החברה מתמקדת בסטרימינג, כאשר ל- Disney + יש בסיס מנויים של יותר מ -103 מיליון לאחר 18 חודשים. כדי לשים את הדברים בפרספקטיבה, נטפליקס (NFLX) הגיעה ל -200 מיליון מנויים בעשור של קיום, ובקצב הנוכחי שלה, דיסני + צפויה להגיע למספר הזה בהרבה פחות זמן. אין ספק שדיסני + תשרוד את מגיפת COVID 19, שצפויה להסתיים בעוד 14 חודשים.

זו הייתה נסיעה פרועה לוול סטריט בשנה האחרונה

מכיוון שהבורסה ירדה כמו דוב מאז התרסקות נגיף הקורונה. מניות דיסני חזרו לשיאים חדשים, לאחר שעלו ביותר מ -140% מאז מרץ 2020 לפני ההתרסקות, אך הן עדיין נמוכות יותר מאשר לפני ההתרסקות.

חברת וולט דיסני (TWDC) (Holdco 613 Corp.)

היא חברת בידור עולמית. זוהי חברת בידור עולמית המפעילה מגוון רחב של עסקים כולל פארקי שעשועים, אתרי נופש, קווי שיוט, תחנות טלוויזיה ומוצרים נלווים. בשנת הכספים שהסתיימה בספטמבר הניבה וולט דיסני וורלד הכנסות של 70 מיליארד דולר.

פלח רשתות מדיה בחברות וולט דיסני מפעיל את רשתות הכבלים הביתיות The Walt Disney Company, ESPN, Freeform והמותג National Geographic וכן ABC ושמונה תחנות טלוויזיה מקומיות.

למעשה

דיסני מחזיקה ברשת מדיה, פארקי שעשועים, חנויות, אולפני סרטים ועוד. חווית הפארק של החברה כוללת פארקי שעשועים ואתרי נופש, דיסני קרוז ליין ומועדון הנופש של דיסני. פלח המוצרים פארקים וחווים בעלים ומפעילים את אתר הנופש וולט דיסני וורלד בפלורידה, אתרי דיסנילנד בקליפורניה, אתרי הנופש והספא Aulani Disney בהוואי, מועדון דיסני נופש, דיסני קרוז ליין והרפתקאות דיסני.

אם היית יכול למנות חברה שמייצגת כושר המצאה אמריקאי

כיף ודומיננטיות בשוק, זו תהיה אפל. חברת וולט דיסני היא, כמובן, יותר מסתם בית עכבר. הם ABC, ESPN, נשיונל ג'יאוגרפיק, שירותי סטרימינג, פארקי שעשועים מובילים, הפלגות ואולפני סרטים.

אכן

מניית דיסני נחשבת להשקעה כה אמינה לטווח ארוך עד שהחזקתה כילדה היא טקס מעבר למשפחות עשירות רבות-פרקטיקה שעלתה לאחרונה לכותרות כאשר ברברה סטרייסנד הפכה את בתו הצעירה של ג'ורג 'פלויד לבעלת המניות שלה. . אם מסתכלים על חברה גדולה ומגוונת כמו חברת וולט דיסני, התשובה לעולם אינה קלה, שכן כוחות השוק החיצוניים מתכופפים ומעצבים את מחירי המניות, אך מקובלים על כל העולם.

חשוב לזכור שמחיר המניה של חברה קשור בציפיות האנליסטים לביצועי החברה בעתיד

כתוצאה מכך ראינו חברות שעלו לכותרות חיוביות בשנה שעברה, כמו פייזר, אך ראינו את מחירי המניות קופאים או יורדים במהלך ששת החודשים האחרונים. אם המשקיעים סבורים כי מדובר בשיא ואין פוטנציאל צמיחה ארוך טווח, אז המניה תתיישר או תיפול.

לחברות מסורתיות צפויה תפנית 2021-2022 כאשר הפרסום

פארקי השעשועים והכנסות הכבלים יעלו שוב. אותה חברה שתעלה כל הזמן לכותרות לביצועים גרועים תראה את עליית מחירי המניות שלה כאשר המשקיעים יראו כיצד עתיד החברה מרתק אותם. מיקוד המשקיעים עבר ל -2021 ו -2022, והמספרים של 2022 אמורים להראות הכנסות וצמיחת רווחים חזקים באותן שנים, מה שיגביר את מחיר המניה עוד יותר.

שמירה על עצמאות וחופש עריכה

היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח. ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר וביצועי העבר אינם ערובה לביצועים עתידיים. השותפים שלנו אינם משלמים לנו כדי להבטיח סקירות חיוביות על המוצרים או השירותים שלהם.

FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או משתמעת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות ללא הגבלה אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, חוסר שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שננקטו בהסתמך על הנתונים או כל נזק שיתקבל. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או בפעולות שננקטו על ידה או בהסתמכות עליה.

עליך להגיש את בקשת ההחלפה שלך בכתב לאחד הבעלים הרשומים במכתב חתום. המחאה החלופית תישלח תוך 7 עד 10 ימי עבודה ממועד הגשת הבקשה.

אם אף פעם לא קיבלת את הצ'ק שלך או שהשיק שלך אינו הולם, עליך לבקש החלפה. תוכל לפנות לסוכן ההעברות שלנו בשירותי המשקיעים של Computershares כדי לבקש את המחאה החלופית. ניתן למצוא את פרטי הקשר שלך בסעיף סוכן ההעברות בשאלות הנפוצות.

עליך להירשם כמשתמש במערכת כדי לקבל גישה לנתוני בעלי המניות שלך. תשקיף ההשקעות של חברת וולט דיסני וטפסי הרשמה זמינים בחלק הטפסים באתר. פרטים ניתן למצוא בתשקיף התוכנית של דיסני באתר Computershare.
לעוד מידע בתחום של מניית וולט דיסני ניתן לבקר באתר bigshotnews.net

לחץ כאן כדי לגשת לכלי שיעזור לך לחשב את בסיס העלות המותאם אישית שלך. אם אין לך מסמכים היסטוריים זמינים, אנא צור קשר עם סוכן ההעברות שלנו בשירותי המשקיעים של Computershare לקבלת סיוע.