סקירה מקיפה על מניית טבע בוול סטריט

ביצועי העבר אינם מעידים על תוצאות עתידיות, ותשואות אינן מובטחות. שינויים בערך בין תקופות זעקה פתוחה לתחילת המסחר בימים הקרובים יחושבו כהפרש בין יום המסחר האחרון לימים הקודמים. שינויים בערך מתקופות אחרות מחושבים כהפרש בין העסקאות האחרונות לעסקאות האחרונות.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מומחים וביו-פרמצבטיקה בצפון אמריקה ובאירופה.

ב -26 בדצמבר נסגרו מניות טבע פרמצבטיקה (TEVA) ב -15.82 דולר, עלייה של 8.43 אחוזים ממחיר הסגירה של 14.59 דולר ב -24 בדצמבר. הכנסות טבע הסתכמו ב -16.66 מיליארד דולר, ירידה של 13.5% לעומת השנים הקודמות של 17.89 מיליארד דולר.

צפו במחיר המניות של טבע, יעדי מחיר, רווחים, תחזיות פיננסיות, חדשות מסחר פנים, הגשת SEC ועוד ב- Marketbeat. דוח השוק העולמי האחרון של אורליסטאט הוא משאב עשיר של נתונים ברמה עולמית וניתוח על גורמי צמיחה בכל המגזרים העסקיים.

ביולי 2015

קופקסון היווה 31.2 אחוזים מכלל מרשמי הטרשת הנפוצה בארצות הברית. ב- 21 באוקטובר 2011 חתמה Par Pharmaceuticals חוזה תלת-ממדי עם חברת תעשיות התרופות טבע לאחר שהוועדה הסינית הפדרלית האמריקאית התבקשה על ידי ישראל להתפנות מ -6.8 מיליארד דולר באמצעות רכישת חברת הביוטכנולוגיה האמריקאית Cephalon. לאחר רכישת עסקי התרופות הגנריות של אלרגן, הנכסים נמכרו בהתאם לדרישות ההגבלים העסקיים של האו"ם.

החברה דיווחה על בסיס עקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP) ברווח נקי של 7.7 מיליון דולר (או 0.07 דולר למניה) ברבעון הראשון של השנה

על בסיס non-GAAP, הרווח הנקי של טבע ברבעון הראשון עמד על 69.9 מיליון דולר, או 0.63 דולר למניה. בתקופה שעברה, החברה דיווחה על רווחי GAAP של 6.9 מיליון דולר, או 0.06 למניה.
למידע בנושא של מניית טבע בוול סטריט וסקירה מקיפה על מניית טבע בוול סטריט יש לבקר ב- bigshotnews.net

זה שיקף ירידה חדה ברווח המתואם של 83.5 מיליון דולר

או 0.76 דולר למניה, בתקופה שעברה. הרווח הנקי שאינו GAAP עמד על 76 סנט למניה, 18 סנט יותר מההערכה הממוצעת של אנליסטים בוול סטריט. זה עמד בראש אומדן הרווח המותאם לקונצנזוס של 0.59 דולר למניה.

יעד המחירים הממוצע

הוא 125.33 דולר, כלומר האנליסטים מצפים שטבע תרוויח 4,539 דולר במהלך 12 החודשים הקרובים. הדירוג הממוצע של אנליסטים של טבע הוא 19, וזה טוב יותר מ -19 מניות בהתבסס על נתונים של קבוצות משקיעים. יעד מחיר ממוצע 11.78 דולר, התחזית הגבוהה ביותר 16.00 דולר, התחזית הנמוכה ביותר – 8.00 דולר.

במהלך המסחר האחרון של השנה

חברה דומה טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (TEVA) סגרה בירידות של 0.844%. אולם בעתיד הנראה לעין צפויה צמיחה של 1.5% ל -2.0% ומעלה. בטווח הארוך יותר, מנכ"ל טבע, קארה שולץ, זכה באמון השוק עם יישומו המלא של תכנית ארגון מחדש לתעשיית התרופות טבע בשנים 2018-19. עקב הרכישה המוטעית של Actavis Generics ותוקף הבלעדיות של התרופה הנמכרת ביותר של טרשת נפוצה Copaxone, החברה חוותה תקופות קשות.

למניות התרופות בחו"ל של סנופי, שבסיסן בצרפת, אין נתח גדול בסדר גודל כזה, אך טבע קנתה אותן במהלך השנים במחיר מוזל בתיק המניות שלה.

אבל זה לא אומר שההשקעה לא מתאימה למשמעת השקעת הערך הקלאסית שמלכתחילה משכה את באפט בן ה -87 ויורשיו

כשהתבשר ביום רביעי כי ברקשייר הת'אווי של וורן באפט השקיע 358 מיליון דולר בחברת התרופות הישראלית טבע תעשיות התרופות, נותרו ספקנות, והמניות בקצר נסקו. גודל ההימור – מכירות מניות בשיקול דעת של 358 מיליון דולר – הוזמן על ידי סגני קרנות הגידור של באפט טד וושלר וטוד קומבס.

המניות בחברה

המסתבכת בהתדיינות האופיואידית, נפלו ביום שלישי לאחר שורת חדשות רעות של החברה. טבע דיווחה על הכנסות רבעוניות של 4.3 מיליארד דולר, בערך בקנה אחד עם אומדן הקונצנזוס של וול סטריט. המכירות צנחו ב -8% לעומת השנה שעברה בגלל תחרות גוברת מצד מותגים מסוימים ומוצרים מיוחדים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן