סקירה מקיפה על מניית ראדא

ב- 20 בדצמבר 2013 הודיעה החברה על הסכם למכירת מקס גרופ ל- RADA בגין חלקה ב Pckh. יום שני, 12. 2021 נתוני המכירות האחרונים בזמן אמת ומחירי המניות בארה"ב משקפים עסקאות שדווחו בנאסד"ק. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב.

במהלך זמן השוק

מחירי הבורסה של CBOE BSEE מוצגים בזמן אמת כאשר עסקאות חדשות מתעדכנות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק. שינויים בערך בתקופות של זעקה פתוחה והתיישבות לפני תחילת המסחר בימים הקרובים יחושבו כהפרש בין יום המסחר האחרון לימים הקודמים. שינויים בערך לתקופות אחרות מחושבים לפי ההפרש בין העסקאות האחרונות להסדר האחרון.

תשואות השוק המדווחות במאמר זה משקפות את התשואה הממוצעת המשוקללת בשוק על מניות הנסחרות בבורסות בארה"ב

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. אתה יכול לבחור לסחור ב- RADA בתעשיית האלקטרוניקה על ידי שימוש בפלטפורמה בעלות נמוכה המדורגת 1% על ידי ברונר ברוקרים אינטראקטיביים.
עבור עוד פרטים נוספים אודות מניית ראדא וסקירה מקיפה על מניית ראדא כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

RADA תעשיות אלקטרוניות בע"מ (RADA) מובילה את קבוצת הענף שלה

לדברי המשקיעים. החברה מובילה במיני מכ"מים טקטיים המשרתים שווקי צמיחה אטרקטיביים כגון הגנה צבאית פעילה, הגנת UAS, הגנה על תשתיות קריטיות ופיקוח על גבולות. RADA מדורגת גם בתעשייה האווירית והביטחונית 8.3.

EBITDA מתואם מתפרסם בהודעה לעיתונות זו ובמידע משלים מכיוון שההנהלה ב- RADA סבורה כי

היא שימושית למשקיעים ולמוסדות פיננסיים על ידי הקלה בהשוואות תפעוליות לתקופה לתקופה. עמודי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים ויסודות עם קישורים למידע נוסף. לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות את דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב.

מצא את ההיסטוריה העדכנית ביותר של Vaxart Inc.

מניות רגילות (VXRT), חדשות ומידע חשוב אחר שיעזור לך במסחר ובהשקעות שלך. ענף הביטוח המודרני, כולל במדינות מתפתחות, יעודכן בחדשות גאדג'טים אחרונות, חדשות Znga, ניתוח, יסודות, מסחר, כלי השקעה, שימושים חדשים, השוואת מחירים, נקודות ערך. עדכון ה- rada serendra shangri la plaza nasdaq ייכנס לתוקף ב -24 במאי 2015, שווי שוק המטבעות והמחיר. מצא מניות עם סיכויי הצמיחה הטובים ביותר לטווח הקצר והארוך בשניות.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר.

כדי להבין את תעשיית האלקטרוניקה של RADA, עלינו לקחת בחשבון גורמים רבים אחרים. לצורך השוואה מצאתי מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר.

2.6 מיליון דולר או 0.06 דולר למניה ברווח הנקי המיוחס לבעלי מניות RADA ברבעון הרביעי של שנת 2020

לעומת הפסד נקי של 0.3 מיליון דולר או 0.01 דולר למניה ברבעון הרביעי של שנת 2019. RADA דיווחה על EBITDA של 3.9 מיליון דולר, או 1.7% מההכנסות ברבעון 2020, לעומת EBITDA של 0.6 מיליון דולר, או 4% מההכנסות, ברבעון 2019, שהיה הנמוך ביותר בתולדות החברה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן