סקירה מקיפה על מניית nio

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שננקטו בהסתמך על כך. על הנתונים או על כל נזק שנוצר.

מניות יצרנית הרכב החשמלי הסיני NIO Inc

עלו ביום שישי לאחר שהחברה חשפה תוכניות. NIO מפתחת, מייצרת ומוכרת רכבים חשמליים חכמים ומחוברים. החברה ממוקמת בסין והוקמה בהונג קונג בנובמבר 2014 על ידי לי בין וצ'ין לי וממוקמת בג'יאדינג שבסין.

NIO Inc

(NIO) הינה יצרנית ומפתחת סיני מובילה של כלי רכב חשמליים ודיווחה על רווחי שיא בדוח הרווחים האחרון שלה. מניית NIO שווה 59 דולר למניה, עלייה של 17% לעומת היום. אנליסטים אופטימיים לגבי מכירות כלי רכב חשמליים בסין ומכירות גלובליות של כלי רכב חשמליים, דבר חיובי למניה. – מחירי המניות של יצרניות הרכב החשמלי הסיני הגדולות הרשומות בארה"ב זינקו ביום שני לאחר שדיווחו על משלוחים חזקים באוקטובר. שוק הרכב החשמלי הסיני (EV) פורח, כאשר היצרניות הסיניות מהוות כמעט 50% ממסירות הרכב החשמלי העולמי. על פי נתוני איגוד יצרני הרכב הסיני, מכירות הרכבים החשמליים בסין יגדלו ביותר מ -30% בשנת 2021 ל -1.8 מיליון יחידות.

חברות סטארט-אפ לרכב חשמלי סיני Li Auto ו- Li XPeng (XPEV) האטו בפברואר לאחר צמיחה חזקה במכירות בחודש הקודם. מניות יצרנית הרכב החשמלי הסיני NIO עלו ב -35% לעומת השנה המקבילה, כמעט 50% מעל לשיא כל הזמנים בפברואר.

זרזים פוטנציאליים העלולים להניע את ה- NIO מעל מחיר היעד של JPMorgan בסך 40 דולר כוללים דוח רווחים חזק בחודש נובמבר

צבר הזמנות חזק, עדכון לטווח הרכב שלה וחשיפת מכונית חדשה בדצמבר. ביום שישי, NIO הורידה את תחזית המכירות ברבעון הראשון מ -500 ל -1,000 כלי רכב ל -19,500 מכיוון שהייצור נפגע ממחסור בשבבים. אנליסטים מצפים שהחברה תגיע השנה ל -100,000 כאשר היא מרחיבה את כושר הייצור שלה.

מכירות ה- NIO שקעו ברבעון הראשון של 2020

כאשר התפרצות קורונאווירוס בסין הרחיקה את הקונים. משנה לשנה צנחו מכירות החברה ב -35.2% בינואר וב -68.9% בפברואר. המכירות האטו גם ב -2020 מ -5,578 רכבים בפברואר ל -7,225 רכבים בינואר בגלל חגי השנה החדשה.

ביום הראשון של יולי אישרה NIO משלוחים ואמרה כי מסרה 80.83 כלי רכב ביוני ו- 21.896 כלי רכב בכל הרבעון השני

החברה פועלת גם להרחיב את מגוון המוצרים הנלווים שלה, כולל טעינת NIO ואביזרי חשמל. המשקיעים מצפים כעת להכרזות גדולות על מוצרים באירועים כמו Power Day, שיעלו פרמיה על המניה.

החברה החזירה 5,000 רכבים בשנה שעברה לאחר שדיווחה על מספר שריפות. השווי של החברה מוערך פי 2.6 במכירות התחזיות לשנת 2020, לעומת טסלה, שנסחרת פי 1.2.

החברה מציעה רכבי שטח חשמליים חשמליים חמישה

שישה ושבעה מושבים ומכוניות חשמליות חכמות. בנוסף למתן שירותי אנרגיה וחבילות למשתמשיה, החברה עוסקת בפעילות שיווק, תכנון ופיתוח טכנולוגיה, ייצור רכבות חשמל חשמליות ורכיבי סוללות, ופעילויות מכירה ומכירה.

עד אוגוסט 2020

תחנות החלפת סוללות NIO 143 ב -64 ערים בסין הקימו והשלימו 800,000 עסקאות להחלפת סוללות ללקוחותיה. ב- 24 במרץ 2021 השלימה החברה את החלפת הסוללה 2 מיליון בעיר סוז'ו. החברה הקימה 193 תחנות להחלפת סוללות, 134 תחנות טעינת-על ו -327 תחנות יעד ברחבי סין.

NOMI

טכנולוגיית בינה מלאכותית, טוענת שהיא מערכת ה- AI הראשונה ברכב ברכב ייצור. NOMI יכולה לשלוט בניווט, להפעיל מוסיקה במכונית, להתאים את טמפרטורת תא הנוסעים, לפתוח ולסגור חלונות (ייחודיים לחברה) ואפילו לצלם סלפי עם נוסע בתא הנוסעים.
למידע מורחב על סקירה מקיפה על מניית nio ומניית nio יש לגשת לאתר bigshotnews.net

צוות ה- NIO הוא אחד מקבוצות הפורמולה E המקוריות, אם כי צוות סין, שהשתתף במרוץ. הדגם הראשון שלה הוא מכונית הספורט NIO EP9, שהופיעה לראשונה באותו יום בו הוקמה החברה.

המשימה שלנו היא ליצור אורח חיים משמח על ידי הצעת כלי רכב חשמליים חכמים הטובים למשתמשים ולעסקים. החברה אומרת כי היא מתכננת להשיק רכבים עם אוטונומיה ברמה שלוש וארבע.

כלי רכב חשמליים הם העתיד של התחבורה

אך בחירת הרכב החשמלי הנכון יכולה להיות קשה. על פי JPMorgan, ההצלחה של טסלה בסין מונעת על ידי הגאות הגואה שמרימה את כל הסירות, כך שזה מצב של הכל או כלום. השקעה במניות ספקי רכב חשמלי מהווה אלטרנטיבה טובה להשתתפות בצמיחת שוק הרכב החשמלי.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן