סקירה מקיפה על מניית ביונדווקס

Biondvax Pharmaceuticals Ltd. הינה חברה ביו-פרמצבטית ישראלית אשר פיתחה חיסון אוניברסלי לשפעת בשם M-001. טכנולוגיית החיסון הומצאה במכון ויצמן למדע ובמעבדה של רות ארנון בשנות התשעים והורשה לחברה בשנת 2003. החברה מפתחת את הפוטנציאל להיות חיסון אוניברסלי לשפעת.

החברה מפתחת מועמד חדש לחיסון נגד שפעת שיספק הגנה עונתית מרובת זנים מפני מגיפת השפעת העונתית בהווה ובעתיד

באוקטובר 2020 ביונדווקס השלימה ניסוי קליני שלב 3 ב- M-001, אך החיסון לא עמד בנקודות הסיום הראשוניות והמשניות של הניסויים. גישת החברה לפיתוח חיסון אוניברסלי לשפעת הומצאה במכון ויצמן למדע, שם היה נושא עבודת הדוקטורט של תמר בן ידידיס בראשות רות ארנון.

ביום 12 במאי 2021 החזיקה החברה מזומנים ושווי מזומנים בסך 46 מיליון שקל ו -14 מיליון שקל בהתאמה

בשנת 2017, ביונדווקס נמחקה מהבורסה בתל אביב לטובת נאסד"ק. החברה גם סגרה את הנפקת המשך בנאסד"ק עם הכנסות ברוטו של 13.8 מיליון דולר לחיזוק המאזן שלה. אמיר רייכמן, מנכ"ל המתקן החדשני המתקדם לייצור חיסוני GMP בירושלים, אמר: "יחד עם הצוות שלי והדירקטוריון, אני מחפש דרכים לגוון את נכסי המוצרים שלי ואת הצינור לאור החברה. המשימה החדשה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא שהמנכ"ל החדש והדירקטוריון שלנו יגדירו את המשימה והחזון החדשים של החברה. הניסיון שלנו בפיתוח, ייצור וניסוי קליני של חיסונים, בשילוב עם עובדינו ו הניסיון הרב שלנו בתעשייה במפעל שלנו בירושלים, מציע לנו פוטנציאל בלתי מנוצל שלא בכוונתי לממש בשנים הקרובות.

המשימה החדשה שלנו משקפת את המחויבות שלנו להתמקד במחלות זיהומיות

למנף את יכולות הליבה שלנו, להבטיח פיזור סיכונים תאגידיים ובניית פלטפורמת מוצרים רחבה חדשה וצינור. תחזית מחירי המניות של ביונדווקס פרמצבטיקה בע"מ (ADR), בהתחשב בגורמים טכניים ויסודיים, מהווה יציבה טובה נקודת ערך להערכת המניה. להלן כמה מהחדשות האחרונות על החברה שמשקיעים עשויים לשקול לעזור להם להעריך את החברה והזדמנויות ההשקעה.

מדדי שוק מוצגים בזמן אמת עם עיכוב של שתי דקות

חברת Biondvax Pharmaceuticals Ltd. (BVXV), חברת ביו-פרמצבטיקה המתמקדת בפיתוח, ייצור ומסחור של מוצרים למניעה וטיפול במחלות זיהומיות וקשורות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי והשנה המלאה שהסתיימה ב- 31 בדצמבר 2020 וב- הציגה את מחיר המניה שלה בשנת 2021 ב -5 ביוני, יום שבת, 5. ביוני. הנתונים שלנו מראים כי מחיר הנכס נמצא במגמת ירידה מאז הקמתו בשנה שעברה, בעוד שמחיר המניה של שברון הוא 107,590 דולר בהתבסס על 7 האנליסטים שהציעו את Adverum Biotechnology 12 יעדים למחיר החודש בשלושת החודשים האחרונים.

הדוח השנתי של החברה בטופס 20-F

הוא חלק בלתי נפרד מהדוחות הכספיים של החברה. הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, לרבות שום אחריות על סחירות או התאמה למטרה או לשימוש מסוים ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות שנעשו בהסתמך על הנתונים. או כל נזק שנוצר כתוצאה מכך.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, חברת אחזקות עם 10 מיליון מניות הנסחרות ב -10 דולר שווי שוק של 100 מיליון דולר. תוצאות כספיות מלאות זמינות ב- 20-F שהוגשה לרשות ניירות ערך.
על מנת לבדוק פרטים נוספים בנושא של מניית ביונדווקס וסקירה מקיפה על מניית ביונדווקס באפשרותך להעיף מבט ב- bigshotnews.net

לדוגמא

אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. הוא מבוסס על ירידה היסטורית של 60 חודשים בהחזרת המניות ל- S & P 500. – למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. בדוק את הסיפורים המובילים האחרונים של סוכנות הידיעות העיתונות ושל העיתונות הקנדית על בחירת השוק שלך על סמך בחירת השוק שלך.

אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת

אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. מידע זמין על הצעות ושאלות מהבורסות CBOE ו- BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. עדכוני עוצמת הקול עשויים להתעכב עבור אמצעי אחסון וסמלים מאוחדים בחלק מהבורסות.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן