סקירה מקיפה על מניית אלביט מערכות

אלביט מערכות מפתחת תיק רחב של פתרונות הדרכה וסימולציה מובילים בשוק וקיבלה 20 הזמנות בישראל, בריטניה, אסיה ופסיפיק בשנה שעברה. באפריל השלמנו את רכישת Rokar International על ידי BEA Systems תמורת 31 מיליון דולר. החברה ממוקמת בירושלים, מפתחת ומייצרת מקלטי GPS ומערכות הדרכה איכותיות ליישומי הגנה מתקדמים.

באפריל קיבלה אלביט מערכות חוזה של 40 מיליון דולר (41 מיליון יורו) מחיל הנחתים האמריקני עבור מערכת משקפות החוליה ומשקפי ראיית הלילה (SBNVG)

ברצוני לקבל בברכה מאות עובדי ספרטון ורוקר לאלביט. אני מצפה לפגוש אותם ואת תרומתם להצלחה ארוכת הטווח של החברה.

שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימה שלנו להעצים משקיעים להצליח. לסיכום, הצבר שלנו ממשיך לתת לנו נראות טובה ואנחנו ממשיכים לראות פוטנציאל עולמי משמעותי עבור אלביט מערכות כפתרון הייטק מוביל.

לא אלביט מערכות בע"מ ואף אדם אחר אינם נושאים באחריות כלשהי לדיוק או השלמות של הצהרות צופות פני עתיד

למרות שאלביט סבורה כי הציפיות המשתקפות בהצהרות צופות פני עתיד אלה הינן סבירות, אלביט אינה יכולה להבטיח תוצאות עתידיות, פעילויות, ביצועים או הישגים. הפניה או שימוש במוצרים, שירותים או תהליכים שאינם אלה של אלביט סיסטם בע"מ אינם מרמזים על אישור, אישור, שיוך או חסות של מוצרים או תהליכים מסוג זה על ידי החברה או למענם, או מרמזים על השימוש בהם.
למידע על מניית אלביט מערכות כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

סימנים מסחריים אחרים

מוצרים, שירותים, תהליכים ושמות המופיעים עשויים להיות סימנים מסחריים של בעליהם בהתאמה. שום דבר בזה לא יתפרש כמשתמע או מרמז על הקצאת רישיון, פטנט, זכויות יוצרים, סימן מסחרי או קניין רוחני אחר הניתן על ידי אלביט מערכות בע"מ או כל צד שלישי. FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או לכל נזק שנוצר כתוצאה מכך.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. ליפר, רפיניטיב והחברה אינם אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או פעולות שנעשו בהסתמך עליהן.

כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים במקצת מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. אם אתה זקוק להצעות מקיפות יותר בזמן אמת, אנו מציעים מחקר סיכונים לאחד מהמוצרים שלנו בזמן אמת.

לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות את דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות תיסחר ב -10 מיליון מניות מצטיינות ב -10 דולר ויש לה שווי שוק של 100 מיליון דולר. היא מבוססת על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על S & P 500.

לדוגמא

אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ועשרה מיליון מניות, הרווח המקסימלי שלה יהיה $ 1. לסיכום, אלביט מערכות בע"מ מדורגת באחוזון 23 מבחינת רווחים פוטנציאליים. אלביט מערכות (ESLT) הציגה רווח רבעוני של 17.2 דולר למניה, ועברה את אומדן הקונצנזוס של זקס על 14.1 דולר למניה.

בארבעת הרבעונים האחרונים

החברה חרגה מההערכה שלה לקונצנזוס פעמיים. ברבעון, אלביט מערכות (ESLT) הייתה צפויה לדווח על רווח של 2.04 דולר למניה, אך החברה אכן הרוויחה 2.38 דולר, שהפתיעה 1.667 דולר. החברה הניבה הכנסות של 11.2 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים במרץ 2021, העולה על אומדן הקונצנזוס של זקס על 10.1 מיליארד דולר.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן