סקירה מקיפה על מניית טוויטר

כאשר אנו מעבדים מראש ציוצים, אנו מסירים כתובות אתרים אם אינן מייצגות תוכן רלוונטי או מתייחסות לתוכן רלוונטי. כשלב אחרון, אנו מיישמים מסנן להסרת קוצים שזוהו בני פחות מ -21 יום, חלונות אירועים או קוצים אחרים.

תת-הסעיף הבא מגדיר את האלגוריתמים המשמשים לאיתור עליות פעילות בטוויטר וטיפול באירועים

אנו דנים בסוגים מסוימים של אירועים הנחקרים על ידי חברות, מה שמכונה אירועי הכרזת רווח (בקיצור EA), אשר ידועים כגורמים לזינוק במחירים חריגים. שיטת הקצבת הקוטביות לאירועים באמצעות סנטימנט טוויטר מתוארת להלן.

אנו עורכים בדיקת סיבתיות של גריינג'ר [33] כדי לבדוק אם משתני טוויטר יכולים לעזור בחיזוי עליות מחירים. אנו משתמשים במתאם פירסון, המודד את התלות הליניארית של P (D) ו- R (D).

תכנית החישוב מקצה לכל מחקר שווי קנייה

מכירה או מכירה על סמך מקום המחיר ומצביע על הפרשנות הנפוצה ביותר למחקר. לדוגמא, אם המחיר נמוך מהממוצע הנע של המחקר, שקול מגמת עלייה כרכישה. כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. במהלך זמן השוק, שערי החליפין של CBOE מוצגים בזמן אמת, בעוד עסקאות חדשות מתעדכנות ומתעדכנות בדף סקירת הצעות מחיר, כמצוין בפלאש למטה.

כאחת מחברות המדיה החברתית הבולטות בעולם

היסטוריית המניות של טוויטר כבשה את הספקולנטים מאז הופעת הבכורה שלה בבורסה בשנת 2013. מחיר המניה של טוויטר ימשיך לעלות ולהגיע לשיאים חדשים בשנת 2021. שווי השוק של טוויטר נמדד לפי שווי ספרה, שווי החברה המוצג במאזן החברה.

התבונן בהיסטוריית המחירים של טוויטר מההנפקה לשנת 2013 ועד לתנופת המניות ב -2020 ואילך

כדי לגלות את המניעים הבסיסיים המשפיעים על תנועות המניות. בדוק את מחיר המניה של טוויטר לפני ההנפקה ואחריה ולמד עוד על הרקע של החברה לפני ההנפקה שלה.

עם 321 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, קל להבין מדוע החברה ממשיכה להשתמש בטוויטר. זה כבר לא מספיק רק לצייץ על המגמות האחרונות.

Twitter

Inc. (TWTR) היא פלטפורמת מכירות פתוחה ופלטפורמת דיונים לטקסטים קצרים (עד 280 תווים לכל היותר), תמונות ותוכן וידאו. היישומים שלה מציעים שירות רשת חברתית ושירות מיקרו-בלוגים למכשירים ניידים ולאינטרנט. באמצעות המוצרים המפורסמים שלה, מפרסמיהם יכולים לקדם את המותגים, המוצרים והשירותים שלהם, להגביר את הנראות שלהם ולהגיע ולהרחיב את השיחה עם מסעות הפרסום שלהם.
על מנת לבדוק עוד פרטים נוספים על מניית טוויטר וסקירה מקיפה על מניית טוויטר נא לגשת לאתר bigshotnews.net

המשתמשים בו יכולים ליצור רשתות חברתיות שונות על סמך תחומי העניין שלהם על ידי יצירת עקומת עניין. טוויטר מייצרת הכנסות מפרסום (90%) ורישוי נתוני משתמשים שהיא אוספת (10%).

במבט קדימה הוכרז היום כי טוויטר משתלטת על סקול

פלטפורמת תוכן מנוי. פלטפורמות מנוי עשויות להגביר את הכנסות חברת המדיה החברתית. מכירות הטוויטר עלו ב -3% ברבעון הראשון של 2020, השיא הקטן ביותר מזה יותר משנתיים, כאשר ההכנסות מפרסום התרסקו בגלל מגיפת וירוס הכורון.

חברות אחרות הלכו בעקבותיה ומשכו מודעות מפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם

אבן דרך נוספת לא רצויה לטוויטר הגיעה באוגוסט 2015, כאשר מחיר המניה ירד מתחת למחיר ההנפקה הראשוני שלה. הירידה של 23% באה בעקבות דוח הרווחים הראשון של החברה כחברה רשומה בתחילת פברואר, שחשף צמיחת משתמשים עומדת וירידה במעורבות.

טוויטר הגדילה את בסיס המשתמשים הרווחיים שלה ברבעון ב -20% ל -199 מיליון לעומת השנה המקבילה

עלייה של 4% ובהתאם להערכות האנליסטים. מנהל הכספים הראשי נד סגל כינה את תוצאות טוויטר "התחלה מוצקה של השנה" וציין כי יוזמות כמו קידום מכירות בתוך האפליקציה ופרסום מותגים תופסים תאוצה.

חברת ההשקעות ואנגארד גרופ מחזיקה בחלק גדול בטוויטר

כאחד ממנהלי ההשקעות הגדולים ביותר, ואנגארד מציע מאות נאמני השקעות, תעודות סל ומוצרי אג"ח. החברה החזיקה 6.2 טריליון דולר בנכסים גלובליים המנוהלים (AUM) נכון ליום 31 בינואר 2020.

לקוחות יכולים להשקיע במניות טוויטר באמצעות קרן הסל של Vanguard Communications Index ETF (Vox)

Vanguard Growth Index Fund (ETF) (VUG) וקרנות אחרות. מורגן סטנלי (MS), חברת שירותים פיננסיים רב-לאומית והשקעות, מחזיקה בנתח גדול בטוויטר. מורגן סטנלי פועלת גם כחברה לניהול נכסים עם כ -2 טריליון דולר בנכסי לקוחות.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או בצעדים שננקטו על ידי או בהסתמכות עליהם.

החזרות חריגות הן ההחזרות בפועל של המניה במהלך חלון האירוע בהשוואה לתשואות רגילות במהלך חלון האירוע

האיור של שיא הפעילות שהתקבל עבור נייקי מוצג באיור. הסרה מושגת על ידי הערכת התשואות של מדדים נבחרים באמצעות מודלים של השוק.

תוצאות אלו מראות שמבטיח להשתמש בניתוחי סנטימנט ובנתוני טוויטר כדי לחזות את תנועות השוק. יש לנו כלים רבים ושונים שבהם ניתן להשתמש כדי לקבוע עד כמה טוויטר עובדת בריאה כרגע.

מרבית מחקרי הערך בטוויטר מתמקדים בבחינת מבצעי מחירים בעבר ובהווה

כדי לחזות את הסבירות לתנועות מחירים עתידיות של טוויטר. אתה יכול לנתח את טוויטר מול עמיתיו והשוק הפיננסי בכללותו כדי לקבוע את הגורמים המניעים את מחירו של טוויטר. בנוסף, תוכל להעריך אם הוספת טוויטר לתיק שלך מפחיתה את התנודתיות הכוללת של התיק שלך.

אין צורך להשתמש ב- Acrobat Reader כמו שקובצי PDF גם מעובדים או טובים יותר מאשר Preview.app הסטנדרטי ב- MacOSX

בדוק את הסיפורים המובילים האחרונים של סוכנות הידיעות AP ופרסום קנדי בהתבסס על הבחירה העסקית שלך. למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן