סקירה מקיפה על מניית גילת

היא מפתחת ומייצרת ציוד תקשורת לוויני קרקעי ומספקת פתרונות שירות מקצה לקצה. מטה החברה נמצא בפתח תקווה, ישראל בשנת 1987 במשרד של יואל גת, גדעון קפלן, עמירם לוינברג, יהושע לוינברג ושלמה תירוש. עם השלמת העסקה יחזיקו בעלי המניות בגילת ב 16.1% מהחברה המשולבת.

גילת רשתות לוויין בע"מ וחברות הבת שלה מספקות פתרונות ושירותי תקשורת פס רחב לווייני בצפון אמריקה

צפון אמריקה, המזרח התיכון ואפריקה. גילת מעצבת ומייצרת ציוד חדיש למגזר הרצפה עם ניסיון של למעלה מ -30 שנה, ומציעה פתרונות מקיפים ושירותים מקצה לקצה המונעים על ידי הטכנולוגיות החדשניות שלה. גילת היא חברה ציבורית הממוקמת בישראל [1] המפתחת ומכירה לווייני VSAT, תחנות קרקע וציוד נלווה.

ב -10 במרץ הודיעה גילת כי נבחרה על ידי טלספזיו לספק קישוריות ארגונית לחברה

ב- 22 במרץ הודיעה החברה כי חתמה על חוזה עם SES למתן שירותי פס רחב נייד לבתי ספר באזורים מרוחקים בברזיל. פורטפוליו של גילת מציע פתרונות איכותיים ותחרותיים וכולל פלטפורמת רשת VSAT מבוססת ענן, מודמים מהירים, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, מגברי מצב מוצק (SSPA) יעילים וממירי בלוק-אפ (BUC).

הפתרונות של החברה תומכים ביישומים מרובים עם תיק מוצרים שלם העוסק ביישומים מרכזיים כגון גישה בפס רחב, שיפוץ נייד ארגוני, קישוריות משולבת, שילוח, הגנת רכבות וביטחון הציבור.

שידור האינטרנט יועבר לארכיון באתר Companys בקישור זה לתקופה של 30 יום

הסיכום המצורף הוא דוח כספי לא מבוקר אשר נערך בהתאם לכללי החשבונאות המקובלים בארצות הברית (GAAP). אין לראות את הצגת הרווח הנקי, הרווח התפעולי, ה- EBITDA המתואם והרווח למניה שאינו לפי GAAP כאינדיקטור לביצועים התפעוליים של החברה או נזילותה בבידוד או כתחליף לדוחות הכספיים המאוחדים בהתאם ל GAAP.
למידע מורחב על מניית גילת וסקירה מקיפה על מניית גילת מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

עם מעל 30 שנות ניסיון אנו מתכננים ומייצרים ציוד חדיש למגזר הרצפה

כדי לספק פתרונות מקיפים ושירותים מקצה לקצה המונעים על ידי הטכנולוגיות החדשניות שלנו. הפורטפוליו שלנו כולל רשתות VSAT מבוססות ענן, מודמים מהירים, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, מגברי מצב מוצק (SSPA) יעילים ביותר וממירי חסימה (BUC).

עברנו קצת רכבת הרים בתחילת 2021

אבל המחצית השנייה של השנה נראית מבטיחה. התיקון יתמוך במניות רגילות של מניות גילט רשומות בנאסד"ק ויספקו מחירי מניות ונתוני פעילות בשוק עבור השווקים בארה"ב ובעולם. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים.

כתוצאה

המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. המידע הזמין על הצעת מחיר ושאלות בבורסות CBOE ו- BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. אם אתה זקוק להצעה מקיפה בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או כל נזק שנוצר. הנתונים משמשים למתן מידע על האזור, החברה, סוג הבקשה ושנת 2017 נחשבת לשנת הבסיס.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. זה מאפשר לאנליסטים להעריך תשואת דיבידנד שנתית של 9.79% על שווי המניה הנוכחי. מחיר המניה של גילת רשתות לוויין בע"מ עלה ב -20.4% ביום המסחר האחרון ביום שישי, 4 ביוני 2021, ועלה מ -10.31 דולר ל -11.52 דולר. גילת מציינת כי היחס בין הכנסותיה, הוצאותיה הכלליות והניהוליות לסך סך הוצאות התפעול שלה הוא 0, שהוא אחד היחסים הנמוכים ביותר בארצות הברית. לחברה הערכות שווי אנליסטים על מחירי מניות היסטוריים, אומדני רווחים ואירועים שוטפים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן