סקירה מקיפה על מניית אינטל

ככל שמחזור הרווחים ברבעון השלישי יוצא לדרך, אנו רואים כמה חברות מפרסמות נתונים שמשקיעים לא אוהבים. נטפליקס החמיצה אתמול כמה מדדים ונענשה היום, ואינטל הצטרפה לניקיון בשוק המניות.

מניות אינטל צנחו בכ -10% במסחר לאחר השוק כאשר החברה פרסמה את תוצאותיה הרבעוניות

וול סטריט חזתה את הרווח של אינטל ברבעון השני של 1.09 דולר למניה בהכנסות של 17.55 מיליארד דולר. המשקיעים ציפו שאינטל תדווח על רווח מתואם של 11.1 דולר למניה, ירידה של 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מניות אינטל טיפסו ב -12 באפריל עד 68.49 דולר

אך צנחו מאז דוח הרווח של החברה ברבעון הראשון. הזרז הפוטנציאלי הבא למניה יהיה דו"ח הרווחים של אינטל ברבעון השני, שצפוי בסוף יולי. לפני שנה, בתקופה קודמת, הרווח של אינטל היה 1.23 דולר למניה בהכנסות של 19.73 מיליארד דולר.

המניה היא חלק מממוצע התעשייה של דאו ג'ונס, ה- S&P 500 וה- Nasdaq Composite, מה שהופך אותה לסטנדרט מרכזי. החוזק היחסי מראה כיצד ביצע מחיר המניה בהשוואה למניות אחרות במהלך 52 השבועות האחרונים.

החברה מתמקדת בשירותי מרכז נתונים

שרתים, יישומי רשת ואחסון. אינטל מייצרת גם שבבי מחשב למכוניות בנהיגה עצמית ובינה מלאכותית, הידועה גם בשם האינטרנט של הדברים. המניה היא אחת ממניות הטכנולוגיה הוותיקות ביותר בכל הזמנים, ופיגורה בשיאה של 7,581 באוגוסט 2000.

אינטל קורפ עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי וטכנולוגיות מחשב. חברת אינטל עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מחשבים, מוצרים וטכנולוגיות.

ענקית המוליכים למחצה אינטל תאגיד (INTC) נמצאת כיום בשוק דובים

ירידה של 24.4% לעומת שיא 52 שבועות של 69.29 דולר ב24 בינואר. המניה איבדה 0.35% ממחיר הסגירה הקודם של 60.08 דולר בהיקף של 2,245 , 4885 מניות. אינטל הנפיקה במהלך 12 החודשים האחרונים 51.7 דולר למניה – מה שמקנה לה יחס מחיר לרווח של 11.55.

במקביל

ענקית המוליכים למחצה אינטל (INTC) נסחרת בשוק שוורים בשיעור של 20% מעל לשפל של 43.63 דולר לחודש 16. במרץ. מחיר המניה עלה בהתמדה מאז סוף 2017 ועומד כעת על 13.5%, כאשר הרבעון המקביל עלה מ -2.04 דולר בשנת 2017 ל -4.77 דולר בשנת 2019. יש לה רווח / רווח של 11.16 ותשואת דיבידנד של 2.28%, על פי Macrotrends.

מכירות השבבים של אינטל עלו ב -37% משנה לשנה ל -70.2 מיליארד דולר מכיוון ששוק המעבד המרכזי למחשבים ושרתים

הוא חזק. ההכנסות ברבעון הרביעי של 20.0 מיליארד דולר עלו על התחזית באוקטובר ב -2.6 מיליארד דולר, והרווח למניה שאינו GAAP של 1.52 דולר עקף את תחזית אוקטובר ב -4 סנט.

משקיעים מכרו את מניות אינטל בקיץ האחרון לאחר שהחברה הודיעה על עיכובים בייצור מעבדי 7 ננומטר

הירידה האחרונה במניות הייתה קשורה להכרזת הרווחים ברבעון השני ונבעה מעיכוב של 7 ננומטר מוצרים של 6 חודשים, מה שנתן למתחרים זמן רב יותר להשיג נתח שוק. העיכובים נגרמו על ידי יציקות הצ'יפ של אינטל וייצור מוליכים למחצה של טייוואן (TSM), המייצרים שבבים של 5 ננומטר.

הודעת הרווח ברבעון השני גרמה לאנליסטים רבים להוריד את המניה במודלים שלהם ולהעניק למניה ערך נמוך יותר

השאלה החשובה ביותר בשיחת הוועידה הייתה סוגיית 7nm. בצד הסיכון, אובדן נתח השוק של AMD ותזרימי המזומנים הנמוכים יותר בגלל השקעה גבוהה יותר ברכישות ובמחקר ופיתוח בשנים 2021-2022, כמו גם רווחים נמוכים יותר, יפעילו לחץ רב יותר על המניה ויכולים זמן מה לדחוף אותו ל-40-30 דולר. אנליסטים הוסיפו כי למרות האכזבות הרבות שחוותה אינטל, היו כמה צעדים קטנים בכיוון הנכון שיכולים לדחוף את המניה גבוה יותר. מה שקורה בבוא החדשות הרעות, כפי שתיארנו לעיל, הוא שהשוק יתואם עם המכונות בטווח הקצר.

אם אתה משקיע במניות אינטל

היה מוכן לחכות זמן מה לתשואה, אך בהתחשב בסיכויים ולרכישות הרכישה הארוכות של אינטל אני חושב שכדאי לחכות. לדוגמא, אתה עלול להיות מופתע עד כמה הערכות שווי מניות הן לא אמזון לאטסי. כדאי לשקול את מניות אינטל מכיוון שהחברה יצרה הנחות מחיר רבות המציעות הזדמנויות מסחר אטרקטיביות.

טופס 4 מציג שני מקורבים לאינטל קורפ שקנו מניות אינטל. סחר פנים מעניק למשקיעים תובנה מקיפה יותר לגבי פעילויות החברות המובילות בעולם. ראוי להזכיר גם שבשלב שלישי משקיע פעיל הודיע על נתח באינטל.

אנליסט BMO שוקי ההון אמבריש סריוואסטאווה העלה את יעד המחיר שלו מ- 70 $ ל 50 $ בתחילת יום חמישי

הטיעון שלו נסוב סביב מנכ"ל VMware, פאת גלסינגר, בוגר אינטל, והחוויה שאינטל חווה איתו ב- VMware. התוצאות העלו את מחיר המניה למחיר המניה, כאשר מניית אינטל עלתה בכמעט 7% במסחר המוקדם ביום שישי. התחזית של אינטל לרבעון הבא נפקדה מהציפיות. אפילו החלקה קטנה מספיקה כדי לעורר מצב רוח דובי בקרב משקיעים קצרי רואי ואנליסטים.

אנו מצפים כי זה יעלה את מכפיל ה- P / E של החברה ומאמינים שמניית אינטל עשויה לעלות ב -20% מהרמה הנוכחית ולחזור לשיאה של 69 $ בשנת 2020

בהתבסס על הערכת השווי של אינטל, הדבר מרמז על P E של 14x למניה. בואו נגלה תוך שניות איזו מניה יש את מיטב סיכויי הצמיחה לטווח הקצר והארוך.

קטע NSG מייצג מוצרי זיכרון פלאש NAND המשמשים בכונני מצב מוצק

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או לכל נזק שנוצר כתוצאה מכך. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן