סקירה מקיפה על מניית airbnb

בקשתנו לחתמים למכור 3,500,000 מניות מכל סוג מניות (72% מהמניות המוצעות במסגרת הנפקתנו) לבעלי זכאות בארה"ב ולאנשים מסוימים המזוהים כנושאי המשרה והדירקטורים שלנו במחיר ההנפקה במסגרת תוכנית המניות הישירה שלנו. מספר המניות המוצעות למכירה בכל סוג של מניות רגילות יופחת ככל שאנשים כאלה ירכשו מניות שמורות כאלה. את המניות השמורות אסור לרכוש על ידי המנפיק או להציע לציבור על בסיס זהה לכל שאר המניות המוצעות בתשקיף זה.

Airbnb

היא חברת הטכנולוגיה האחרונה שהפכה לציבור בשנת שיא בהנפקות, כאשר המשקיעים רושמים רישומים חדשים כאשר שוק המניות מתעצם. Airbnb הודיעה כי היא מצפה למכור מניות בסכום של 56 עד 60 דולר, עלייה ממחיר 68 דולר, כאשר המשקיעים מתמודדים על מניות על רקע תנופה חסרת תקדים במכירות המניות. ספק המזון DoorDash ערך את הופעת הבכורה שלו ביום רביעי, ומניותיה זינקו ב -85%.

מניית Airbnb מסנוורת את המשקיעים מאז הופעת הבכורה בנאסד"ק בדצמבר האחרון

ההנפקה הציבורית הראשונית של 68 דולר למניה זינקה עד 223 אחוזים לשיא של 224.94 דולר בכל הזמנים ב -11 בפברואר. ב- 24 במאי חשפה Airbnb יותר מ -100 שדרוגים כדי לחדד ולשפר את היבטי שירותיה מאתר האינטרנט שלה. אפליקציה למדיניות התמיכה בקהילה שלה, על פי הודעה לעיתונות.

Airbnb העריכה את מניותיה ב 68 דולר ביום רביעי לקראת ההנפקה המיוחלת שלה. המחיר היה מתחת לטווח הצפוי של Airbnb, אך ביקוש המשקיעים הגדל לשירות דחף אותו גבוה יותר.

Airbnb העמידה את הטווח הצפוי למניותיה בין 44 $ ל 50 $ והעלתה אותו מ 56 $ ל 60 $. מניות Airbnb נסחרו במחיר של 68 דולר כל אחת ביום רביעי בלילה והראו זינוק עצום במחיר ביום חמישי אחר הצהריים, כאשר המסחר נפתח ב -136 דולר למניה.

חברת שיתוף הבית התפרסמה בתקופה בה המגזר נפגע מירידות מגמות הנסיעות עקב משבר בריאות הציבור

מניות Airbnb סיימו את היום עם יותר מ -112% הקמה מחדש מאז הופעת הבכורה שלה ביום חמישי, השנייה בגודלה בארה"ב לפי מניות. המניות נסגרו על 14,471 דולר והעניקו לחברה שווי שוק של 86.5 מיליארד דולר, יותר מכפול מיעד ההנפקה הראשונית שלה. – מחיר המניה של Airbnb הוכפל יותר ממהלך הופעת הבכורה של שוק המניות ביום חמישי, וחתם את הקאמבק של ענקית בתי הנופש על רקע משבר הנגיף הכלילי. מניות חברת השיתוף הביתי Airbnb Inc. יותר מהוכפלו בשוק הבכורה שלה – מה שמשקף ביקוש עז לחברה לאחר שנה מאתגרת בה סבלה תעשיית הנסיעות במגיפת קורונאווירוס. מניות Airbnb החלו להיסחר בנאסד"ק במחיר של 146 דולר ועלו לרמה של 165 דולר, עלייה של 143 אחוז ממחיר המחירון של 68 דולר.

מאז 27 במאי

המניות עלו ב -63% ושילשו את נפחן הממוצע ב -50 הפגישות האחרונות. לא כל החדשות על החברה מצדיקות רווחים בסדר גודל כזה, אך כמה מגמות אחרות סייעו בהעלאת המניה. ראשית, הכיסוי בצד המכירות גדל מאז ינואר, אז הסתיימה ההפוגה של אנליסטים ובנקים כמנוי לחברה.

אם החברה תוכל לספק הכנסות יציבות ותחזית חזקה

סביר להניח שהמניה תתאושש מהרמה הנוכחית שלה. לאחר התיקון האחרון, שווי Airbnb מוערך ב 113- מיליארד דולר, עם הכנסות קונצנזוס פי 24 בשנת 2021. למרות שאנו מאמינים שהתחזית לטווח הארוך עבור Airbnb משכנעת לאור קצב הצמיחה החזק של החברה והעובדה שהמותג שלה הוא שם נרדף להשכרת נופש. המניה עדיין יקרה מדי בעינינו.

מכירות Airbnb צפויות לצמוח ב -40% השנה וב -35% בשנה הבאה, על פי הערכות הקונצנזוס. משקיעים שמרגישים תסכול מ- Airbnb ו- ABNB צריכים לצאת לסיור עם רווחי Airbnb.

מניות Airbnb מוחזקות על ידי בעלי המניות הנוכחיים וטווח המסחר הרחב שלהן הוא 130-220 דולר. ההנפקה של החברה היוותה שינוי משמעותי עבור החברה עצמה, והעניקה לה גישה לכסף בשוק המניות. משקיעים פרטיים הצליחו לרכוש מניות Airbnb לראשונה.

קטע חשוב נוסף בפאזל

הוא שאנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה מחיר ההנפקה למניות Airbnb, כמה מניות יוצעו, או אם לחברה תהיה שווי הנפקה. רכישת מניות בהנפקה יכולה להיות מאתגרת עבור משקיעים קמעונאיים, מכיוון שהם ממתינים למסחר במניות בבורסה ושהמניה תוערך על פי היצע וביקוש. עם זאת, לרוב ההנפקות אינן משפיעות מעט על ההשפעה על לקוחות החברה, למעט במקרים בהם לקוחות עוזרים לחברה לצמוח.

מצד שני, אם אובר תתפרסם, זה עלול לקחת יותר משנה עד שמחיר המניות שלה יתאושש. במקרה זה, משקיעים יכולים לקבל מחיר נמוך יותר עבור המניה והיא עלולה ליפול.

Airbnb דיווחה על הפסד של 3.9 מיליארד דולר ברבעון

כולל 2.8 מיליארד דולר בעלויות תגמול מבוסס מניות. זה מתבטא בהפסד של 1.124 דולר למניה, גרוע יותר מתחזית הקונצנזוס של 9.16 דולר למניה. גודלה של הירידה השבועית מצביע על כך שמשקיעים מוסדיים חוגגים במניות מכות.

דוח הרווחים הראשון של Airbnb כחברה בבורסה דורג על ידי חמישה כוכבים על ידי משקיעים

ומניות החברה עלו ביותר מ -10% ביום שישי. עם זאת, אנליסטים רבים נותרים זהירים לגבי מניות Airbnb לאור הערכות השווי של חברות אחרות בתחום סוכנויות הנסיעות המקוונות.

למידע נוסף בתחום של מניית airbnb יש לגשת לאתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן