סקירה מקיפה על מניית אפל

המוצרים של אפל פועלים על תוכנות ומוליכים למחצה מפותחים והחברה ידועה בשילובה של חומרה, תוכנה ושירותים. בכל הקשור לרכישות, האסטרטגיה של אפל היא לקנות חברות טכנולוגיה קטנות יותר שאותן תוכל לשלב במגוון המוצרים ההולכים וגדלים שלה.

בין הדברים שהוכרזו ביום הראשון היו מערכות הפעלה חדשות לאייפון

אייפד, מק ואפל ווטש. Apple Inc. מתמקדת גם בחנות Play שלה לעסקים קטנים ומפתחים, ומוודאת שמשתמשים יכולים לגשת לתכונות נוספות כגון משחקי ארקייד, FaceTime טובים יותר, זמינות פודקאסטים, פרקי כושר ותכונות רבות אחרות ממוצריה. על המשקיעים להיות מודעים לכך שאפל משיקה את קו האייפונים החדש שלה עם תמיכה בטכנולוגיית 5G ונשארת מחויבת לחדשנות בחומרה ומערכות הפעלה. באשר לאפל בע"מ, החברה עובדת במרץ על מנת להבטיח אספקה קבועה של אלקטרוניקה על ידי שימוש ביכולות נוספות שלה בייצור רכיבים. אפל מחזיקה בלמעלה מ -17,000 פטנטים על טכנולוגיה אלחוטית ומשתמשת בהם בכדי להגביר את הייצור ולהקטין את ההסתמכות על ספקי צד שלישי.

Apple Inc

משרתת צרכנים, עסקים קטנים ובינוניים, חינוך, עסקים ושווקים ממשלתיים. החברה מספקת שירותי תמיכה של AppleCare +, שירותי ענן ושירותי App Store בפלטפורמות מרובות כולל App Store, המאפשר ללקוחות לגלות ולהוריד אפליקציות ותכנים דיגיטליים כגון ספרים, מוסיקה, קטעי וידאו, משחקים ופודקאסטים.

Apple Inc

הינה חברת טכנולוגיה עולמית המעצבת, מייצרת ומוכרת סמארטפונים, מחשבים אישיים, טאבלטים ואביזרים לבישים. החברה עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרים אלה ושירותים נלווים אחרים. אפל גם מתכננת, מייצרת ומשווקת מכשירי תקשורת ומדיה ניידים, מחשבים אישיים ונגני מוסיקה דיגיטליים ניידים.

מאז אפל הוקמה בשנת 1976

אפל בע"מ התפתחה לענקית טכנולוגיה מגוונת. המוצרים העיקריים שלו כוללים את האייפון, ה- Mac – PC והמחשב הנייד – מוצרי ה- Mac – Products, ה- iPad, ה- Apple Watch ו- Apple TV. החברה נכנסה גם לעסקי השירותים, כולל שירות ענן iCloud שלה ושירותי התוכן הדיגיטלי שלה כמו Apple Music ו- Apple TV Plus.

Apple Inc

מציעה את מגוון מכשירי הסמארטפון של אייפון, את מגוון המחשבים של Mac, את מגוון ה- iPad של טאבלטים רב-תכליתיים ואביזרים ניידים לבית, הכוללים AirPods, Apple TV, Apple Watch, מוצרי Beats, HomePod, iPod מגע ואביזרים אחרים של מותג אפל ואביזרי צד שלישי. בנוסף למכירת חומרה, אפל מרוויחה כסף גם משירותים כמו App Store, Apple Music ו- iCloud. מוצרי הצריכה הידועים ביותר של אפל כוללים את ה- iPhone, Mac, iPad ו- Apple Watch.

שוק הסמארטפונים גדול משוק הטאבלטים

כך שהשוליים בעסקי הסמארטפונים עשויים להיות גבוהים יותר. אנו מעריכים כי מכירות האייפון של אפל ישתפרו מ -13.8 מיליארד דולר ב -20 FY ל -17.2 מיליארד דולר ב FY26. אמנם אנו צופים צמיחה חזקה דו-ספרתית של אייפון בשנת 2021, אך אנו צופים כי קצב הצמיחה יאט בשנים הקרובות.

אפל ביצעה רכישות מואצות מואצות (ASR)

בהן היא משלמת לבנקים להשקעה לרכוש מניות בחברה. עד כה אפל הוציאה 60 מיליארד דולר על רכישות חוזרות ורכשה מחדש 500 מיליון מניות. הצמיחה ברבעון המקביל בחמש השנים האחרונות הייתה מעל 87%, אך לאור העלות הגבוהה של מחיר המניה, רכישות חוזרות אינן משפיעות לטובה.

בסך הכל

אפל תוציא 372 מיליארד דולר כדי להפחית את מספר המניות המצטיינות ב -35%. מחיר המניה הנמוך החדש ב- 7.5% ישפיע על תיאבון השוק למניות אפל, מה שבתורו ישפיע על מחיר המניה של אפל. אם הרכישות עד כה יעמדו בציפיות, אפל עשויה להפחית את חלקה המצטיין, בהתאמה לפיצול האחרון, מ -171 מיליארד דולר ל -264.8 מיליארד דולר.

ברבעון הציגה אפל הכנסות של 89.6 מיליארד דולר

1.2 מיליארד דולר יותר מהרווח הצפוי שלה, 14.0 דולר למניה, והביאה להערכות הקונצנזוס ב 98 סנט. ההכנסות היו צפויות 66 דולר לאייפון, 70 דולר למק, 79 דולר לאייפד, 25 דולר לבישים ו -27 דולר לשירותים. עסקי השירותים של אפל צמחו בשיעור של 21% מ- FY16 ל- FY20, והחליפו את ה- iPad ו- Mac והפכו לפלח העסקים הגדול ביותר של החברה ב- FY20 עם הכנסות של 54 מיליארד דולר.

מניות אפל נסגרו בשיא כל הזמנים של 147.57 דולר ביום רביעי

והאריכו את הרווחים השבוע והגיעו לשיא חדש של יום אחד של 145 דולר במסחר היום. חנות האפליקציות של אפל נותרה מניע הצמיחה העיקרי, אך שירותים כמו אפל מיוזיק צוברים גם הם כוח. מספר המנויים בתשלום בפלטפורמה שלו עלה ל -58.5 מיליון מנויים פעילים בסוף ספטמבר 2020.

בין אם הפד מסמן על עליית ריביות קצרות טווח ובין אם לא

מניות אפל התאוששו מההלם הראשוני ביום רביעי. . המשמעות היא שסביבת תשואה גבוהה יותר תשפיע על מחיר מניות אפל. בכירים באפל חזרו על אמונתם, שפורסמה ב -3 ביוני, כאשר מחיר המניה של AAPL עמד על 125.50 דולר, כי הזמן הגיע לעצרת.

מניות אפל גלשו בשוק מחוספס של מניות טכנולוגיה כאשר המשקיעים המשיכו לקצור רווחים בעקבות דוח הרווחים הצפוי והמצופה של יצרנית האייפון לרבעון מרץ

אירוע אפל של היום, המלא במוצרי החברה, יסייע לקבוע האם אפל עומדת, חורגת או נופלת מהציפיות של וול סטריט לצמיחה העתידית שלה מבלי להשפיע על מחיר המניה שלה. מניית אפל נסגרה היום ב -1.28 אחוז לאחר צניחה נוספת של 0.36 אחוז קודם לכן.

הפדרל ריזרב סימן ביום רביעי

16 ביוני, כי הוא יעלה את הריבית לטווח הקצר, אך לא לפני 2023. הקיץ אמור היה להיות טוב לשיגעון ה- AAPL לפני תחילת עונת החגים. מנקודת מבט שווי נוכחית, תשואה שנתית ארוכת טווח של 3% היא יתרון עצום עבור מניות אפל ומשקיעי שוק. בטווח הארוך התשואות נמוכות יותר כאשר הערכות השווי גבוהות יותר ולהיפך. יחס המחיר-רווח של מניית אפל היה 10 בשנת 2016, בעוד שיחס המחיר-הרווח הוא כיום 40.

שיעור הדיבידנד

הוא אחוז הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולמה. כדיבידנד למניה. לדוגמא, אם לאפל הייתה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח המניות שלה יהיה 1 דולר. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בדפי הסקירה החדשה של עדכוני הסחר והעדכוני הציטוטים, כפי שמצוין בפלאש למטה.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן