סקירה מקיפה על מניית טבע בניו יורק

כתב האישום הוא השלישי שהגיש משרד האוצר של ניו יורק כחלק מחקירה מתמשכת אחר חברות שגרמו או החזיקו מעמד המשבר האופיואידי.

בשנת 2020

הכנסות Tevas עמדו על 16.66 מיליארד דולר, ירידה של 13.5% משנים קודמות של 17.89 מיליארד דולר. אודות טבע טבע תעשיות התרופות המוגבלות הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מיוחדים וביו -פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. החברה מציעה מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות יעילות ביותר וחומרים ציטוטוקסיים בצורות שונות כגון טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים.

טבע היא היצרנית הפורייה ביותר של אופיואידים בארצות הברית, ומייצרת יותר מ -20% מהאופיואידים שהציפו את ניו יורק בין 2006 ל -2014. החברה מייצרת אופיואידים ממותגים משלה ואופיואידים גנריים באמצעות חברת הבת שלה Actavis .

בשנת 2016 רכשה טבע את Actavis

חטיבת תרופות גנריות של חברת התרופות Allergan. העסקה ביצעה את טבע כאחת מחברות התרופות המובילות בעולם, הרבה מעל דרגתה של אלרגן. טבע שילמה 40 מיליארד דולר עבור אקטביס ומצפה שהעסקה תוסיף 14 מיליארד דולר לשווי הנקי שלה בשנים הקרובות.

ביולי 2015 הסכימה אלרגן למכור את עסקי הגנריקס שלה Actavis Generics לטבע תמורת 40.5 מיליארד דולר [64] [65] [66] (33.75 מיליארד דולר במזומן ו -67.5 מיליארד דולר במניות)

החל משנת 2020, טבע תעשיות התרופות בע"מ תהיה יצרנית התרופות הגנריות הגדולות בעולם [6] וחברת התרופות ה -18 בגודלה [7]. החברה מתמחה בגנריקה אך יש לה גם אינטרסים עסקיים אחרים, לרבות מרכיבים פרמצבטיים, ובמידה פחותה, תרופות משלה.

כחברת התרופות המובילה בעולם

טבע פארמה מספקת תרופות חיוניות למיליוני חולים ברחבי העולם מדי יום. לפני רכישת Actavis Generic בשנת 2015, מניית TEVA נחשבה לרכישה טובה ב -70 דולר. ב -26 בדצמבר נסגרה המניה ב -15.82 דולר, עלייה של 8.43 % ממניות טבע פרמצבטיקה (TEVA) במחיר של 14.59 דולר ב -24 בדצמבר.

מוצרי הייעוד של טבע

לרבות תרופה למיגרנה אג'ובי ותרופת האנטדו של הנטינגטון, משכו עניין למשקיעים. כיום, המניה נמצאת בשיא של 52 שבועות של 21.01 דולר ושפל של 52 שבועות של 60.7 דולר, אך העתיד נראה מבטיח. קחו בחשבון את התנודתיות הקיצונית של מניותיה, בעיות החוב החמורות של טבע, הבעיות המשפטיות המתמשכות והחור הפיננסי ההולך ומתעצם בו נמצאת החברה, ואולי זה לא הזמן הנכון להשקיע במניות טבע כעת.

חברתנו הינה חברה בת של טבע תעשיות התרופות בע"מ ובסיסה בישראל

זוהי חברת תרופות גנרית מובילה ואחת מחברות התרופות המובילות בעולם. אנו מתמחים במוצרים ופלטפורמות בכמה מהשווקים הגדולים והצומחים ביותר, ממשחקים והדמיה מקצועית ועד מרכזי נתונים ומכוניות.

אנו מפתחים

מייצרים ומשווקים מגוון תרופות, מכשירים רפואיים ומוצרים אחרים ללא מרשם בתחומים הטיפוליים של בריאות העיניים, גסטרואנטרולוגיה ודרמטולוגיה. חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ מתחייבת להתייחס בכבוד לנתוניך ולא לחשוף אותם לצדדים שלישיים. עם הגנת הצומח הטובה ביותר של DuPont ויצירתו ושילובו עם DuPont Pioneer ו- Dow AgroSciences, אנו מציעים לחקלאים ברחבי העולם תיק מלא של נבטים מאוזנים ומגוונים של זרעים, הגנת צמחים ופתרונות דיגיטליים שנועדו למקסם את התפוקה.

בשנת 1941 הציג פרידלנדר את מוצרי טבע בתערוכה בקהיר שבמצרים

התערוכה בחסות הסוכנים הכלליים לחלוקת תרופות בלעדית למצרים, סודן, סוריה ולבנון. טבע ייצאה את מוצריה גם לארצות הברית, ברית המועצות (ברית המועצות), דנמרק, צ'כוסלובקיה, פרס ובורמה.

הורד את אפליקציית קשרי המשקיעים של טבע ותיהנה ממנה באייפון, אייפד או אייפוד טאץ '. ייתכן כי מידע על מחירי המניות בסיבוב זה אינו מדויק. למרות שמרקיט עושה כל מאמץ להבטיח שהנתונים מדויקים, לא ניתנת ערובה לדיוק או לשלמות.

למידע מורחב על מניית טבע בניו יורק נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן