סקירה מקיפה על מניית גוגל

שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח. רעיונות השקעה חדשים מבוססים על דירוגים מובילים והמלצות ממומחים. עקוב אחר ביצועי המניות שלך ושיפר את אסטרטגיית ההשקעה שלך בעזרת טיפים של אנליסטים בוול סטריט והמלצות ממומחים פיננסיים.

אם אתה מכיר את תקני העיצוב, יש הרבה משאבים שונים. כאן תוכלו למצוא הסברים וקישורים למדריכים רשמיים, ערכות התחלה למעצבים ומפתחים וכן חומרי עזר לא רשמיים.

מדריכים רשמיים אלה הם מקור טוב וחשוב למידע על חומרים ועיצוב

הם עזרו לנו מאוד כשביקרנו את הנחיות הגודל והסגנון של סמלי הסוכרייה על Android 5. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. בזמני השוק מוצגים שערי חליפין בזמן אמת של CBOE, ועדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק. אם סמל שוק המניות אינו מצוין ב- Google Finance, השתמש בשיקול דעתך הטוב ביותר ובחר את זה שאתה אוהב.

כתוצאה מכך, תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. עבור סמלים מסוימים במסחר לפני ובורסה, הם משקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה.

Fusion Media אינה אחראית לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע

FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוימים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים, פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתכנים או פעולות שנעשו על ידי הנאמנות.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. אם בקשתך מזוהה כחלק מרשת כלים אוטומטיים, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התנועה שלך. כאשר אתה מצהיר על התנועה שלך, סוכן המשתמש שלך מעודכן לכלול מידע ספציפי לחברה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. דוגמה לחברה עם רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות היא רווח כולל של 1 דולר.

ההכנסות של גוגל עלו בשנת 2019 מ -90 מיליארד דולר ב -2016 ל -162 מיליארד דולר בעיקר בגלל הגידול בהכנסות הפרסום בגזרת החיפוש בגוגל

אנו מצפים שההכנסות של גוגל יגדלו ב -20.3% אשתקד ל -210.6 מיליארד דולר בשנת 2021. העלייה במחירי המניות בתקופה 2016-2019 מוצדקת בעלייה של 7.5% במחזור.

עם עלייה של 4.3% מהשפל של 23 במרץ השנה ומחיר שוטף של 1,512 $ למניה, אנו מאמינים שמניית אלפבית עדיין עולה.
למידע נוסף אודות מניית גוגל מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

הרווח הרבעוני של גוגל עלה ב -45% אשתקד לרמה של 22.30 דולר למניה מתואמת (כולל רווחי הון) ל -30.5 מיליארד דולר. הכנסות מחשוב ענן טיפסו ב -47% ל -38.3 מיליארד דולר, מעל הערכות האנליסטים שעמדו על 38 מיליארד דולר.

צמיחת ההכנסות בענן של 4.7% בענן פיגרה ב -5.0% של מיקרוסופט ברבעון דצמבר. הרווח עלה ל -17.9 מיליארד דולר לעומת 6.8 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. צמיחת הכנסות הפרסום האטה, אך הכנסות שאינן מפרסום היו עמידות יותר.

במגזר שאינו מודעה, מוצרים מסוימים כמו Google Classroom ו- Meet חוו עלייה בשימוש והעלו את מחיר המניה של החברה. החסימה וההגבלות על השימוש במוצרי Google כגון חיפוש Google ו- YouTube מבשרים טובות עבור Google.

החברה כוללת את גוגל בע"מ (גוגל) ושירותי גוגל שלה, מוצרים ופלטפורמות כגון גוגל דרייב, מפות גוגל, תמונות גוגל, חיפוש Google Play ו- YouTube. לגוגל יש גם את מוצרי האינטרנט שלה כמו Access, Calico, CapitalG, GV, Nest, Waymo X וכו '.

החברה נסחרת בנאסד"ק תחת התווית GOOG (GOOGL, Goog) ובבורסת פרנקפורט תחת סמל הטיקרים GQ1. הסמלים המתויקים מתייחסים לחברה לרבעון הרביעי של 2015.

המניה של גוגל החזיקה מעמד היטב לאחר דוח הרווחים ברבעון הרביעי והמכירה הטכנולוגית. מנקודת מבט תרשים שבועית, המניה יצרה דפוס של שלושה שבועות.

אנליסטים לא מודאגים מכך שגוגל תאבד את מאבק ההגבלים העסקיים

הערך של גוגל רחוק מלהיות שבור עם עסק מחשב ענן הולך וגדל, יוטיוב, מותג Waymo, עסק עם כלי רכב אוטונומיים, יחידת מדעי החיים ונכסים אחרים. האנליסט של מורגן סטנלי, בריאן נובק, התקשר לעסקי החיפוש הסלולרי של החברה בדו"ח 24. ינואר.

התשובה הקצרה היא חלוקת המניות, והתשובה הארוכה היא המאמץ של מייסדי גוגל סרגיי ברין, לארי פייג 'והמנכ"ל. אריק שמידט שישמור על שליטה רבה ככל האפשר בחברה. מדובר במניות B שבבעלותן ברין ופייג ', שמידט ועוד כמה דירקטורים.

גוגל יצרה סוג חדש של מניות ב -2 באפריל 2014 והנפיקה אותן כמעין מניות ללא דיבידנד לבעלי המניות. מלבד פיצול אחד על אחד, בו הוכפל מספר המניות, מחיר המניה ירד במחצית. בשנת 2015, החברה יצרה מבנה ארגוני עם חברת אחזקות חדשה בשם Alphabet.

האפליקציה מאפשרת לך להגדיר כסף לרכישת חלקי מניות, ולהוריד את החסמים שלך להשקעה במניות צמיחה. המשמעות היא שתוכל לקנות מניה אחת בכל פעם מבלי שתצטרך להשלים עמלת מסחר.

אם אתה גר בדרום אפריקה

הודו או בריטניה וחושב שגוגל היא חברה נהדרת, יתכן שיהיה קשה לקנות מניות של גוגל באמצעות חוזה ההבדל (CFD), הסדר פיננסי שבו משתמשים בנגזרים פיננסיים. להסדרת ההפרש בין מחיר המסחר הפתוח לסגור במזומן. אם ברצונך לקנות מניות Google במדינות אלה באמצעות CFD, תוכל לעשות זאת באמצעות חשבון Firstrade. פלחי הימורים אחרים כוללים חברות כמו Access, Calico, CapitalG, GV, Waymo X וכו '.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן