סקירה מקיפה על מניית אימפרבה

אם תסיים את ה- CAPTCHA ותוכיח שאתה בן אנוש, תקבל גישה זמנית לנכס אינטרנט זה. על ידי שימוש באתר SECAs אתה מסכים לניטור ואימות האבטחה. כדי להבטיח ששירותים ציבוריים יהיו זמינים לכל המשתמשים, מערכות המחשוב הממשלתיות משתמשות בתוכניות העוקבות אחר תעבורת הרשת כדי לאתר ניסיונות בלתי מורשים להעלות או לשנות מידע או לגרום נזק, כולל ניסיונות לשלול את המשתמשים מהשירות.

Skyfence מאפשרת לחברות לגלות נכסי ענן באמצעות שער מרכזי אחד שיכול לשמש לאכיפת מדיניות אבטחה ותאימות

בנוסף לכך, Skyfence שולטת בגישה לנתונים רגישים, בפעילות משתמש מיוחסת ובגישה עם API לשירותים. SkyFence משתמשת בניתוח תעבורת רשת קניינית ובטכנולוגיית טביעות אצבע דינמית בכדי לפרופיל התנהגות משתמש רגילה ולזהות חריגות העלולות להצביע על איום של התקפת סייבר.

מניעת חדירת סייבר

היא החוליה החלשה באבטחת יישומי ענן רבים עקב שימוש לרעה בחשבונות משתמשים לגיטימיים. Skyfence מזהה ומגן מפני התקפות ממוקדות בחשבון, כולל ניכוס חשבונות, התקפות איש באמצע, הרעלת DNS והתקפות כוח אכזרי. על ידי שליטה ב- Shadow IT, הוא מזהה אוטומטית באילו יישומי ענן משתמשים ללא הסכמת החברה ומספק ציון סיכון ואינדיקטורים לשימוש.

אימפרווה מובילה בתחום אבטחת הסייבר עם משימה להגן על הנתונים ועל הדרכים אליהם ניתן לגשת

עם גישה משולבת המשלבת אבטחת יישומים חדשנית עם אבטחת נתונים, אנו מגנים על חברות בכל שלב במסע הדיגיטלי שלהן. לקוחות ברחבי העולם סומכים עלינו שנגן על היישומים, הנתונים והאתרים שלהם מפני התקפות סייבר.

Imperva

Inc. הינה חברת תוכנת אבטחת סייבר כשירות המספקת את ההגנה על נתונים ארגוניים, יישומים ותוכנות. החברה מפתחת, משווקת ומפיצה שירותים ותמיכה בפתרונות אבטחת סייבר המגנים על נתונים ויישומים קריטיים למשימה בענן ובשטח. נכון לעכשיו, 12% מהאנליסטים מעריכים את Imperva כ- Buy, 8% כמכירה ו- 5% כ- Hold. שווי השווי הנוכחי מרמז כי Imperva תגדיל את הכנסותיה מהר מהממוצע בענף ותשיג רווחי נתח שוק משמעותיים. לשם השוואה, שוק אבטחת הסייבר צפוי לצמוח ב -10% בין השנים 2015 ל -2020, והמחיר הנוכחי מרמז כי החברה תגדיל את הכנסותיה ב -30% בתוך עשור.
בכדי לראות מידע בנושא של סקירה מקיפה על מניית אימפרבה עליך לבדוק כאן: bigshotnews.net

לא כולל רכישה המצדיקה את מחיר המניה הנוכחי של 39 דולר למניה

אימפרווה יכולה להשיג מרווח NOPAT חיובי של 1% (לעומת 2.0% בשני-עשר החודשים האחרונים) ולהגדיל את ההכנסות בשנה ב -30% לאורך 23 שנים. . בהנחה שאימפרווה משיגה מרווח NOPATS של 5%, הרבה מעבר לשוליים הנוכחיים של המתחרות הוותיקות, המניה מוערכת יתר על המידה. אם אימפרווה תשיג מרווח זה ותגדיל את ההכנסות ב -30% מדי שנה בעשור הקרוב, המניה תהיה שווה 27 דולר למניה היום, או 31 דולר לחיסרון.

IMV נסחרת פי 21.61 מהנפח הרגיל של המניה בשעה זו של היום. ההיקף הממוצע של אימפרבה במהלך 30 הימים האחרונים היה 569,100 מניות ליום. נפח הדולר הממוצע של החברה, המודד את נפח המניות היומי הממוצע מוכפל במחיר המניה, הוא 47.7 מיליון דולר.

שווי שוק של Imperva

הוא 1.9 מיליארד דולר והיא חלק ממגזר הטכנולוגיה בענף תוכנת המחשב והשירותים. קו המוצרים של חברת Securesphere מאבטח יישומים ונתונים קריטיים למשימה, מספק מסלולי תאימות רגולטוריים מואצים וקובע תהליכי ניהול סיכוני נתונים חוזרים. בנוסף, החברה מציעה תמיכה רציפה במוצרים להכשרה בחומרה, תוכנה והכשרה מקצועית.

המחירים בזמן אמת ניתנים על ידי בורסת CBOE BZX וארה"ב בודדת

דפי מחיר למניה. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון של סמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בעדכון המסחר החדש ובציטוטים המעודכנים. דף הסקירה, כפי שצוין בהבזק למטה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, אם לחברה פרטית היו 10 מיליון מניות במחזור ונסחרו ב -10 דולר, i שווי השוק של ts יהיה 100 מיליון דולר. דוגמה נוספת היא כאשר לחברה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, רווח המניות של החברה הוא 1 דולר.

אנליסטים שנחקרו על ידי FactSet צפו להפסד רבעוני מתואם של 33 סנט למניה בהכנסות של 88.2 מיליון דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על S & P 500.

אלי מיי בע"מ

המניות בפלזנטון, קליפורניה, נסגרו ביום שני בעלייה של 0.39% והסתכמו ב 98.67 $ לנפח של 208,600 מניות נסחרות. במהלך החודש ושלושת החודשים האחרונים עלו מניית אלי מיי ב -51.7% וב- 21.80% בהתאמה. ביום שני נסחרו מניות רדווד שורס, אימפרבה בע"מ, בקליפורניה במחיר של 4,518.83 מניות.

מניות החברה נסחרות מעל הממוצע של 50 יום ו -200 יום של 268 דולר ו -426 דולר בהתאמה

ב- 14 במרץ 2017 יזמה חברת מחקר השוק Monness Crespi & Hardt המלצת קנייה למניה עם יעד מחיר של 52 $ למניה. Imperva, המפתחת, משווקת, מוכרת ותומכת בפתרונות אבטחת סייבר כדי להגן על נתונים ויישומים קריטיים למשימה בענן ובקרקע, מחזיקה ב- RSI של 41.09.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן