סקירה מקיפה על מניית paypal

לפני הפיצול, PayPal רכשה את חברת האם לשעבר eBay ביולי 2002 תמורת 1.5 מיליארד דולר לפי שווי של 23 $ למניה. פייפאל ציינה כי היא רוצה להיות שתי חברות נפרדות לאחר פיצול לשתי חברות על מנת לנצל את אפשרויות הצמיחה האישיות שלה. לאחר הפיצול, משקיעים רבים לא ראו את החברה צומחת במהירות כצפוי, ובעקבותיה נמכרה מכירה מאסיבית של מניות פייפאל, מה שגרם למחיר המניה לרדת עד 30.82 דולר.

בינואר 2014

המשקיע הפעיל קרל איקאהן תפס חלק באיביי והחל לקרוא לסחרור של PayPal – מהלך שלדעתו יפתח את ערך החברה. לאחר ביצוע סקירה אסטרטגית, הנהלת eBay פרסמה הצהרה מוכנה לפיה החברה אישרה תוכנית לפיצול החברה לפייפאל ואחרים. PayPal ו- eBay הן חברות שפועלות למעלה מ -20 שנה ומשמשות כמעבדי תשלום ראשוניים בשוק המקוון של eBay.

PayPal (PYPL) היא פלטפורמה דיגיטלית גדולה המציעה שירותי העברת כספים. לחברה יש רקורד עקבי של צמיחת הרווחים וההכנסות המשתרעת לפחות 2010. בשנת PayPal הכנסות PayPal היו בסך הכל 2.1 מיליארד דולר ו- 377 מיליון חשבונות פעילים ב -190 מדינות שונות.

התפתחות התשלומים הדיגיטליים משפיעה על העולם עם מגמות צמיחה חילוניות

PayPal Holdings, Inc עוסקת בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות לתשלומים דיגיטליים. החברה מפעילה רשת דו כיוונית המחברת את לקוחותיה ברחבי העולם, מקלה על עסקאות תשלום ומאפשרת לסוחרים ולצרכנים להתחבר.

יישומי PayPal Venmo ו- Square Cash החלו כשירותי העברה אישיים לבני המשפחה והחברים

עם זאת, הם התפתחו לאפליקציות מקיפות יותר של שירותים פיננסיים צרכניים שהניעו את הצמיחה של שתי חברות התשלומים. שתי החברות גם בשוק האפליקציות המאפשרות לקונים לקבל הנחות, לבצע תשלומים ולקנות מטבעות קריפטוגרפיים. הלקוחות הגדולים ביותר שלו כוללים את Capital One Financial ורשת המסעדות Subway. רכישת Venmo על ידי PayPals מעמידה את החברה במצב טוב יותר לכבוש את שוק המילניום. ענף ההעברות הבינלאומי, שעובד בחו"ל כעובד אורח ושולח כסף חזרה לארצות מולדתו, הוא עצום, עם היקף תשלומים משוער של 57.4 מיליארד דולר בשנת 2016.

בהתחשב באפקט הרשת הגובר של PayPal

מעמד חזק במובייל תשלומים, פלטפורמת הנגיעה הדומיננטית שלה, פלטפורמות תשלום רבות ושונות המכסות פלחי שוק שונים וצמיחת הכנסות ורווחים חזקה ועקבית, נראה כי מניית פייפאל יכולה לספק תשואות מובילות בשוק יותר למשקיעים בשנים הקרובות. עליכם להחליט בעצמכם האם PayPal היא בחירה טובה למניות למצב ההשקעה האישי שלכם. אם ברצונך לרכוש מניות פייפאל, עליך למצוא מתווך מקוון שייתן לך את האפשרות לקנות מניות פייפאל בבורסת נאסד"ק.

מניות פייפאל צריכות להיות אחת הבחירות הראשונות שלך בכל הקשור לרכישת מניות מחברות צמיחה

עבור רוב האנשים, אפשר לדמיין שקניית מניות בחברה שצומחת בערכה יכולה להביא מספיק כסף כדי לפרוש מוקדם ולחיות חיים בטוחים. אך לפני שתחליט אם רכישת מניות פייפאל מתאימה לך, עליך לדעת היכן להתחיל אם ברצונך להשקיע בפייפאל.

נתוני הרווחים האחרונים מבוססים על רווחים שאינם לפי GAAP מפעילות מתמשכת

לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. הדיבידנד הוא חלק מרווחי החברה ששולמו לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית של 60 חודשים בתשואת ההון על מדד S & P 500. – הנתונים ניתנים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. Markit מנסה להבטיח את דיוק הנתונים, אך אינה מייצגת באשר לדיוקם או לשלמותם. המידע על מחיר המניה מעוגל ואולי אינו נכון.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. מחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי המניות בארה"ב. בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים. דירוג ה- SMR מדגיש את מחזור החברה, שולי הרווח והתשואה להון. למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר.

כדי לקרוא עוד מידע בנושא של מניית paypal וסקירה מקיפה על מניית paypal באפשרותך לבקר באתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן