סקירה מקיפה על מניית טסלה חדשות

אחרים דואגים ליכולתה של טסלה להמשיך ולמכור מה שנקרא זיכויים לרכב ללא פליטה. טסלה מוכרת את הזיכויים לחברות הרכב המייצרות מכוניות מסורתיות המונעות על ידי בנזין ונאלצות לקזז את פליטת ה- CO2 שלהן. מכירת הלוואות אלה גייסה טסלה 2.5 מיליארד דולר בשנתיים האחרונות.

חשש מרכזי נוסף הוא שהרווחים מהשקעת הביטקוין של טסלה ומכירת קצבאות פליטה ליצרניות רכב אחרות אינם נעוצים בעסקי הליבה של טסלה, ייצור הרכב, האחראי על הרווחים.

טסלה אינה מוכרת כלי רכב רבים כמו המתחרים

ומגמדת את הערכת השווי שלה. טסלה אינה מוערכת כמו חברות רכב אחרות, אלא כמניה טכנולוגית בצמיחה גבוהה. כדי שטסלה תצדיק את הערכת השווי הזו, עליה למכור יותר מכוניות, להציג דגמים חדשים ולשמור על השוליים הגבוהים שהיא מרוויחה כחלוצה ברכבים חשמליים.

המניה עלתה מעל 20,000 $ מאז ההנפקה הציבורית הראשונית של החברה בשנת 2010

עקפה את השוק בכללותו, ריסקה את ציפיות וול סטריט והפכה משקיעים מוקדמים למיליונרים. רק בשנה האחרונה מחיר המניה של טסלה זינק ביותר מ- 700% למשקיעים נלהבים יותר ולאוהדים נאמנים, ואנליסטים רבים ומנוסים בוול סטריט עזבו מגרדים בראשם. זה הפך את טסלה לחברת הרכב החשובה בעולם, כשהיא מעלימה אותה על פני גולייתות כמו טויוטה ופורד.

בשנת 2020 החברה חרגה מהערכות המסירה הרבעוניות של וול סטריט

ייצרה עד כה השנה יותר מ -500,000 כלי רכב, ורק החלה למכור את רכב הייצור החמישי שלה, דגם Y, מוקדם מהמתוכנן. מניית טסלה עלתה על כל המדדים העיקריים השבוע, עלתה ב -7.8%, מדד S & P 500 עלה ב -2.7% והמכלול בנאסד"ק עלה ב -2.4%.

כלי רכב חשמליים עמדו במרכז וול סטריט השבוע בעקבות תחזית חדשה של ארנסט אנד יאנג ופייפר סנדלר לאימוץ רכבים חשמליים

ארנסט ויאנג צופים כי מכירות כלי רכב חשמליים יעלו על מכירות הדלקים המאובנים עד שנת 2033, חמש שנים מוקדם מהתחזית. בינתיים, פייפר מצפה שרכבים חשמליים יגיעו ל- 45% מהשוק עד שנת 2030, ויהוו את עיקר הנתח הזה.

זו אחת המניות שמחלקות הכי הרבה את שוקי המניות

ומשקיעים נלהבים משני צידי הדיון. אנליסטים חוששים כי המשקיעים מצמצמים את האיום התחרותי העומד בפני שוק הרכב החשמלי בעתיד. השוק הרחב ביצע ביצועים טובים במהלך החודשים הקרובים וצפוי נסיגה גדולה.

ניו יורק (CNN Business)

טסלה ספגה נסיגה ביום הרשמי הראשון שלה ב- S & P 500. אילון מאסק, המנכ"ל והמייסד הבוטה, הצליח להפוך את מה שנראה כמו חלום מקטרת חברת מכוניות חשמליות דומיננטיות בעולם. השבוע חשפה טסלה מידע חדש על התקדמותה בנהיגה אוטונומית.
למידע מורחב בתחום של מניית טסלה חדשות וסקירה מקיפה על מניית טסלה חדשות כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

בעוד שהשוק היה שקט יחסית בשבועות האחרונים

אנו מצפים למהלך גדול בשווקים שמרמז על עלייה במניות הטכנולוגיה. מניית אלפבית האם של גוגל (GOOGL) עלתה ביום שלישי ב -4.1% לאחר שהחברה דיווחה על רווחים והכנסות טובים מהצפוי ברבעון הראשון.

ביום שלישי, מניות מיקרוסופט (MSFT) נסחרו בירידה של 3.6% לאחר דוח רבעוני חזק. מיקרוסופט דיווחה על רווחים והכנסות חזקים מהצפוי ברבעון השני הכספי, וההכנסות ממוצר מחשוב הענן שלה Azure עלו ב -50%.

מאמר זה עוסק ביצרן הרכב החשמלי ובחברת האנרגיה הנקייה. TSLA) היא חברת חשמל אמריקאית ואנרגיה נקייה שמשרדיה הראשיים נמצאים בפאלו אלטו, קליפורניה.

טסלה בע"מ מתכננת

מפתחת, מייצרת ומוכרת רכבים חשמליים ומוצרי ייצור ואחסון אנרגיה סולארית. יצרנית הרכבים החשמליים וחברת האנרגיה הנקייה הם כיום מוצרים כגון רכבים חשמליים, סוללות, אחסון אנרגיה, פאנלים סולאריים בקנה מידה רשת ביתי, אריחי גג סולאריים ומוצרים ושירותים נלווים אחרים. החברה, שנקראה בעבר טסלה מוטורס, מתרחבת גם לייצור חשמל, אחסון ומערכות.

רכב מכסה תכנון, פיתוח, ייצור ומכירה של כלי רכב חשמליים. נוסד על ידי ג'פרי ב 'שטראובל, אילון ריבס מאסק, מרטין אברהרד ומארק טרפן ב -1 ביולי 2003, ומגזר ייצור האנרגיה ואחסון נמצא במטה בפאלו אלטו, קליפורניה.

בתחילת 2010 השקיעה חברת Panasonic Energy 30 מיליון דולר בשיתוף פעולה רב שנתי לפיתוח תאי סוללות חדשים לרכבים חשמליים

במרץ 2021 הודיע המנכ"ל הנכנס של פנסוניק כי החברה מתכננת לצמצם את תלותה בסוללות תאי הסוללות של טסלה פנסוניק כחלק מפיתוח השותפות. ב- 7 בינואר 2010 הודיעו טסלה ופנסוניק כי יפתחו במשותף סוללות ליתיום-יון מבוססות ניקל למכוניות חשמליות.

העתקה

פרסום מחדש או הפצה מחדש של כל תוכן מחברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות אחסון במטמון, מסגור או אמצעים דומים, אסור ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. החברה לא תהיה אחראית לטעויות או לעיכובים בתוכן או לכל פעולה שתנקוט Reliance בעניין זה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן