סקירה מקיפה על מניית צ'ק פוינט

מאז ההנפקה הציבורית הראשונית שלה בשנת 1996 באוקטובר 2000, עלו מניית צ'ק פוינט בשיעור ממוצע של 119% על בסיס שנתי. בשנות התשעים החברה צמחה בהתמדה, ובשנת 1999 המכירות עלו ב -55% ל -220 מיליון דולר עם שולי רווח נקי של 44%. בשנות ה -2010 צמחו הכנסותיה ב -67% בשנה ומחיר המניות שלה צנח ב -46% בממוצע מדי שנה בין השנים 2010 ל -2020.

מחיר המניה הנוכחי של טכנולוגיית תוכנת צ'ק פוינט

חלקי הרווח למניה (EPS) לתקופה של 12 חודשים, מביא למחיר בפיגור. יחס רווח של 1.9x. במילים אחרות, מניות צ'ק פוינט נסחרות ברווח האחרון פי 19. בעוד שבשוק (NASDAQ) יש בטא ממוצעת 1, צ'ק פוינט הוא 0.6457, מה שמרמז על מניותיה תנודתיות יותר משוק המניות הממוצע. .

תשואות השוק המדווחות במאמר זה משקפות את הממוצע המשוקלל בשוק תשואה לגיל על מניות הנסחרות בבורסות בארה"ב

אתה יכול לבחור להחליף טכנולוגיות תוכנה של צ'ק פוינט עם פלטפורמת לואו קוסט המדורגת על ידי ברונס. בנוסף, תרצה לקבל את מחיר המניה הנוכחי של צ'ק פוינט ואת הציון שלה. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. בזמן השוק, שערי החליפין של CBOE מוצגים בזמן אמת ועסקאות חדשות מתעדכנות בדף סיכום הצעות המחיר המעודכן כפי שמצוין בפלאש למטה. סמלים ספציפיים למסחר לפני ובורסה הם כפי שהם משקפים את מחיר הסגירה האחרון של הסמל בבורסה.

נתונים אלה ניתנים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

כתוצאה מכך, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים במקצת מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. ניתוחים טכניים ומכשירי מדידה מראים הערכות בזמן אמת במסגרת הזמן שבחרת.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

לרבות שום התחייבות לסחירות או התאמה למטרה או לשימוש מסוים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות נלקח בהסתמך על הנתונים או כל נזק כתוצאה מכך. ייתכן שלא ניתן לממש את ציפיותינו ואמונותינו בכל נושא, ותוצאות או אירועים בפועל בעתיד עשויים להיות נתונים לסיכונים ואי וודאות העלולים לגרום להם להיות שונים באופן מהותי מאלה שהוקרנו. ההצהרות צופות פני העתיד הכלולות בהודעה לעיתונות זו כפופות גם לסיכונים ואי ודאויות אחרים, כולל אלה שתוארו בהגשתנו לרשות ניירות ערך, כולל הדו"ח הרבעוני שלנו על טופס 20-F, שהוגש ל- SEC ב -2 באפריל 2021 .

אם אתה רוצה יותר לראות

עיין ברשימה החינמית של חברות שמניבות תשואות גבוהות על ההון עם יסודות איתנים. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. לידיעתך, הניתוח שלנו אינו לוקח בחשבון את ההכרזות האחרונות של חברות רגישות למחירים או חומר איכותי.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. המידע הזמין על הצעת מחיר ושאלות בבורסות CBOE ו- BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. עדכוני אמצעי אחסון עבור אמצעי אחסון מאוחדים מתעכבים על ידי סמל והחלפה.

צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה בע"מ מציעה ניהול אבטחה וכן פתרונות לאבטחת רשת

נקודות קצה, ענן וניידים. שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח. קריאת המלצות מומחי שוק המניות יכולה לעזור לכם להחליט אם עליכם לקנות, למכור או להחזיק מניות. באופן עצמאי, מחקר שהוזמן על ידי חברת פורסטר ייעוץ ניתח כיצד ניתן לממש את ההשפעה המקרו-כלכלית ™ עבור חברות המשתמשות בפתרונות CloudGuard בענן ואבטחת רשת. היתרונות כוללים תפוקה גבוהה יותר של הצוות, עלויות פגיעה נמוכות יותר, חסכון בזמן עבור מפתחים ועלויות תאימות וביקורת נמוכות יותר. ניהול היציבה של CloudGuard הוכר כספק מוביל של אבטחת נתונים בענן ב- G2 Review Leaders Quadrant עבור תוכנת אבטחת נתונים בענן.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן