סקירה מקיפה על מניית טויוטה

טויוטה מוטור קורפ (TM) היא יצרנית הרכב המובילה בתעשייה עם דירוג כולל של 8.5. דירוג ההון העצמי של טויוטה מחושב על בסיס מסגרת הניקוד שלנו. לטויוטה דירוג אנליסטים ממוצע של "קנייה חזקה" עם יעד מחיר ממוצע של 187,765 דולר.

ברבעון השני של 2021

שהסתיים בספטמבר 2020, טויוטה מוטור, אחת מחברות הרכב הגדולות בעולם, דיווחה על רווח של Y = 22,521 ומכירות כולל של Y = 66.74 מיליארד דולר, עלייה של 11% לעומת השנה הקודמת. במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה, החברה דיווחה גם על תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 12.90 מיליארד ין. אנו צופים שמכירות טויוטה יסתכמו ב -299.9 מיליארד ין בשנת הכספים של שנת 2021 (סוף מרץ).

לשנת הכספים 2021 (שהסתיימה במרץ 2021)

טויוטה מוטורס דיווחה על ירידה של 11% לעומת השנה המקבילה לעומת Y = Y = 2.72 טריליון (2.565 מיליארד דולר), בעוד שהרווחים השתפרו בגלל ריבית גבוהה יותר. והכנסות דיבידנד של Y = 80.223 ו- Y = 75.6 למניה, בהתאמה. אנו צופים כי המומנטום הזה יימשך ב- FY2022 (FY2022 מסתיים במרץ 2022), כאשר הכנסות התאגידים יגדלו ב- 7.1% ל- Y = 2.91 טריליון (26.99 מיליארד דולר).

פונקציית צפיפות ההסתברות של טויוטה מוטור קורפ מראה את ההסתברות שמניית טויוטה תרד לטווח מחירים מסוים תוך 90 יום. בהתבסס על התפלגות הסתברות רגילה, ההסתברות שטויוטה תדלג מהמחיר הנוכחי תוך 90 יום היא 15.07%.

הרווח הנקי שלה צפוי לרדת ב -5% לעומת השנה המקבילה, כאשר הרווח הנקי צפוי לרדת ל 72,327 דולר בשנת 2021. זה מרמז שתשואות השוק יירדו והתשואות הממוצעות עשויות לעלות בפחות מהמדד. ההפסדים בשוק טויוטה מוטור קורפ צפויים להיות קטנים.

כאשר המניה של טויוטה עולה

זה עוזר לראות כיצד עמיתיה נערמים. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. בזמן השוק, מחירי BZX מוצגים בזמן אמת, ועדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק.

לחץ על הקישור "ראה עוד"

כדי לראות את דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף. יישומון דעה טכנית של Barcharts מציג בפניך דעות עדכניות של Barchart ומידע כללי שניתן לפרש אותות לטווח קצר וארוך.

טויוטה מוטור קורפ פעילה בייצור ומכירה של כלי רכב וחלקים מנועים

חברות הבת של טויוטה מייצרות בנוסף למוצרי רכב גומי, חומרי שעם, פלדה, שרפים סינתטיים, אריגים אוטומטיים ומוצרי כותנה וצמר. מגזרים אחרים פעילים בתחומי העיצוב, הייצור, המכירות, ההתנהגות הביתית ועסקי מידע ותקשורת.

תאגיד מוטורי טויוטה (ביפנית

Toyota Jidosha KK) הוא ההורה היפני של קבוצת טויוטה. בשנת 2008 היא הפכה לראשונה ליצרנית הרכב הגדולה בעולם, עקפה את ג'נרל מוטורס. רבות מיותר מ -1,000 חברות הבת והחברות הבנות שלה פעילים בייצור מכוניות, חלקי רכב, רכבים מסחריים ותעשייתיים.

בשנה שלאחר מכן הוקמה כחברת טויוטה מוטור בע"מ בהנהגת טויודה קייצ'ירו

תאגיד טויוטה מוטור הוא חברת בת של טויודה אוטומטי לום עבודות בע"מ תאגיד טויוטה תעשיות הינה חברת בת של היצרנית של יפן והוקמה על ידי אביו טויודה סאקיחי.

טויוטה החזירה יותר רכבים מאי פעם בין השנים 2004-2006

טויוטה פתחה יותר מתריסר מפעלים חדשים באותה תקופה והיא בונה חמישה נוספים. ביקרתי במתקני הייצור החדשים של טויוטה בסין ובארצות הברית וגם ראיתי מפעלים חדשים שנבנים בסין, סין ורוסיה.
לעוד פרטים נוספים על סקירה מקיפה על מניית טויוטה מומלץ לגלוש לאתר bigshotnews.net

טויוטה תמשיך לצמוח ככל שנבנה בסיס חזק לעתיד החברה ולבריאותה לטווח הארוך

אנו יוצרים יסודות חזקים בכל שלבי שרשרת האספקה, החל מפיתוח מוצרים ועד מכירות ושירותים. המוצרים שלנו הם מהטובים בעולם ואנחנו הראשונים להציע אותם ללקוחות שלנו, אנו מייצרים אותם במחיר הנמוך ביותר ומוכרים אותם דרך רשת הסחורות והשירותים שלנו.

החברה שלי הפכה למובילה הראשונה, אם לא המובילה העולמית, מבחינת כמה מכוניות מיוצרות ונמכרות מדי שנה, ומייצרות הכי הרבה מכירות, מכירות ורווחים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן