סקירה מקיפה על מניית טסלה מוטורס

בשל שינויים במדיניות, ה- SEC מתחזק את אתר SEC.gov כדי להבטיח שהאתר יעבוד ויהיה זמין לכל המשתמשים. נוהלי ה- SECs מכוונים להגבלת חיפושים אוטומטיים מוגזמים באתר ואינם מיועדים או צפויים להשפיע על אנשים הגולשים באתר.

אחרים מודאגים מיכולתה של טסלה להמשיך ולמכור נקודות זכות לרכב ללא פליטה

טסלה מוכרת זיכויים אלה לחברות רכב המייצרות מכוניות מסורתיות המונעות בבנזין ונאלצות לקזז את פליטת ה- CO2 שלהן. ששווי ההלוואות עשוי לרדת אם יצרניות רכב אחרות יתחילו למכור או למכור רכבים חשמליים. השוק הכיר בשווי אסטרטגיית הרכב החשמלי של GM, ואיבס מציע כי מניות טסלה עשויות ללכת בדרך דומה לפולקסווגן (VOW) ולפורד ( F), שמחירי המניות שלהם עלו השנה כשהם מתווים את שאיפות הרכב החשמלי שלהם.

בארה"ב

GM מתמודדת עם תחרות קשה מצד חברות כמו פורד וסטלנטיס STLA, קבוצת קבוצה מוקדם יותר השנה על ידי פיוז'ן של פיאט קרייזלר ו- PSA של 5.2 מיליארד דולר, הכוללת מותגים כמו דודג ', ג'יפ, פיג'ו וסיטרואן. הדגמים 3 ודגם Y של טסלה מכוונים לפלח לקוחות רחב יותר.

טסלה בע"מ מתכננת

מפתחת, מייצרת ומוכרת רכבים חשמליים ומוצרי ייצור ואחסון אנרגיה סולארית. חברת הבת SolarCity מפתחת ומתקינה מערכות פוטו-וולטאיות בארצות הברית. טסלה כלי רכב חשמליים בע"מ, המכונה גם טסלה מוטורס, מתרחבת גם למערכות ייצור חשמל ואחסון.

מאמר זה עוסק ביצרן הרכב החשמלי ובחברת האנרגיה הנקייה. טסלה, בע"מ (2003-17) (טסלה מוטורס) היא יצרנית אמריקאית של מכוניות חשמליות. רכב מכסה תכנון, פיתוח, ייצור ומכירה של כלי רכב חשמליים.

חברת טסלה רכב ואנרגיה נקייה הינה חברת חשמל אמריקאית וחברת אנרגיה נקייה הממוקמת בפאלו אלטו

קליפורניה. המוצרים הנוכחיים של החברה כוללים מכוניות חשמליות, סוללות, אחסון אנרגיה, פאנלים תאיים סולאריים, אריחי גג סולאריים ומוצרים ושירותים נלווים אחרים. על מנת לתמוך במוצרי הרכב והאנרגיה של טסלה, פותחה מערכת Gigafactory 1 כדי להפחית את עלות תאי הסוללה.

טסלה הוקמה על ידי קבוצת מהנדסים בשנת 2003 שרצתה להוכיח שאנשים אינם צריכים להתפשר וכי נהיגה ברכב חשמלי טובה

מהירה ומצחיקה יותר מאשר נהיגה במכונית בנזין. ככל שהעולם מפסיק להסתמך על דלקים מאובנים ועובר לעתיד נטול פליטות, כך טוב יותר, סבורה החברה. כיום טסלה בונה לא רק כלי רכב חשמליים, אלא גם מוצרים מדרגיים לייצור ואחסון אנרגיה נקייה.

סדאן דגם S של טסלה היה הרכב השוק ההמוני הראשון שהוכיח שרכבים חשמליים מהנים לנהיגה, ידידותיים לסביבה, מתאימים לשימוש יומיומי ומתאימים למרחקים ארוכים. דגם S צבר מקום ברשימת עורכי הבחירה שלנו ולא ישתפר עד 2021.

בהתאם למפרט

דגם S יכול לנסוע עם מטען אחד עד 412 מייל בתשלום יחיד, ומספק מהיר האצה וביצועים שיכולים להתחרות במכוניות העל הטובות בעולם. בעוד שלרכבים חשמליים כמו שברולט והפולסטאר 2 יש טווחים בר קיימא, שני הדגמים נותרים חלופות מרשימות לרכבים המונעים בבנזין מבחינת שימושיות לטווח הרחוק. חובבי המינימליזם המודרני יאהבו את פנים דגם S המגיע כסטנדרט עם מסך אינפוטיינמנט ענקי השולט כמעט בכל תפקוד הרכב. עם מנועים חשמליים לציר הקדמי והאחורי, כל הדגמים מוצעים בהנעה מלאה בכל הגלגלים, לא משנה באיזו גרסה תבחרו. הטייס האוטומטי טסלה, סוג של נהיגה אוטונומית למחצה, הוצג בדגם S ובדגמים אחרים בשנת 2014.

בסוף שנת 2007 פרש אברהרד כמנכ"ל ונשיא הטכנולוגיה והצטרף למועצה המייעצת של החברה

בשנת 2008 הוכרז כי הוא יעזוב את החברה, למרות שנשאר בעל מניות. טרפן, סגן נשיא להנדסת חשמל שפיקח על פיתוח מערכות האלקטרוניקה והתוכנה עבור רודסטר, עזב את החברה בשנת 2008.

בשנת 2012 עצרה טסלה את ייצור הרודסטר במטרה להתמקד במודל S החדש שלה, אשר זכה לשבחים על ביצועיו ועיצובו על ידי מבקרי הרכב.

זו אחת המניות שמחלקות הכי הרבה את שוקי המניות, ומשקיעים נלהבים משני צידי הדיון. אילון מאסק, המנכ"ל הגלוי ומייסד טסלה, הצליח להפוך את מה שנראה כחלום צינור לחברת מכוניות חשמליות דומיננטיות בעולם.

זה לא הערך שחברות רכב אחרות מעריכות במניות טכנולוגיות בעלות צמיחה גבוהה. כדי שטסלה תצדיק את הערכת השווי הזו היא צריכה למכור יותר מכוניות, להציג דגמים חדשים, לשמור על שולי רווח בשמיים ולהוביל את הדרך ברכבים חשמליים.
כדי לשמוע עוד מידע בנושא של מניית טסלה מוטורס מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן