סקירה מקיפה על מניית מיקרוסופט

למרות פריקת ידיים מסוימת של תכלת והצמיחה האיטית, שירות הענן של החברה ממשיך לצמוח ב -50%. המשקיעים מתחילים לתהות אם מניות החברה הופכות ליקרות מדי. מאז נטילת ההגה מסטיב באלמר בפברואר 2014, מניות מיקרוסופט עברו את רף 500 הנקודות, ועולות על תשואת ה- S&P 500 בשיעור של 110% באותה תקופה.

משקיעים אחרים עם תחזית ארוכת טווח אינם מודאגים ובטוחים כי לחברה יש רקורד ארוך של צמיחה

ניתן להבין את הנס הזה מכיוון שצמיחת מחירי המניות הביאה לכך שמיקרוסופט קיבלה כעת שווי שוק של 16 טריליון דולר. אנו מאמינים כי שוק חברות התוכנה הוא אופטימי וכי הסביבה הנוכחית הובילה לעלייתם.

למרות מגיפת וירוס הכורמו

החברה דיווחה על צמיחה של 13% בהכנסות בשנת הכספים בשנת 2020. Intelligent Cloud הובילה צמיחה עם קצב צמיחה שיא של 24% לעומת השנה שעברה, בעוד שמגזר המחשוב האישי, הפריון והתהליכים העסקיים נרשם 9 % צמיחה משנה לשנה. החברה רשמה גם עלייה של 74% ברווח הנקי, ושולי הרווח הנקי השתפרו מ -26,4% בשנת 2016 ל -31% בשנת 2020.

בעוד שער המניה עלה באותה תקופה, השוליים וההכנסות עלו ב 2018, אך השוליים ירדו עקב הוצאות מס חד פעמיות. מחיר המניה של מיקרוסופט צנח ל -26.49 דולר לעומת 25.172 דולר ביום האחרון של יום רביעי, 26 במאי 2021.

מניית MSFT נותרת בראש טבלת המחירים וראויה לקנייה. המניה עלתה בוול סטריט ב -2.58 אחוזים וצופה שטסלה תקבל 78 סנט למניה בהכנסות של 10.29 מיליארד דולר.

מניית MSFT נסחרת בשוליים של 26.9%

17.0%, 11.38%, ממוצעים של 20 יום, 50 יום ו- 200 יום. בטווח הקצר (שבועיים), מחיר המניה של MSFT עשה ביצועים נמוכים מהביצועים בשוק כאשר הוא מתנודד בין 520 דולר לתחזיות המניות של מיקרוסופט לשנת 2021, 2022 ו -2023. מצא בזמן אמת מחירי מניות MSFT (Microsoft Corp), פרופילי חברה, חדשות ו תחזיות ב- CNN Business.

ראינו את מיקרוסופט קורפ עולה מאפר לאחר תקופה סוערת מ -2010 עד 2014. למרות הטלטלות שעבר נראה שהחברה היא מלאי צמיחה.

הנתונים שלהלן מראים כיצד מיקרוסופט (MSFT

$ 05.4) מתמקמת מול המתחרים והיכן נקודות החוזק והחולשה שלה. לפני שאתה חושב לקנות או להחזיק מניות של מיקרוסופט קורפ, עליך להבין את המדדים והנושאים העיקריים הקשורים לחברה. זכרו ששתי החברות הללו הן יריבות ולא מתחרות בכל תחום.

מיקרוסופט קורפ

אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, מוכרת מכשירי מחשב אישיים, מערכות ושירותי ענן, תוכנה ומוצרים אחרים. החברה הוקמה על ידי ביל גייטס ופול אלן בשנת 1975 במוסך באלבוקרקי, ניו מקסיקו. כשסאטיה נדלה נכנס לתפקיד המנכ"ל בפברואר 2014, ענקית התוכנה שהוא הקים יחד עם ביל גייטס שינתה כיוון והפכה לשחקן מפתח במחשוב ענן.
למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית מיקרוסופט ומניית מיקרוסופט ניתן להעיף מבט ב- bigshotnews.net

תאגיד מיקרוסופט הינה חברת טכנולוגיה אמריקאית רב לאומית המייצרת תוכנות מחשב

מוצרי אלקטרוניקה, מחשבים אישיים ושירותים נלווים. מוצרי התוכנה הפופולריים ביותר שלו כוללים את מערכות ההפעלה Microsoft Windows, חבילות Microsoft Office, Internet Explorer ודפדפן האינטרנט Edge. מוצרי החומרה העיקריים של החברה הם קונסולות משחקי וידאו של Xbox ומחשבי מסך מגע של מיקרוסופט.

מיקרוסופט (המילה

היא פורטנטו של מיקרו מחשבים ותוכנה) הוקמה ב -4 באפריל 1975 על ידי ביל גייטס ופול אלן כדי לפתח מתורגמן בסיסי ל- Altair 8800 ולמכור אותו. כעבור חמש שנים גייטס ואלן נשכרו לספק את מערכת ההפעלה למחשבים האישיים הראשונים של יבמ ובשנת 1985 השיקה מיקרוסופט קורפ, אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, את מוצרי התוכנה שלה בכל מקום. משרדי החברה שמשרדיה הראשיים נמצאים ברדמונד, וושינגטון, הוכפלו פי ארבעה בעשר השנים שחלפו מאז ההנפקה הראשונית שלה וכיום היא אחת החברות הגדולות בעולם לפי שווי שוק.

החברה מפתחת, נותנת רישיונות ותומכת במגוון רחב של מוצרי תוכנה, שירותים ומכשירים. המייסדים המשותפים הם גוגל, HP Networks, Yahoo !, Verizon Communications, Deutsche Telekom ועוד 17 אחרים. עמותה המתמקדת בתמיכה במחשוב ענן וביוזמה בשם Software Defined Networking.

דוח התצלום כולל ארבעה מרכיבים מלבד הניתוח הביתי

דירוג זאקס, גודל ההסכם, הפוך והפתעות. אלה מספקים סקירה מקיפה של החברה ומנהליה העסקיים, הכוללים תרשימי רווח והכנסות, סיכום דוח הרווחים האחרון של החברה ורשימת סיבות לרכישה או מכירה של מניות. מראה זה מאפשר למשקיעים להיות רחבים או ספציפיים ככל שהם רוצים בעת בחירת מניה.

הישאר מעודכן במחירי המניות האחרונים, תרשימים, חדשות, ניתוח, יסודות, מכשירי מסחר והשקעה. מצא מניות עם סיכויי הצמיחה הטובים ביותר לטווח הקצר והארוך בשניות.

תאגיד מיקרוסופט (MSFT) צברה 73.7% ממחיר הסגירה הקודם של 20,643 דולר בהיקף של 1198,669 מניות

החברה הרוויחה 6.20 דולר למניה במהלך 12 החודשים האחרונים, יחס מחיר לרווח של 34.39. מניות מיקרוסופט ביצעו ביצועים טובים יותר בחמש השנים האחרונות בהשוואה לאלה של מספר מתחרים, אך יש בהן יחס מקדם / ה נמוך יותר מעמיתיהן. זכור כי חברות חדשות יותר כמו CrowdStrike (CRWD) הן בעלות P / E גבוהות יותר מכיוון שהן משקיעות חלק גדול מהעסק שלהן במקום להפנות מזומנים לרווח למניה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, אם לחברה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה הוא 1 דולר. הדיבידנד הוא חלק הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ובא לידי ביטוי כסכום הדולר למניה ששולם כדיבידנד למניה.

לדוגמא, חברה עם PGV של 2.5 ושיעור צמיחה של 20% קשורה ליחס של 12.5: 2.5 או 20: 12.5. דוגמה לחברת אחזקות עם 10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר יש שווי שוק של 100 מיליון דולר.

כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים במקצת מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן