סקירה מקיפה על מניית מיילן ניו יורק

החברה הוקמה בשנת 1961 והייתה במקור במגרש נטוש בווייט סולפור ספרינגס, מערב וירג'יניה. זה התחיל כמפיץ בשנת 1966, כאשר קיבל אישור להתחיל לייצר טבליות פניצילין-ג'י. בשנת 1965 עברה החברה לטומורגנטאון, מערב וירג'יניה והעבירה את המטה שלה לפרבר פיטסבורג, קנונסבורג, פנסילבניה בשנת 1976, שם עברה לבניין משרדים חדש בפארק העסקים פרברי סאות'פוינט בעיירת ססיל בשנת 2004, שם היא עדיין נמצאת היום.

בשנת 1973

החברה הפכה לחברה רשומה במסחר מחוץ לבורסה תחת סמל הטיקרים MYLN ועברה לנאסד"ק בשנת 1976. מיילן יצאה לפומבית ב- 23 בפברואר 1973 בבורסת ניו יורק בציבור הראשון שלה. הנפקה (הנפקה) של 51 דולר. בשנת 1976 עברה המניה לנאסד"ק ושוב לבורסת ניו יורק בשנת 1986.

על פי תנאי ההסכם

מבנה המניות בעסקת מוריס נאמנות התהפך וכל מניה של מיילן הוסבה. למניה של החברה החדשה. בעלי המניות בפייזר החזיקו ב -57% מהחברה המשולבת, בעלי המניות במיילן החזיקו ב 43%. הדירקטוריונים של מיילן ופייזר אישרו את המרת מניות מיילן למניות פייזר.

החברה החדשה צפויה להשיג EBITDA מותאם לחוב פי 2.5 עד סוף שנת 2021

מיילן תתמקד בהחזרת הון לבעלי המניות תוך שמירה על דירוג מוצק של השקעה. בנוסף, בכוונת החברה לשלם דיבידנד בשיעור של 25% מהתזרים החופשי מהרבעון המלא הראשון ולהשלים רכישות חוזרות של מניות כל עוד היעד של EBITDA מותאם לחוב יישמר.

החברה החדשה תמותג מחדש ושמה שונה בפיטסבורג, פנסילבניה, שנגחאי, סין והיידראבאד, הודו, ותשתלב בארצות הברית ותמוקם בדלאוור.

בשנת 2013

החברה רכשה את יצרנית התרופות הגנרית אגילה התמחויות פרטיות תמורת 1.6 מיליארד דולר. בפברואר 2015, מיילן רכש את עסקי התרופות הגנריות של אבוט מעבדות בעולם המתפתח תמורת 5.3 מיליארד דולר בהיפוך מיסים. ואז, בפברואר 2016, MyLAN הודיעה כי רכשה את מדעי גלעד תמורת 9.9 מיליארד דולר.

בפברואר 2015 החברה ממומבאי רכשה את Famy Care כדי להרחיב את נוכחותה בשוק אמצעי המניעה לנשים תמורת 750 מיליון דולר. מיילן קיבלה אישור למינון של 20 מ"ג ו 40 מ"ג של התרופה, המאושרות למשך 180 יום.

האישור האחרון של התרופה הביא את ה- FDA להודיע על צעדים לאישור גרסאות גנריות של תרופות מורכבות למאבק במחירי התרופות העולים

זה עשוי להשפיע על המכירות של EpiPen המותג עצמו של מיילן, אך החברה עשויה ליהנות גם מאישור מהיר של תרופות גנריות אחרות.

חברת התרופות גם מקווה להשיק גרסה גנרית לתרופת האסטמה GlaxoSmithKline

מיילן היא חברת תרופות עולמית המחויבת לקבוע סטנדרט חדש בתחום הבריאות. מיילן פועלת לספק תרופות באיכות גבוהה ל -7 מיליארד אנשים ברחבי העולם בכדי לענות על צרכים שלא קיבלו מענה, מקבל אמינות, שירותים והרגלים מצוינים – וזה לא קל – ומשפיע על העתיד במנהיגות גלובלית נלהבת.

מיילן

היא אחת היצרניות הגדולות בעולם של חומרים פרמצבטיים פעילים. מידע נוסף על האינטרסים של מיילן נמצא בטופס S-4. זה ייכלל בהצהרת הפרוקסי הסופית של mylan בקשר לעסקה המוצעת ברגע שהיא תהיה זמינה. Mylan NV וחברות הבת שלה מפתחות, נותנות רישיון, מייצרות, משווקות ומפיצות שמות מותגים כלליים וגנריים ותרופות ללא מרשם בצפון אמריקה ובאירופה.

הסוקרים בדקו את המידע שמסרו המחברים ואת הנהלים שתוארו על ידי TNS

ל- TNS אין זכות להטיל וטו או להפריע לשימוש בהליכים כאלה על ידי צדדים שלישיים, שירותי מחקר או חברות במאמרים, מסמכים או דוחות. השמאים לא ערכו חקירות עצמאיות, פליליות או ביקורת לאישור המידע הכלול כאן.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. אם בקשתך מזוהה כחלק מהרשת על ידי כלי אוטומטי, נשמרת מדיניות מקובלת וננקטים אמצעים להצהרת התעבורה שלך. כאשר אתה מצהיר על התנועה שלך, סוכן המשתמש שלך מעודכן לכלול מידע ספציפי לחברה.

לדוגמא

נראה שהציבור חשוד בנוהג להוציא כסף מחשבונות חיסכון להכנסות של הורים מודאגים המטפלים בילדים הסובלים מאלרגיות קטלניות במטרה להעשיר את בעלי המניות והמנהלים. חברות תרופות רבות – כרזות הפוסלים למי שדוחה תרופות במחיר מופקע כגון תרופות טיורינג בינלאומיות – אימצו את הקפיטליזם האנגלו-סכסי הגולמי כבסיס האינטלקטואלי למדיניות התמחור שלהן, והעלו את מחירי התרופות לטווח הארוך משנה לשנה ורבע אחר רבעון. . הלוח שלך אולי אפילו לא יודע מה המדיניות לגבי מוצר מסוים שחברה מוכרת.

גיבסון דאן מונה פקידי ממשל ממשלתיים ועיריים רבים בין עורכי הדין שלו

המשרד בניו יורק מייעץ ללקוחות בנושאי מיסוי, פיתוח נדל"ן ומימון ומספק יכולות מקיפות בתחומי השקעות פרטיות, רכישות ממונפות, ארגון מחדש, רכישות ופשיטות רגל.

מידע נוסף אודות Viatris

כולל צוות ההנהלה והדירקטוריון המלא, סמל המניה והלוגו יהיו זמינים בהמשך. בעלי המניות של מיילן צפויים להצביע על הצירוף המוצע של החברה ואופז'ון בחודשים הקרובים. על ידי שילוב של שני עסקים משלימים, החברה המשלבת תשלב את עמדת המנהיגות החזקה של Upjohn בסין ובשווקים מתפתחים עם הנוכחות המשמעותית של מיילן בארה"ב ובאירופה, ותרחיב את הטווח הגיאוגרפי של תיק המוצרים הרחב שלה והצינור העתידי שלה.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של סקירה מקיפה על מניית מיילן ניו יורק ומניית מיילן ניו יורק באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

המותגים Mylan ו- Upjohn ימשיכו לשרת לקוחות ומטופלים בעתיד הקרוב

הנחת היסוד של המיזוג היא כי טווח ההגעה העולמי של Upjohn יאיץ את צמיחת מכירות התרופות של Mylan. בנוסף לגנריות, יביא Upjohn לתרופות עם תרופות גנריות תחרות של תרופות ממותגות כמו Lipitor, Celebrex ו- Viagra.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן