סקירה מקיפה על מניית טבע חדשות

במקרה זה, הסיכון ברכישת המניות עולה בהרבה על התשואה הפוטנציאלית. החברה נמצאת במקרה בו הסיכונים ברכישת מניות טבע עולים על הרווחים האפשריים.

העובדה

היא שרכישת אקטביס הכניסה את החברה לחובות מהם טרם התאוששה לחלוטין. הדו"ח לרבעון השלישי של שנת 2019 אישר את מצוקתו הכספית, כאשר החוב הסתכם ב -2.7 מיליארד דולר נכון לספטמבר. תזרים המזומנים החופשי של החברה היה 551 מיליון דולר בלבד ברבעון השלישי לעומת הכנסותיה הכוללות של 4.3 מיליארד דולר.

המכירות הגנריות עבור מגזר אירופה

כולל מוצרים ללא מרשם, עלו ב -6% ברבעון הרביעי של שנת 2020 בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2019. הכנסות הקופקסון לאירופה בשנת 2020 היו 10.6 מיליון דולר, שטוחות לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2019. הכנסות אג'ובי למגזר האירופי היו 1.3 מיליון דולר, בהשוואה ל -2.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2020 עקב אימוץ והחזר במדינות אירופה אחרות.

במטבע המקומי ההכנסות ירדו בשיעור של 6% כתוצאה מהוזלות מחירים וירידה בהיקפים עקב מוצרי גלטירמר אצטט מתחרים

הכנסות הגנריות בפלח השוק הבינלאומי שלנו הכולל מוצרי OTC היו 48.8 מיליון דולר לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2019 ברבעון הרביעי של שנת 2020. ההכנסות בגנריות שלנו שאושרו על ידי ProAir כללו גנריות.

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחיר המניה בארה"ב

במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בדפי הסקירה החדשה של עדכוני הסחר והעדכוני הציטוטים, כפי שמצוין בפלאש למטה. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו.
למידע מורחב בתחום של מניית טבע חדשות באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

הרווחים האחרונים מבוססים על הכנסות שאינן לפי GAAP מפעילות מתמשכת

לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים במקצת מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. הדיבידנד הוא חלק מרווחי החברה ששולמו לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.

משקיע משקיע מאפשר לך לבחור שמונה מדדים ייחודיים שיציגו את הענפים המובילים והמניות בעלות הביצועים הטובים ביותר בכל ענף. דירוגים אלה מאפשרים לך להשוות מניות ולשקול את נקודות החוזק והחולשה של החברה.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות, ללא הגבלה, כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות , עיכובים, או פעולות המבוססות על הנתונים או כל נזק שנוצר. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

אודות טבע טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת

מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מיוחדים וביו-פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. טבע מציעה מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות בעלות עוצמה גבוהה וחומרים ציטוטוקסיים בצורות מינון שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים.

בשנת 2020 הכנסות טבעות היו 16.66 מיליארד דולר, ירידה של 13.5% לעומת השנה הקודמת (16.89 מיליארד דולר). מניות טבע נחשבות לקנייה טובה במחיר של 70 דולר לאחר רכישתה של Actavis Generics בשנת 2015.

כיום המניות נמצאות בשיא של 52 שבועות של 21.01 $ ובנמוך של 52 שבועות של 60.7 $

אך העתיד נראה מבטיח . לנוכח התנודתיות הקיצונית במניות טבע, לחברה בעיות חוב קשות, בעיות משפטיות מתמשכות והפער הפיננסי המעמיק בו היא מצויה, אולי זה לא הזמן הנכון להשקיע במניות טבע.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן