סקירה מקיפה על מניית ביונטק

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב.

כתוצאה

המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. סמלים ספציפיים למסחר לפני ובורסה הם כפי שהם משקפים את מחיר הסגירה האחרון של סמל זה בבורסה. בזמן השוק, שערי חליפין CBOE-BZX בזמן אמת מוצגים כאשר מתעדכנים עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק.

ב- Stash

אנו ממליצים לנסות לחזות את השוק או לקנות עיוורים השקעות. אנו מאמינים שאסטרטגיה טובה יותר היא לקנות השקעות איכותיות שאתה מאמין בהן ואוחז בהן. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.

לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות דוחות ביצועים מלאים ודפים עם מידע היסטורי מורחב. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף.

ל- BionTech SE תשואה שלילית ל -12 חודשים על ההון של 6.672% ורווח נקי שלילי של 25.012%

חברת BionTech ממומנת על ידי ADR BNTX, שנסגרה במחיר המסחר האחרון ב -11,803 דולר, עלייה של 11.1% מהיום הקודם. גלה בזמן אמת מה קורה מעל, למטה ובין לבין עם מחירי המניות BNTx ו- Biontech, פרופילי חברה, חדשות ותחזיות של CNN Business.

למידע נוסף על הגישה מבוססת ה- RNA של ביונטק לחיסוני COVID-19

אנא בקרו באתר שלהם. למידע נוסף על Trialsite, אני ממליץ לקוראים לבקר באתר מעקב החיסונים המועדף עליהם, Precision Vaccination. אם ברצונך להגיע ל- Zackstrade, אנא לחץ על אישור כדי להמשיך להשתמש באתר שלנו, אשר מקבל את השימוש שלנו בעוגיות, מדיניות פרטיות מתוקנת ותנאי שימוש.
למידע נוסף בנושא של סקירה מקיפה על מניית ביונטק ומניית ביונטק כדאי לבקר באתר bigshotnews.net

באוגוסט 2018

החברה נכנסה לשיתוף פעולה רב-שנתי של מו"פ (מו"פ) עם חברת פייזר בע"מ, חברה אמריקאית, לפיתוח חיסון מבוסס RNA למניעת שפעת. בשנת 2020, Biontech SE שותפה עם פייזר לבדיקות ולוגיסטיקה לפיתוח חיסון RNA, BNT162B2, למניעת זיהום COVID-19, המספק יעילות של עד 95% במניעת Covid-19 מאושר להתרחש לפחות 7 ימים לאחר המנה השנייה. של החיסון. במרץ 2021 אישרה ה- EMA את ייצור החיסון BionTech COID-19 במפעלו במארבורג.

המפעל במרבורג

הוא אחד מאתרי הייצור הגדולים ביותר לחיסוני mRNA עם יכולת ייצור שנתית של מיליארד מנות של חיסון COVID-19. המנה הראשונה של החיסון שיוצר באתר מרבורג נמסרה באמצע אפריל. החיסון של ביונטק יהיה המוצר המסחרי הראשון של החברה בשנת 2021 ושנת המכירות הראשונה שלה.

אומדן הקונצנזוס של ביונטק ופייזר להכנסות בשנת 2021

הוא 7 מיליארד דולר, ואילו ההערכה של מודרנה להכנסות היא 8.5 מיליארד דולר. בהתבסס על נתוני מניות קונצנזוס, השוליים נטו לשתי החברות מוערכים בטווח של 50% בשנת 2021, ונתון זה נראה לנו גבוה מדי.

תחזית מחיר המניה ל -12 חודשים

היא 8.67 $, עלייה של 37.248% מהמחיר הקודם. אומדני ההסכמה למניות EPS עלו ל -9.71 דולר, שעדיין נמוך, אך המניות מעולם לא היו כה חושפניות. ניתוח היעילות העיקרי של החברה מדווח על 15.7% עבור מניית ה- EP, שזוכה לדרגת Zacks. תחזית המניות של BNTX מניית זאקס מתאימה היטב לסגנון המסחר האישי שלו בדצמבר.

דירוג 100 שניתן למשקיעים למניות BionTech SE ADR (BNTX) מעמיד אותה בראש תחום הבריאות. הערכת השווי הכולל של 100% של BNTX פירושה לא רק שהיא מעריכה יותר מ 94% מכלל המניות בתחום, אלא גם שהיא מבצעת טוב יותר מ 100% מכלל המניות.

ההכנסות המשוערות של חיסון מסוג COVID-19 עבור ביונטק מסירת יותר ממיליארד מנות חוזי אספקה חתומים מסתכמות ב -1.24 מיליארד אירו

עלות המכירה המשוערת היא 221.2 מיליון יורו .1 חלקה של פייזר ברווח הגולמי של ביונטק מוכר ביחס למכירות החיסונים של ביונטק COVID-19.

ב- 26 בדצמבר 2020

החיסון ההמוני הראשון נגד נגיף העטרה החל בהונגריה ובסלובקיה לאחר אישורו. ב- 8 בינואר 2021 הזמין האיחוד האירופי 200 מיליון מנות של החיסון, עם אפשרות למאה מיליון מנות נוספות. החברה ממשיכה לנתח נתונים מניסויי שלב 1 בארצות הברית ובגרמניה.

ב- 25 ביוני 2021 הוסיף מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) למפרט של חיסון פייזר ביונטק מודרנה, אזהרה בדבר הסיכון לדלקות לב נדירות ולשריר הלב.

טכנולוגיית ה- RNA של מסנג'ר (MRNA) התבגרה כאשר שני החיסונים הראשונים של COVID-19

Moderna ו- Biontechs, אושרו על ידי הרגולטורים המערביים על בסיס זה. טכנולוגיה זו טומנת בחובה הבטחה לפיתוח תרופות, בהתחשב בזמן הפיתוח המהיר של זריקת ה- Covid-19, שנועדה להימשך מספר ימים וייצור קל וזול יותר.

מודרנה מבוסטון וביונטק מגרמניה

שתי החברות שעומדות מאחורי הקלטות ה- COVID המערביות הראשונות, הן שמות בולטים במרחב ה- mRNA. ב- Pfizer אנו מיישמים את המדע ואת המשאבים הגלובליים שלנו לפיתוח טיפולים לאנשים המאריכים ומשפרים את חייהם. עסק הביוטכנולוגיה מורכב מפלטפורמה טכנולוגית קלינית ומגזר ייצור.

גלה אילו צעדים אתה יכול לנקוט בכדי למקסם את כמות המינונים הזמינים של חיסון COVID-19

הצטרף אלינו כאשר אנו מסבירים את הרעיון של שטח מת, מדוע חשוב שטח מת, כיצד ניתן למזער אותו ולסקור טכניקות כדי להבטיח שיש לך כמה שיותר מנות של חיסון בכל בקבוקון. המלצות לטכניקות איסוף וניהול חיסונים להפחתת תנודות המינון. המידע העדכני ביותר אודות אפשרויות אחסון ייחודיות לחיסוני COVID-19, פיתוחם, הטיפול בהם ולוגיסטיקה אחרת, ועבודה עם קהילות לשיפור נגישות המטופלים. הודעה לעיתונות זו מכילה מידע צופה פני עתיד אודות מאמציו של ביונטק להילחם ב- Covid-19 ושיתוף הפעולה שלו עם BionTech בפיתוח חיסונים פוטנציאליים ל- Covids-19 (כלומר תוכנית חיסון BNT162 mRNA ומועמדי MODRNA BNT 162B2 ו- Bnt162B1), כולל ניתוחים איכותיים של נתונים, יתרונות פוטנציאליים, ציפיות לניסויים קליניים, עיתוי הגשת הרגולציה, ייצור, אספקה והפצה צפויים, הכרוכים בסיכונים ואי וודאויות משמעותיים העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותיות איננו מתחייבים לעדכן הצהרות צופות פני עתיד המופיעות בכך הודעה לעיתונות, בין אם כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או התפתחויות.

בהתבסס על טכנולוגיית ה- mRNA הקניינית של ביונטק

BNT162B2 נתמך על ידי פיתוח וייצור החיסונים העולמי של פייזר. אחת החשובות היא כי CHMP ממשיך לזהות מערכי נתונים חיוביים וכי הרשאת השיווק והשיווק בפועל של חיסון BNT 162B2 ל- COVID-19 כבר התקיימה באירופה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן