סקירה מקיפה על מניית נובה

אם אתה רוצה להתאים את תיק ההשקעות שלך לארבע השנים הבאות, אל תסתכל רחוק משבע הטיפים האלה. אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק בעת רכישת השקעות. אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר היא לקנות השקעות איכותיות שאתה מאמין בהן ואוחז בהן.

מניות אנרגיה חלופיות ייהנו מסיוע ממשלתי בכדי לשמור על העצרת עד שנת 2021

על פי ג'יי פי מורגן. Sunrun Inc. ו- Sunnova Energy International Inc. יהיו בין הבחירות המובילות שלה. סונובה שודרגה מ"החזקה "ל"רכישה מצטברת" במהלך סחר ביום שישי. מחיר המניה של סונובה עלה ב -18.1% ל -33.95 דולר לעומת 35.31 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי, 25 ביוני 2021.

ביום המסחר האחרון

יום שישי, 25 ביוני 2021, חברת Sunnova Energy International Inc. מחיר המניה נע משפל של יום אחד של 4.53 $ (35.41 $) לשיא של יום אחד של 37.02 $. המחיר עלה ב- 6% בעשרת הימים האחרונים וב- 13.01% בשבועיים האחרונים. באותה תקופה נסחרו 17,618,804 מניות, לעומת היקף ממוצע של 2,400,347 מניות.

Sunnova Energy International, Inc. היא ספקית פרטית של אנרגיה סולארית ואחסון ללקוחות בארצות הברית. תוכל למצוא את דוח הערכת השווי המלא של Sunnova Energy, International Inc. (NOVA) כאן.

אנו תומכים בלקוחות פרטיים

מוסדיים וארגונים עם מגוון רחב של שירותי השקעות. הן נובה והן סונובה אנרג'י אינטרנשיונל בע"מ וחברות הבת שלהן מספקות שירותי אחסון סולארי ואנרגיה למשקי בית בארצות הברית. החברה מציעה גם הפעלה, אחזקה, ניטור, תיקון והחלפת ציוד, שדרוגים, שירותי אופטימיזציה ואנרגיה במקום.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

FactSet אינה נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות, ללא הגבלה, כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ואינה אחראית לשגיאות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שבוצעו. בהסתמך על הנתונים או על הנזק שנוצר.

דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים

יסודות וקישורים למידע נוסף. בסך הכל, בהתחשב בגורמים טכניים ויסודיים, דירוג הוא נקודת התחלה טובה להערכת שווי המניות. לחץ על הקישור "ראה עוד" לצפייה בדוחות ביצועים מלאים ובעמוד "אודות" למידע היסטורי מורחב.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

עבור חברות הון גדולות מבוססות אנו משתמשים בשיטות הערכה מסורתיות כגון ניכיון דיבידנד, היוון תזרים מזומנים ומודלים מבוססי נכסים. בהשוואה למודל המוחלט, מודל הערכת השווי היחסי שלנו משמש לניתוח ההשוואתי של Sunnova Energy.

לדוגמא

אם לחברה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה הוא 1 דולר. כתוצאה מכך, לתצוגת המחירים בזמן אמת יש כמה שינויים קלים בהשוואה למידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת, כמו למשל חברות תיווך.

אמזון

הוא תהליך מפורט שדורש מחקר ניכר מצידך כדי לקבל החלטה מושכלת. יש לקוות שהיצירה הזו בנושא הרכש של נובה תספיק בכדי לעזור בהחלטה זו. אם אתה זקוק להצעה מקיפה יותר בזמן אמת או ברצונך לבקש הצעת מחיר, אנו מציעים לך ניסיון ללא סיכון של אחד המוצרים שלנו בזמן אמת.

אתה זקוק לסוכנות שילוח, שהיא שירות לוגיסטי שנשלח ישירות למחסן של אמזון. תזדקק ל- FOB (מחיר Exw) כדי שאפשר יהיה להעביר את המטען לנמל הקרוב לספק.

אין דמי טיפול להחזרות ואינך צריך לדאוג להחזרות אם הלקוח זכאי להחזר. אם הלקוח אינו זכאי להחזרה, אל תדאג מהשלכות העניין. במקרים נדירים של נזק או אובדן, אמזון תחזיר לך.

מניות צמיחה לא משתלמות

ולכן הסיכוי היחיד שמשקיע מרוויח כסף מההשקעה שלו הוא למכור את מניותיהן. הערכות שווי כאלה הן זולות מכיוון שהחברה ממשיכה לצמוח, ומעלה את מחיר המניה שלה. כשחברה כמו Sunnova Energy לא מצליחה כל כך והמשקיע לוקח הפסד על המניה, הגיע הזמן למכור.

מכיוון שרוב המשקיעים משלמים מחיר גבוה עבור מניות צמיחה בהתבסס על ציפיות

ואם ציפיות אלה לא ייענו, מניות הצמיחה עלולות לחוות ירידה דרמטית. עם זאת, ישנם מספר אותות קצרי טווח החיוביים למניה ואנו מסיקים כי בהתחשב במגמת הירידה, אם הרמות הנוכחיות יישמרו כהזדמנות רכישה, יש סיכוי הוגן שהמניה תוכל לבצע ביצועים טובים בטווח הקצר. .
למידע מורחב בנושא של סקירה מקיפה על מניית נובה ומניית נובה יש לבקר ב- bigshotnews.net

סונובה מתכוונת להשתמש ברווחים נטו ממכירת מניות רגילות במסגרת ההצעה לרכישת תחנות כוח סולאריות ולהחזר חוב לצורכי הון חוזר

כולל החזר של כ -390 מיליון דולר מהשווי הנקוב הכולל של 9.75% שטרות להמרה המגיעים לשנת 2025 ("השטרות להמרה") ללא ריבית שטרם צברה. סונובה מעריכה כי הרווח הנקי, בניכוי עמלת ההנחה המשוערת ועלויות ההנפקה המשוערות עבור סונובה, יעמוד על כ- 123.9 מיליון דולר ו- 142.6 מיליון דולר, בהתאמה, אם המנפיקים יממשו את אופצייתם לרכוש מניות נוספות במלואן. החברה לא תקבל תמורה ממכירת המניות המשותפות שנמכרו לבעלי המניות במסגרת ההצעה.

ההצעה צפויה להיסגר בתאריך 3 בדצמבר 2020 או בסמוך לכך, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים. ההנהלה אומרת כי הכסף שנאסף ישמש לתשלום חוב מצטיין ולמטרות ארגוניות אחרות, כולל קנס של פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ויעילות אנרגיה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן