סקירה מקיפה על מניית 888

בדו"ח רשומות חברות גדולות: 888 Holdings PLC, 888, Paddypower, Betfair, William Hill, GVC Holdings plc, Netent, Bettson AB. מחקר שוק הקזינו המקוון מספק סקירה מקיפה של השוק הנוכחי והתחזיות לשנים 2020-2029 כדי לסייע בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות לבדיקה. נוכחי 888 Holding PLC (888) 888 מחירי מניות, חדשות, גרפים היסטוריים, דירוג אנליסטים, מידע פיננסי, WSJ. דוח זה הוא דו"ח ניתוח של יועצים בשוק ההימורים המקוון האירופי לשנת 2021, המיישם תהליך אנליטי נהדר לאיסוף ידע מרכזי בשוק.

יום שני

14 באפריל, 2014 תאריך תשלום: יום שלישי, 22 באפריל, 2014 זמן: Couche-Tard העברת סוכן: חברת CST Trust: CST שלח עלוני תחזוקת מניות ל- TSX Venture Exchange לקנדה ניוזוויר (ונקובר, ספטמבר, הישאר מעודכן בתרשימי מחירי המניות האחרונים, חדשות, ניתוח, יסודות, כלי מסחר והשקעה. תרשים מחירי המניות 888 Holdings plc נסחר בפורום הדיונים הפופולרי ביותר בארה"ב.

Apple, Inc. 0.1 % שינוי מצגת עסקית מהדורת החדשות דוח טכני מידע על המניות. האנליסט של חברת CST Trust (המכונה גם חברת העברת המניות הקנדית, Inc.) מכסה מידע הוני ומשאבים ספציפיים אחרים למשקיעים.
למידע בתחום של סקירה מקיפה על מניית 888 נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

העריך לספק תובנה הניהול האפקטיבי של הקרן והתחזיות הפיננסיות ארוכות הטווח

במידת האפשר, אנו משתמשים באומדני אנליסטים, אך אם אלה אינם זמינים, אנו מכפילים את תזרים המזומנים החופשי הקודם (FCF) מהערך המשוער האחרון. מדדים אלה משמשים אך ורק לצורך שקיפות מֵידָע . בהתחשב בעובדה שאנו רואים את 888 האחזקות כבעלי מניות פוטנציאליים, עלות ההון משמשת כשיעור היוון (עלות הון) המשוקללת בעלות ההון הממוצעת (WACC) לצורך התחשבנות בחוב. לצורך חישוב זה אנו משתמשים במנוף בסיס של 6.5% ובבטא של 1.176. אנו שואבים את הבטא מהביתא הממוצעת של חברות דומות וקובעים מגבלה של 0.8 עד 2.0, שזה טווח סביר לחברות יציבות. בשלב הסופי אנו מחלקים את הערך הכולל של ההון למספר המניות הבולטות. סכום זה הוא הערך הנוכחי של תזרימי המזומנים העתידיים, שהם במקרה זה 2.4 מיליארד דולר. בהשוואה למחיר המניה הנוכחי, נראה כי לחברה שווי הוגן של 17%, המהווה הנחה על מחיר המניה בו היא נסחרת כיום.

יחס ה- PE של 888 אחזקות

בהתבסס על רווחים מדווחים במשך 12 החודשים האחרונים, הוא 22.14. קרא עוד על כוחה של הדינמיקה בהערכת תנועות מחירי המניות ב- Stockopedia. במחיר הנוכחי של 33.84p למניה, המניה נסחרת ב 14.55 למניה, מתחת לממוצע הנע שלה ל -200 יום.

מניות 888 אחזקות plc עלו ביום רביעי לאחר שהחברה הצהירה כי הרווח המתואם שלה לשנת 2020 עולה על הציפיות הקודמות והכריזה על דיבידנד מיוחד

מניות החברה נסחרות כיום ב -3,784p, זינוק של 0.14p ב 365 הימים האחרונים. תשואת הדיבידנד של החברה בשיעור 3.42% מבוססת על תקופת 12 החודשים שלאחר מכן.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים, ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות הנעשות בהסתמך על הנתונים או בגין כל נזק שייגרם להם. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן. המניה מהווה אחזקת מניות בחברה, הכוללת את כל התביעות לרווחי ונכסי החברה. האינדיקטור החשוב ביותר אם מחיר המניה עולה או יורד הוא רקורד המומנטום שלה. מגמות המחירים נוטות להימשך, ולכן כדאי לבחון את מגמות המחירים בכל הנוגע למניות באחזקות 888. החוזק היחסי של נתחי השוק שלה בחצי השנה האחרונה עמד על -16.18%.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן