סקירה מקיפה על מניית פייזר

פייזר השיגה רווח תפעולי גולמי של יותר מ -30 מיליארד דולר בשנה מאז 2006. רווחים משוערים ברבעון השני והרבעון השלישי סייעו להתייצבות המניות של PFE בחודשים האחרונים. המניה צמחה ב -27% ו -39% מאז השפל האחרון שלה, בהשוואה ל- S&P, שצברה 61% באותה תקופה.
כדי לבדוק עוד מידע בנושא של מניית פייזר מומלץ להעיף מבט ב- bigshotnews.net

מניות פייזר בע"מ (PFE) נמצאות בטווח הבינוני של תחום הבריאות, עם ציון 7 שניתן למשקיעים. בנוסף להערכת שווי של מעל 36 אחוזים מהמניות בתחום זה, סך הכל PFES 7 פירושו שהיא מבצעת יותר מ -7 אחוזים מכלל המניות.

פייזר הוקמה באמצע המאה ה -19 בניו יורק על ידי שני מהגרים גרמנים ומראשיתה מיצרנית המונית של חומצת לימון ופניצילין לאחד השמות הגדולים בתעשיית התרופות

פייזר פיתח וייצר תרופות וחיסונים באימונולוגיה, אונקולוגיה, קרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה ונוירולוגיה. בנובמבר 2020 פתחה החברה במירוץ החימוש לאספקה ברחבי העולם עם חיסון COVID-19 והודיעה כי חיסוני Covid-19 שפיתחה ובדקה עם ביונטק על 43,500 איש יעילים ב 90% וללא תופעות לוואי חמורות. ב- 8 בדצמבר הפכה הסבתא הבריטית מרגרט קינן לאדם הראשון בעולם שקיבל את החיסון.

מניות פייזר עמדו על בסיס מבטיח לאחר שהחברה קיבלה אישור בארה"ב ובאירופה לחסן ילדים עד גיל 12 נגד COVID

חיסון משלו מסוג COVID-19 אושר גם בבריטניה, שם החיסון יחל בשבוע הבא. ואכן, חיסון ה- COVID-19 של פייזר מגיע לשיאו של כ -3.5 מיליארד דולר בשנת 2021. זה אמור לתמוך בצמיחת הכנסות החברה בטווח הקצר ולהוביל לעליית מחירי המניות.

פייזר

היא חברת תרופות עולמית למחקר עם היסטוריה ארוכה החל משנת 1849. החברה שואפת להפגין שמוצריה יכולים למנוע, לטפל, להקל על הסימפטומים ולסבול ולהוות בסיס לשיפור מערכת הבריאות. פייזר נמצאת בשלב ארגון מחדש כבר כמה שנים והחליטה ליישר מחדש את תיק המוצרים שלה עם הרכישה של פייזר-ווית '.

PFE) עוסק בגילוי, פיתוח וייצור של מוצרי בריאות. החברה פועלת באמצעות מגזרי Pfizer Innovative Health (IH) ו- Pfizer Essential Health. יש לה פורטפוליו גדול של תרופות מבוססות ופועלת במדינות מפותחות ומתפתחות, עם דגש על שווקים מתפתחים.

אנו בעלי מניות ארוכי טווח בחברות התרופות והביוטכנולוגיה הגדולות אמגן (AMGN Financial), Merck (MRK Financial) ו- Pfizer (PFE Financial). אלי לילי, פייזר ובאייר (BAYRY) הן שלוש מחברות התרופות הגדולות ששווה לקנות ולהחזיק בחודשים הקרובים.

על סמך התחזיות של החברה והערכות וול סטריט

הכותבים מעריכים כי היזמים המובילים של חיסוני וירוס כורון יניבו הכנסות של מיליארדי דולרים השנה. ההתאוששות של עסק ה- AMC תלויה במידה רבה במידת ביצועי החברות. PFE- פייזר בע"מ מגלה, מפתחת, מייצרת, משווקת, מפיצה ומוכרת מוצרים ביו-פרמצבטיים.

ביצועים פיננסיים – בשנת 2020 עמד מחזור PFE (פייזר בע"מ) על 41.91 מיליארד דולר, גידול של 17.9% לעומת השנה הקודמת (41.17 מיליארד דולר).

מניות פייזר נועצות מבט בקנה נקודת קנייה חדשה עם אחיזת כוס שנייה בבסיס

מחיר המניה עלה במהלך השנה האחרונה כדי להצדיק את צמיחתה של פייזר ב -5.4% ברבעון המקביל מ -190 דולר בשנת 2018 ל -2.92 דולר בשנת 2019. לוח המחוונים שלנו קנייה ומכירה של מניות פייזר מספק מספרים מרכזיים וחשיבתנו תוך כדי הסברנו מדוע.

לכן, אנחנו לא צריכים להסתמך על החיסון שיעלה את מחיר המניה בטווח הקצר. על החברה לשווק את החיסונים בפני הצרכנים ולשנות את מחיר החיסון. זכרו גם שהחיסון מפותח במשותף עם ביונטק, שייהנו מהמניות.

קבוצת התרופות הנקראת סטטינים יקרה לייצור והרווחים בסביבה כללית נמוכים, ולכן החברה אינה רואה סיבה קיימא להישאר בשוק. מאז מכירת החטיבה לבריאות הצרכן לג'ונסון אנד ג'ונסון בשנת 2006, החברה התמקדה במכירת נכסים שאינם גרעינים.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. היא מבוססת על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500.

המחירים בזמן אמת ניתנים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחירי מניות בארה"ב

במהלך זמן השוק, מחירי CBOE מוצגים בזמן אמת בעת עדכון עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק. כתוצאה מכך, המחירים המוצגים כאן עשויים להיות שונים במקצת ממידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה מסוימת. FactSet אינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או לכל נזק שנוצר כתוצאה מכך. אם אתה זקוק להצעה מקיפה בזמן אמת, אנו מציעים מחקר סיכון לאחד מהמוצרים שלנו בזמן אמת.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן