סקירה מקיפה על מניית דלתא תעופה

ההיסטוריה של חברת דלתא איירליינס החלה עם פעולת הניקוי האווירית הראשונה בעולם בשם Huff Daland Dusters, Inc. החברה הוקמה במאקון, ג'ורג'יה, ב- 2 במרץ ועברה למונרו, לואיזיאנה בקיץ 1925. וולמן, המנכ"ל ובהמשך. המנכ"ל הראשון של חברת דלתא איירליינס, הוביל קבוצת משקיעים מקומיים לרכוש את נכסי החברה.

דלתא איירליינס

בע"מ (המכונה גם דלתא) היא אחת הספקיות הגדולות בארצות הברית ומובילה מסורתית. החברה מציעה טיסות סדירות לנוסעים ולמטענים ברחבי הארץ. לדלתא יש תשעה רכזות, מתוכן אטלנטה היא הגדולה ביותר מבחינת מספר הנוסעים והיציאה הכוללת.

ענף התעופה מורכב מחברות המספקות מגוון רחב של שירותי תחבורה אווירית ונסיעות לצרכנים ולמשאיות. להלן שלושת המניות המובילות בחברות התעופה עם התמורה הטובה ביותר, הצמיחה המהירה ביותר והדינמיות הגדולה ביותר.

לדוגמה

באמצעות חלקנו באייר פראנס- KLM, יש לנו נתח תפעולי בעסקים טרנס-אטלנטיים שבין 12 ל -13 מיליארד דולר. השקעות אלה לא רק יובילו לנסיעה חלקה יותר לנוסעים שלנו, אלא גם למערכת יחסים מעמיקה יותר עם כל שלוש חברות התעופה כולל מושבים על הלוחות שלהן. בניגוד למתחרים שלנו, אנו רואים בשותפים שלנו שווים ופועלים להבטיח שהם יצליחו ורווחיים עבורנו.

המפתח לביצועי הביצועים של דלתא היה אנשינו והגישה הסטנדרטית שלנו לעסקים. החברה הושפעה מאז ומתמיד מעובדיה ומסטנדרטים והגישה לעסקים.

יום האהבה הוא יום מיוחד עבורנו, שכן מחלקים צ'קים לחלוקת רווחים לעובדים. השנה הצלחנו לשלם מקדמה על חלוקת הרווח לשנת 2014 באוקטובר, ולכן אנו צופים שהתשלום יהיה גבוה בפברואר 2015.

בשנת הכספית 2018 דלתא איירליינס דיווחה על רווח של 5.1 מיליארד דולר על הכנסות שנתיות של 44.438 מיליארד דולר

עלייה של 8.02% לעומת שנת הכספים הקודמת. מניות דלתא אייר ליס נסחרות במחיר של 48 דולר למניה, ושווי השוק שלה מוערך בכ 39.182 מיליארד דולר החל מאפריל 2019.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. היא מבוססת על ירידה היסטורית של 60 חודשים בהחזרת המניות ל- S & P 500.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או משתמעת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל, ללא הגבלה, כל אחריות של סחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים או כל נזק שנוצר. ליפר, Refinitiv והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.
למידע מורחב על מניית דלתא תעופה וסקירה מקיפה על מניית דלתא תעופה עליך לבדוק כאן: bigshotnews.net

יש יותר מדי ידיים המנצלות ברישול את ריבוי נקודות המבט המובילות לדיון לא מושכל. ובעוד ידיים רבות עושות עבודה קלה, מגוון נקודות המבט מוביל לדיון מושכל.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן