סקירה מקיפה על מניית ישראייר

היעדים המופעלים על ידי חברת ישראייר איירליינס הם אלבניה, בריסל, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, דנמרק, צרפת, גרוזיה, גרמניה, יוון, אירלנד, איטליה, הולנד, פורטוגל, רוסיה, סלובקיה, ספרד וארצות הברית של אמריקה. חברת התעופה מטיסה גם טיסות שכר ומטוסי VIP במחירים נמוכים יותר ליעדים מקומיים ובינלאומיים. הבסיסים המבצעיים של חברת התעופה הם נמל התעופה בן גוריון, שדה התעופה רמון ושדה דב.

ישראייר מציעה הן טיסות פנים והן בינלאומיות למדינות באזור. הטיסה מתל אביב לקייב עוברת מרחק של 1,282 מיילים. ישראייר היא חברת תעופה ישראלית קטנה עם שבעה מטוסים בצי, כולל ארבע מטוסי A320 ושלושה מטוסי 72-500.

ישראייר איירליינס בע"מ

המכונה בדרך כלל ישראייר, הינה חברת תעופה ישראלית הממוקמת בתל אביב. היא הוקמה בשנת 1989 בשם כנפי העמק (אגף העמק) ושינתה את שמה לישראל איירליינס בע"מ בשנת 1996. קבוצת איסלנדאייר מתמקדת בחברות תעופה בינלאומיות בתחום התיירות, כאשר איסלנד היא אבן הפינה של הרשת הבינלאומית.

ישראייר איירליינס ותיירות ביטלה את כל הטיסות עקב יציאה לחו"ל מאתר ההזמנות באילת בימי שישי בערב ושבת. לאחר מכן פוטרו טייסים וכמה בכירים ישראלים.

ביולי 2008 הוטס מטוס ישראייר איירליינס עם חור קטן משדה התעופה באילת לנמל התעופה הבינלאומי בן גוריון

החור התגלה על ידי מכונאי שדה תעופה וחקירה מתבצעת כדי לקבוע אם חברת התעופה ידעה על החור במסגרת המטוס או לא, האם היא עשתה זאת בעצמה או שעובדי שדה התעופה עשו זאת.

על פי החוזה

הוצע לישראל ישראייר איירליינס סימולטור טיסה מלא להכשרת טייסים של טייסי איירבוס A320 שלה, שהשכירה מאימון תעופה באתיחאד, וסימולטורי הטיסה המלאים שימשו במתקן אימונים באבו. דאבי. מט חשף כי אורי סירקיס, מנכ"ל חברת ישראייר, הזדמן נדיר להשתמש בסימולטור EAT לטיסה של שלוש שעות חזרה לישראל.

תחזוקה

תיקון ושיפוץ של מטוסים מסחריים (MRO) חיוניים בכדי להבטיח שמטוסים יוחזקו בכדאיות מוגדרת מראש להובלת נוסעים ומטענים. שוק ה- MRO למטוסים מסחריים מושפע מגורמים חיצוניים בענף התעופה, כגון גודל הצי העולמי, גורם עומס המטוסים, היקף הגדלה או הקטנה של מטוסי הנוסעים והמטען וכו '. השוק נע בשנים האחרונות בשל אתגרים כלכליים אחרונים וירידה בביקוש, המשקפים מגמה של ירידה במכירות המובילה לחברות MRO.

בתחום המזון, ICA העלתה דאגה ביוני 2021 מפני המיזוג המוצע של שני ספקי מזון ישראלים שהתמקד בתחום הוופלים. ב- ICA חוששים ששתי החברות בגזרת רקיק יוכלו להעלות מחירים לאחר המיזוג ולא יוגבלו על ידי הפרמיות היקרות של ספקי הוופלים.

אלוף הסופרמרקט רמי לוי אמור להפוך לבעלים החדש של ישראייר לאחר שהצעתו לרכוש את חברת התעופה ביום שלישי אושרה על ידי מחזיקי האג"ח. לוי הציע את ההצעה באמצעות BGI Investments, שבשליטתו עם איל המזון שלום חיים.

בשתי הבקשות הנותרות

הסף מבוסס על מבחן נתח השוק, שלא השתנה מאז שהרפורמות בתחום ההגבלים העסקיים הרחיבו את הגדרת המונופול למטרות אחרות. ה- ICA הצהיר כי הוא מתכנן להעלות את הרף ל -20 מיליון שקל (6.2 מיליון דולר), אך בינתיים הוא מוכן להעניק פטורים על בסיס הסף (ראה להלן) לרפורמות. הפרופיל מספק ניתוח חדשות מקיף ויכולת לאסוף נתונים על לוחות זמנים, נתחי קיבולת, תנועת צי, תוצאות פיננסיות ועוד. ICA מזהה גם מוצרים ושווקים גיאוגרפיים רלוונטיים בהם הישות הממוזגת פעילה. הניתוח המקיף של VisionGain כולל תכנים כמותיים המספקים מסקנות מוצקות, מרוויחים מהניתוח שלך, ומזהים הזדמנויות חדשות וזרמי הכנסות שיעזרו לך להישאר תחרותיים. דוחות אלו יועילו לקבלת ההחלטות שלך ויעזרו לך לכוון את האסטרטגיה העסקית העתידית שלך.

עבור מידע על מניית ישראייר וסקירה מקיפה על מניית ישראייר נא להעיף מבט ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן