח שמגמל אותם עם אקזיט איכותי. העבודה שלנו עם חברות ומשקיעים מבוססת על הניסיון של עורכי הדין הבכירים שלנו, שחלקם עבדו על מאות מיזוגים ורכישות (M & A) ברחבי העולם, החל מהנפקות ועד רכישות. אסטרטגיית האקזיט החשובה ביותר לסטארטאפים היא למכור את החברה ברווחיות לחברה גדולה יותר.

אנו משתמשים בחוויה זו

כדי לסייע ללקוחותינו בחברות טכנולוגיה להפיק את המרב מההזדמנויות המיידיות לשמר ולמקסם ערך לטווח ארוך לפני יציאה פוטנציאלית. כפי שהזכרנו בשבועות האחרונים, מגיע הזמן שבו חברות טכנולוגיה בוגרות ומבוססות שיש סיכוי גבוה יותר לגייס הון מחברות סיכון וחברות פרטיות אינן עוד אופציה. הנפקה ציבורית מייצגת הנפקה ראשונית לציבור ומשמעותה שחברה יוצאת לציבור ומוכרת מספר לא מבוטל ממניותיה למשקיעים מוסדיים ולא מוסדיים.

NASDAQ של וול סטריט

היא כבר מזמן השוק העיקרי לסטארט-אפים באירופה המחפשים הנפקה. קובעי מדיניות מאמינים שכל מייסד רוצה שהחברה שלו תהפוך לגוגל או לפייסבוק הבאה, אבל זה לא תמיד כך. חברות טכנולוגיה בוגרות ומבוססות ו- VCs חולמות חברות חדשות עם סכומי הון גדולים, חלקן מעורבות מייסדים, עובדים מוקדמים ומשקיעים.

על פי סקר שנערך על ידי מנוע

קבוצת מחקר והסברה, 90 אחוז מהסטארט-אפים הצליחו להשיג חברה נוספת בין 2008 ל -2018, כאשר 10 האחוזים הנותרים קשורים להנפקה. יזמים רבים רוצים שהחברות שלהם יהפכו ליותר יקרות בשוק כך שמכהנים כמו אלפבית ומיקרוסופט יוכלו לרכוש אותם במחיר גבוה יותר. אבל בדיקה מוגברת של ההגבלים העסקיים בנושא השתלטות טכנולוגית פירושה שמייסדים מתקשים למכור את חברות הזנק לחברות טכנולוגיה מבוססות.

לחברות צמיחה מובילות יש אפשרות לרשום את הארגונים שלהן בבורסה ולמכור מניות של אחוז קטן מהחברה בכמויות שונות לרוכשים בודדים

קונים בודדים לוקחים את הסיכון שלמניות שלהם יהיו הערכות שווי משתנות לאורך זמן ויכולים למכור את מניותיהם לאחרים בכל עת. מייסדים רבים מוצאים מקור מימון באמצעות תוכניות מימון ממשלתיות שנועדו לקדם צמיחה עסקית חדשנית.

מערכות יחסים אלה ממלאות תפקיד בבניית אסטרטגיית יציאת ההפעלה שלך וצריכות להיות בחוד החנית

כדי להשפיע על האופן בו אתה ממשיך שותפויות אסטרטגיות בשוק ואינטגרציות טכניות באזור שלך. לאופן שבו אתה פותח את העסק שלך תהיה השפעה ממשית על האופן שבו אתה נוחת במטוס לתוצאה טובה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן