סקירה מקיפה על מניית ננו

על פי IndustryARC, שוק הננו-טכנולוגיה העולמי צפוי להגיע ל- 1.218 מיליארד דולר עד 2025 ויש לו פוטנציאל לייצר תשואות מאקרו למשקיעים חכמים. למחקר ופיתוח של יישומים ננו-טכנולוגיים המוצגים כמהפכה התעשייתית הבאה יש השפעה משמעותית על התעשייה. בשנת 2006, חברת Lux Research העריכה כי ההכנסות ממוצרים המשתמשים בננוטכנולוגיה יגיעו ל -2.6 טריליון דולר עד 2014, גידול מדהים לעומת 1.4 מיליארד הדולרים שהפיק הננוטכנולוגיה בשנת 2004.

תחזיות שוק אופטימיות אלה גרמו לזרם של השקעות ננו, כולל השקת Powershares Lux Nanotech Portfolio, קרן הנסחרת בבורסה של 89 מיליון דולר מבית Lux Research ו- Powershare Capital Management. למרבה הצער, הקרן לא עמדה בהבטחתה המקורית.

העולה משווקי הפריחה והחזה, התעשייה מתמקדת בתוכניות עסקיות אסטרטגיות ארוכות טווח ובביקוש למוצרים חדשניים. ניתן לקבוע את מידת התחרות בין חברות גלובליות בולטות על ידי ניתוח התפקוד של מספר שחקנים מרכזיים.

הבנת שווקים קטנים מובילה להבנה כוללת טובה יותר של חברות גדולות והסיכונים והיתרונות הנלווים

דבר אחד על משקיעים לזכור הוא שעסקים קטנים חשופים יותר לשינויים רחבים יותר בתנאים הכלכליים. למשל, סביר יותר שהם ייסגרו במקרה של משבר פיננסי.

עסקים קטנים עם שווי שוק של פחות מ- 50 מיליון דולר נוטים לצמוח חזק במיתון ונראה שהמשקיעים מוכנים לקחת סיכונים בגלל סנטימנט חיובי שנוצר כתוצאה משופרת בתנאי השוק

למעשה, חברות קטנות מיוצגות יתר על המידה במדד ראסל 2000, ומדד 2000 הקפטן הקטנה עלה באופן עקבי על השוק הרחב יותר. נתונים סטטיסטיים מהשנה שעברה מראים כי עסקים קטנים הציעו למשקיעים תשואה של יותר מ 93%, לעומת 58% עבור החברות הגדולות ביותר הרשומות במדד ראסל 1000.

הדירוג 5.8 שהעניקו המשקיעים למניית ננו מימד בע"מ (ADR: NNDM) מציב אותה בחזית תעשיית חומרת המחשבים. בנוסף להערכת שווי של למעלה מ- 68 אחוזים מהמניות בענף, הערכת השווי הכוללת של NNDM 5.9 אומרת שהיא עולה על 58 אחוזים מכלל המניות.

Univdatos Market Insights קיבלה סקירה מקיפה על שוק הננוטכנולוגיה ואספקת התרופות במאגר המידע הנרחב שלה

ארכיון מחקר שוק סטטיסטי זה בוחן ומעריך את השוק ברמה העולמית והאזורית. הוא אוסף ואוסף מידע אינפורמטיבי על דינמיקות שונות, כגון מניע שוק, אילוצים והזדמנויות.

סקירה מקיפה זו של ננוטכנולוגיה בשוק אספקת התרופות משתמשת בכמה ניתוחים

כדי לספק מבט מדויק יותר על השוק. הוא מספק ניתוח מפורט של ההתפתחויות האחרונות בענף, מגמות השוק וההשפעה של צמיחת השוק. משאב ייחודי זה מסביר את הפיזיקה הבסיסית של מוליכים למחצה וננו-הולכים ומספק תובנות מפורטות לגבי תכנון, ייצור, אפיון ויישום.

דווח על שימוש בננוטכנולוגיה בהעברה מחדש

גיזוז, פירוליזה, הידרוגנציה ורפורמציה של תרכובות שמקורן בביומסה. 162 חומרי ננו מבוססי תאית הגבירו את העניין ביישומים תעשייתיים וביו-רפואיים עקב הפוטנציאל של ייצוב ננו, חומרי מילוי ומרכיבים ביולוגיים. 163 חומרי ננו יכולים לעורר את חילוף החומרים של מיקרואורגניזמים. הפדרציה הבינלאומית לתנועת חקלאות אורגנית הציגה נייר עמדה בנושא השימוש בננו-טכנולוגיה ובננו-חומרים בחקלאות האורגנית המתנגדת להם. 174 ננו ירוק מדעים בע"מ מוכרת חומרי הדברה ננומטריים שלטענתם אורגניים. 175 קנדה אסרה על ייצור מזון אורגני. ננוטכנולוגיה בחקלאות ימית ובדיג חקלאות ימית ממלאת תפקיד חשוב בייצור המזון העולמי (למשל

תעשיית הננו והחקלאות משקיעה סכומי עתק במחקר ננוטכנולוגיה. בעוד שחלק מהחברות כמעט ולא מזכירות את השימוש בננוטכנולוגיה, חברות תרופות רבות השתמשו בחלקיקים ננו בכדי להעביר תרופות.

אחד מהנכסים המועדפים עלינו לשלם דיבידנד, 3M, משתמש בננוטכנולוגיה במוצריה מזה עשרות שנים. בסוף שנות התשעים עשתה החברה מהפכה בטיפול בשיניים עם סתימות מעולות המבוססות על ננוטכנולוגיה. .

הדמיה רפואית הפכה לכלי רב ערך להאצת תהליך האבחון אך לרוב האנשים בעולם אין גישה אליו. יורופלסמה, Hzo ו- P2I פיתחו שיטות לאלקטרוניקה אטומה למים באמצעות ננוטכנולוגיה.

כעת, כאשר מנכ"ל Nano Xs מוביל את Poliakine, אתחיל בלספר את הסקירה הקטנה שלנו על החברה ומה עליכם לנסות לעשות כמשקיע מעוניין.

NANO) היא חברה לקרמיקה. y שטוענת שהחליפה 40% מהבנזין והמים בננוטכנולוגיה. מניות חברת Quantum Materials Corp. (אמרנו: QM): אמרנו שהם זקוקים למזומנים ובני מעריציהם צרחו רצח עקוב מדם.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן