אילו סוגי מתנות כדאי לקנות למפקדת?

הקדמה: מהי מתנת מטה?

מתנת מטה היא מתנה שניתנת למטה של חברה. הוא ניתן בדרך כלל על מנת להראות הערכה להצלחת החברה.

מתנות אלו נשלחות לרוב על ידי לקוחות או ספקים של החברה שרוצים להראות את הערכתם לחברה. הם יכולים להיות כל דבר, החל מכרטיס פשוט וכמה שוקולדים למשהו הרבה יותר משוכלל כמו מכונית או שעון יקר.

המתנות הפופולריות ביותר עבור המטה הן אוכל, משקאות וכל סוג של מזכרות שתוכלו להשיג מהמדינה או המדינה שלכם.

יש עובדים שאוהבים לקנות מתנה לבוס. זה יכול להיות משהו שהם יודעים שהבוס שלהם יאהב, או סתם אות הוקרה.

מתנות הערכה במקום העבודה יכולות להיות כל דבר, החל מפרחים ועד לאסימוני הוקרה קטנים.

מבוא

זו שאלה שקשה לענות עליה כי היא תלויה בסוג החברה. אם מדובר בסטארטאפ אז כדאי לקנות משהו שמשקף את התרבות והערכים של החברה. לדוגמה, אם הם ידידותיים לסביבה, אז קניית בקבוק מים מופעל על ידי שמש תהיה רעיון מצוין. אם הם יצירתיים, זה יהיה מתאים להביא להם ציוד אמנות.

אם זו חברה מבוססת שקיימת כבר זמן מה, אז כדאי לקנות לה משהו כדי להזכיר להם את ההיסטוריה והמורשת שלהם. לדוגמה, אם הם קיימים 100 שנים או יותר ויש להם הרבה תמונות ישנות או מזכרות אחרות מההיסטוריה שלהם, אתה יכול להשיג להם עותקים ממוסגרים של הפריטים האלה כדי שיוכלו להציג אותם בחלל המשרדי שלהם כדי להשוויץ במה שהם השיגו במהלך השנים.

מסיבת המשרד היא אירוע חשוב בחברה. זה לא רק מאפשר לעובדים להתרועע ולבלות, אלא הוא גם מאפשר להם להביע את הכרת התודה שלהם כלפי החברה. המסיבה יכולה לשמש גם ככלי שיווקי לחברה ולמוצריה.

יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את המסיבה במשרד שלך למוצלחת. הנה כמה טיפים לאילו סוגי מתנות כדאי לקנות עבור המטה שלך:

– ציוד משרדי: ספל מצחיק או סט עטים יוערכו על ידי כל העובדים
כדי לקרוא מידע אודות מתנה למפקדת באפשרותך לבדוק ב- 10pic.co.il

– אוכל: אפשר להזמין פיצה או להכין כריכים מראש, אבל אם תרצו משהו מיוחד יותר, נסו להכין עוגה משלכם!

– משחקים מהנים: נסו לקנות משחקי לוח כמו ג'נגה או מונופול כדי שלכולם תהיה סיכוי

מתנה מס' 2- כרטיס מתנה קבוצתי למסעדה האהובה עליהם

מתנה מס. 2- כרטיס מתנה קבוצתי למסעדה האהובה עליהם

המתנה הטובה ביותר עבור המטה היא כזו שכל העובדים יכולים ליהנות ממנה. כך כולם ירגישו מיוחדים ומוערכים. כרטיס מתנה קבוצתי למסעדה האהובה עליהם יהיה בחירה מצוינת!

מתנה מס. 2- כרטיס מתנה קבוצתי למסעדה האהובה עליהם – כרטיס מתנה קבוצתי

אם אתם מחפשים מתנה מתחשבת וגם פרקטית, אז זו הבחירה המושלמת. מתנה מסוג זה תאפשר להם לצאת עם חברים או משפחה וליהנות מאוכל טוב מבלי לדאוג למחיר. זה גם מאפשר להם לקבל אוכל מהמסעדה האהובה עליהם, שאולי לא יכלו לעשות אחרת.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן