סקירה מקיפה על מניית טבע היום

בשנת 2016 טבע רכשה את אקטביס, חטיבת תרופות גנריות של חברת התרופות אלרגן. העסקה ביססה את טבע כאחת מחברות התרופות המובילות בעולם, לפני אלרג'ן. טבע שילמה 40 מיליארד דולר עבור Actavis ומצפה שהעסקה תוסיף 14 מיליארד דולר לשווי הנקי שלה בשנים הקרובות.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של סקירה מקיפה על מניית טבע היום ומניית טבע היום עליך להעיף מבט ב- bigshotnews.net

מניות טבע

בסביבות 70 דולר, נחשבו לרכישה טובה מאז הרכישה של Actavis Generics בשנת 2015. כיום, המניות נמצאות בשיא של 52 שבועות של 71.1 $ ושפל של 52 שבועות של 60.7 $, עם העתיד נראה מבטיח. בהתחשב בתנודתיות הקיצונית של מניותיה, ייתכן שטבעות "חובות חמורות, בעיות משפטיות מתמשכות וההתחממות הפיננסית המעמיקה בה החברה מצויה, לא יכול להיות הזמן הנכון להשקיע במניה.

טבע התרופות טבע תעשיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת

מייצרת ומשווקת מוצרים גנריים, מיוחדים וביו-פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. טבע מספקת מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות יעילות ביותר וחומרים ציטוטוקסיים בצורות שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים. , משחות וקרמים.

ביצועים פיננסיים

ההכנסות הסתכמו בשנת 2020 ב -16.66 מיליארד דולר, ירידה של 13.5% בהשוואה לשנה הקודמת, 17.89 מיליארד דולר. ההכנסות הגנריות מפלח השוק הבינלאומי שלנו, הכוללות מוצרי OTC, היו 488 מיליון דולר לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2019 ברבעון הרביעי של שנת 2020.

המכירות הגנריות במגזר אירופה שלנו

הכולל מוצרי OTC, גדלו ברבעון הרביעי של שנת 2020 6% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2019 לסך של 920 מיליון דולר. בשנת 2020 הכנסות הקופקסון למגזר אירופה היו 10.6 מיליון דולר, ללא שינוי בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2019. הכנסות אג'ובי באירופה היו 1.3 מיליון דולר, בהשוואה ל -2 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2020, עקב השקה והחזר ב- מדינות אירופאיות אחרות.

ההכנסות ירדו במטבע המקומי בשיעור של 6% במטבע עקב ירידות מחירים וירידה בהיקף כתוצאה ממוצרי גלטירמר אצטט מתחרים

הרווח הגולמי למגזר צפון אמריקה שלנו עמד על 128.1 מיליון דולר ברבעון הרביעי של שנת 2020, גידול של 7% לעומת הרבעון הרביעי של שנת 2019. הגידול נבע מהכנסת גנריות חדשות והכנסות גבוהות יותר מאוסטדו, שקיזזו את ההכנסות הנמוכות מ קופקסון. לדוגמא, לחברה הייתה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות שהסתכמו ב -1 דולר למניה.

דירוגים אלה מאפשרים לך להשוות מניות ולשקול את נקודות החוזק והחולשה של החברה

מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי המניות בארה"ב. במהלך שעות השוק, מוצגים במהירות מחיר CBOE, עדכוני מסחר חדשים, הצעות מחיר מעודכנות ודפי סקירה במהירות הבזק.

כתוצאה מכך

תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון עבור כל סמל בבורסה. ב- Stash אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק או לקנות השקעות.

אנו מאמינים שניסיון

הוא אסטרטגיה טובה יותר מאשר לקנות השקעה איכותית שאתה מאמין בה ואוחז בה. אם אתה זקוק להצעה מקיפה בזמן אמת, אנו מציעים גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. מידע זמין על הצעה ושאל מה- CBOE ו- BZX Exchange יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות שום אחריות על סחירות או התאמה למטרה או לשימוש מסוים ולא תהיה אחראית לכל שגיאה, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות נלקח בהסתמך על הנתונים או על כל נזק שנוצר. עדכוני אמצעי האחסון עשויים להתעכב עבור אמצעי אחסון וסמלים מאוחדים בבורסה. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן