סקירה מקיפה על מניית טבע ארצות הברית

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים גנריים, מיוחדים וביו-פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. החברה צמחה במהירות ברחבי העולם באמצעות רכישות רבות ששילבו והרחיבו את מומחיותה בתרופות גנריות חדשניות ואזורים טיפוליים חדשים בשוק. בשנת 1941 הציג פרידלנדר מוצר טבע בתערוכה בקהיר, מצרים.

בשנת 2020 הכנסות טבעות היו 16.66 מיליארד דולר

ירידה של 13.5% לעומת השנה הקודמת (16.89 מיליארד דולר). טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ טבע מציעה מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות חזקות מאוד וחומרים ציטוטוקסיים בצורות מינון שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים.

ההכנסות הגנריות למגזר צפון אמריקה שלנו גדלו ברבעון הרביעי של שנת 2020 בשיעור של 6% ל -120.6 מיליון דולר בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2019 כגנריות חדשות והכנסות גבוהות יותר מ- Truxima Biosimilar

Rituxan (r) (Proair) ו- גנריות מאושרות קיזזו הכנסות נמוכות יותר מגנריות אחרות. ב- 30 בספטמבר 2020 הוצגו בארצות הברית emtrricitabine (טבלית Tenofovir Disoproxil Fumarate, מקבילה כללית) (Truvada (r)) ו- efavirenz (Emtric Itabine, TenofOvir Disopsroxil Fumarate tablet, שווה ערך גנרי) (Atripla (r)). במהלך הרבעון, הובלנו את השוק הגנרי בארה"ב במספר מרשמים ובמרשמים חדשים עם 34.8 מיליון מרשמים בסך הכל במשך 12 חודשים, המהווים 9.6% מכלל המרשמים הגנריים בארה"ב, על פי נתוני IQVIA. הכנסות מהתרופות הגנריות שלנו שאושרו על ידי ProAir כוללות תרופות גנריות. המידע על מחיר המניה מעוגל ואולי אינו נכון. למרות שמארקיט עושה את מירב המאמצים להבטיח שהנתונים יהיו מדויקים, אין כל ערובה לדיוק או לשלמות.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב.

כתוצאה

המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. סמלים ספציפיים למסחר לפני ובורסה הם כפי שהם משקפים את מחיר הסגירה האחרון של סמל זה בבורסה. בזמן השוק, שערי חליפין CBOE-BZX בזמן אמת מוצגים כאשר מתעדכנים עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על S & P 500.

למטרות השוואה

תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. באפשרותך להירשם לעדכוני דוא"ל באמצעות תוכנית הנתונים הפתוחים של SEC, כולל שיטות עבודה מומלצות בכדי להפוך את הורדת הנתונים מ- SEC ליעילה יותר, ושיפורים שיכולים להשפיע על תהליך ההורדה בתסריט. למידע נוסף אנא בקר באתר SECas, מדיניות פרטיות ואבטחה.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים, ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. על ידי שימוש באתר SECas אתה מסכים למעקב ואימות האבטחה.

באוקטובר 2016

טבע תעשיות פרמצבטיות, חברה ישראלית שהתבקשה על ידי נציבות הסחר הפדרלית של ארצות הברית להתפטר מחברת הביוטכנולוגיה האמריקאית Cephalon שנרכשה תמורת 6.8 מיליארד דולר, מכרה חלק מעסקי הגנריות הבריטית והאירית שלה. חברת התרופות ההודית Intas Pharma תמורת 600 מיליון פאונד במזומן. בדצמבר 2016 הגיש התובע הכללי למדינה תביעה אזרחית של 20 מדינות והאשים את טבע בתכנית מתואמת לשמירה על מחירים גבוהים לתרופות גנריות וסוכרת. התלונה נוגעת לקביעת מחירים בין שש חברות תרופות, שכללו פגישות לא רשמיות, שיחות טלפון והודעות טקסט.

נכון ליולי 2015

החזיקה קופקסון 31.2 אחוז מסך מרשמי הטרשת הנפוצה בארצות הברית. במרץ 2015 מכרה החברה ארבע תרופות לסרטן ל- Ignyta Inc תמורת 416 מיליון דולר. ביוני 2010 טבע הודיעה כי היא תפסיק את ייצור הפרופופול, תרופת הרגעה מרכזית המשוערת בשימוש ב 75% מהליכי ההרדמה בארה"ב.

המוצרים המיוחדים של טבע

כולל תרופת המיגרנה אג'ובי ותרופת הנטינגטון אוסטדו, עוררו גם הם עניין משקיעים. בהערה שכתב ברנשטיין ביום רביעי כתב האנליסט רוני גל כי מצבה של טבאס השתפר בגלל שינוי הסיפור שהמשקיעים מספרים על המניה.

כדי לקרוא עוד מידע אודות מניית טבע ארצות הברית מומלץ לבדוק ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן