סקירה מקיפה על מניית נטפליקס

נטפליקס הוא שירות סטרימינג המציע סדרות טלוויזיה, סרטי תעודה וסרטים עלילתיים במגוון ז'אנרים ושפות. מנויים יכולים לראות כמה שהם רוצים על גבי מסך המחובר לאינטרנט. אתה יכול לשחק, להשהות ולצפות ללא כל התחייבות מסחרית.

נטפליקס

הוא שירות סטרימינג מקוון המציע תוכניות טלוויזיה וסרטים מקוריים. Netflix, Inc. מציעה שירות מנוי שמעביר סרטים ופרקי טלוויזיה דרך האינטרנט במקום שליחת תקליטורי DVD בדואר. החברה הוקמה על ידי ריד הייסטינגס, בוגר סטנפורד, ושותפו מארק רנדולף בשנת 1997.

היא מציעה לחבריה את היכולת לקבל תוכן זורם ממגוון מכשירים המחוברים לאינטרנט, כולל טלוויזיות, נגני וידאו דיגיטליים. מכשירי טלוויזיה ומכשירים ניידים. נטפליקס מציעה סדרות טלוויזיה, סרטי תעודה וסרטים עלילתיים במגוון סוגים ושפות. החברה יוצרת תוכן מקורי ורוכשת תוכן מורשה לשירותי סטרימינג.

נטפליקס, בע"מ מציעה מגוון תוכניות של חברות סטרימינג, כשהמחירים משתנים בהתאם למדינה ולציוד של כל תעריף. החברות להשכרת דיסקים בנטפליקס נעה בין $ 7.99 ל- $ 19.99 / מיליון דולר, הכוללת ניסיון בחינם למשך חודש ושיתוף DVD ללא הגבלה.

ב -18 בספטמבר 2011

נטפליקס הודיעה על השבת ושינוי שמו של שירות ה- DVD בדואר ל- Qwikster. ב- 10 באוקטובר 2011, נטפליקס הודיעה כי השעתה את התוכניות למתג מחדש כדי לענות על משוב הלקוחות, ומחיר המניות שלה צנח ב -30% כאשר תקליטורי DVD בדואר ושירותי סטרימינג ממשיכים לפעול תחת מותג יחיד של נטפליקס. עם 20.7 מיליון מנויים גלובליים, נטפליקס נתפסת ככוח משבש בוול סטריט.

נטפליקס ראתה את מחיר המניה שלה בעלייה של 28% בארבעת החודשים האחרונים על רקע צמיחת סטרימינג בינלאומית טובה מהצפוי ושיפור הרווחיות

אנליסטים מצפים שנטפליקס תחמיץ את הציפיות כשהיא תפרסם את התוצאות האחרונות שלה ב -20 ביולי, אך ישנם אינדיקטורים לכך שהחברה מתפקדת היטב. צמיחה טובה מהצפוי התעלפה מהמשקיעים, אך מחסור עשוי לקרר את המניה עוד יותר.

נטפליקס חרגה מקונצנזוס ההכנסות והרווחים ברבעון הרביעי של 2019, אם כי מחיר המניה שלה צנח ב -35% בימים שלאחר ההכרזה על הרווח, לאחר שהחברה החמיצה את צמיחת המנויים החדשה בארצות הברית ברבעון השלישי ברציפות. .

מניות החברה זינקו ב -17% על גל אופוריה בקרב אנליסטים בוול סטריט לאחר שנטפליקס דיווחה על צמיחת מנויים טובה מהצפוי וחגגה אבן דרך פיננסית גדולה

שדרוגים ויעדי מחירים מוגדלים הוגדרו בנטפליקס ביום שלישי בלילה לאחר שהחברה דיווחה על תוצאותיה, בעיקר בשל ההצהרה של החברה כי תזרים המזומנים יהיה חיובי עד שנת 2022 וכי היא כבר לא תזדקק למימון חוב נוסף. בנג'מין סווינבורן ממורגן סטנלי ציין את תחזית תזרים המזומנים כנקודת מפנה חשובה.

האומדן למניות החברה על סך 363 דולר למניה הושג באמצעות טכנולוגיית הערכת תזרים מזומנים מוזלת, הנמצאת במודל הפיננסי המפורט כאן של נטפליקס.

אפליקציות רבות למסחר במניות מפשטות את תהליך ההשקעה ומחזקות את הגישה באמצעות ביטול עמלות המניות

כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת מוצגים עם שינויים קלים בלבד בהשוואה למידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.
למידע מורחב בתחום של מניית נטפליקס וסקירה מקיפה על מניית נטפליקס יש לבקר באתר bigshotnews.net

השקעות נתפסות לרוב כנושא מורכב

אך ישנן דרכים להנגיש את ההשקעות שלך. עבור רוב האנשים, אפשר לדמיין שעל ידי רכישת מניות בחברה שצומחת בערכה, אפשר להרוויח מספיק כסף כדי לפרוש מוקדם ולחיות חיים בטוחים. מניות נטפליקס צריכות להיות אחת הבחירות הראשונות שלך בכל הקשור לרכישת מניות בחברות צמיחה.

נטפליקס בע"מ הינה פלטפורמת תוכן וחברת הפקה אמריקאית הממוקמת בלוס גאטוס

קליפורניה. העסק העיקרי של החברה הוא שירות סטרימינג מבוסס מנוי המציע ספריית סטרימינג מקוונת של סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל שלה. נטפליקס הוקמה בשנת 1997 על ידי ריד הייסטינגס ומארק רנדולף בקליפורניה בעמק סקוטס.

קריטריונים לסביבה

חברתית וממשל, הידועים גם כקריטריונים של ESG, הם מספר שלושה גורמים המשמשים למדידת קיימות והשפעה חברתית של חברות כמו נטפליקס. עם ציון סביבתי של 31.6%, נטפליקס נמצאת באחוזון השישי של חברות המדורגות באותו מגזר.

כשמדובר בערכי ESG

כך נמוך יותר טוב יותר, שכן ערכים נמוכים יותר קשורים לסיכון נמוך יותר למשקיעים. משקיעים מודעים משתמשים בערכים אלה כדי לחפש השקעות שמתאימות לתפיסת עולמם והציון הכולל של נטפליקס הוא 21.55 (נכון ליום 31 בדצמבר 2018) הוא נחיתה מצוינת עבור החברה שכן היא נמצאת באחוזון ה -19 של חברות באותו מגזר. יראה וכמה דעות מדודות ניתן למצוא ברחוב.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן