סקירה מקיפה על מניית קוקה קולה

ישנן כמה דרכים שונות בהן ניתן להעריך עניין במניות קצרות של חברת קוקה קולה. יחס הריבית הקצרה של החברה (SIR) הוא כמות מניות קוקה קולה חלקי הסכום הממוצע של מניות הקולה הנסחרות (151 מיליון). במילים אחרות, אם 100 אלף מניות קולה נסחרות בשוק, 2,320 מניות יישמרו קצרות.

קוקה קולה ושות '(KO) נסחרה ב -0.85% מתחת למחיר הסגירה הקודם של 47.23 דולר בהיקף של 9,470,367 מניות

החברה הרוויחה 2.13 דולר למניה, או יחס מחיר לרווח של 21.79, במהלך 12 החודשים האחרונים. לדברי משקיעים, קוקה קולה נמצאת במרכז ענף המשקאות הקלים והמשקאות הקלים.

חברת קוקה קולה

חברת משקאות, מייצרת, משווקת ומוכרת מגוון משקאות קלים. החברה מציעה משקאות קלים נוצצים, מים, מים משופרים, משקאות ספורט, מיץ, מוצרי חלב, משקאות צמחיים, תה, קפה ומשקאות אנרגיה. היא מוכרת גם תרכיזי משקאות ומזרקות סירופ בקמעונאים כמו מסעדות וחנויות נוחות.

חברת קוקה קולה הציגה מדי פעם משקאות קולה אחרים בשם "קולה"

חלק מהשכיחים יותר הם דיאט קולה ואחרים כוללים קוקה קולה נטולת קפאין, דיאט קולה, קוקה קולה אפס סוכר נטול קפאין, קוקה קולה דובדבן וקוקה קולה וניל, כמו גם גרסאות מיוחדות של לימון, ליים וקפה. תיק המותגים כולל גם ספרייט, פנטה ומשקאות מוגזים אחרים.

קוקה קולה (קוקה קולה)

הוא משקה קל מוגז של חברת קוקה קולה. המשקה, ששווק במקור כמשקה בינוני שיוענק עליו פטנט כתרופה, הומצא על ידי ג'ון סית 'פמברטון בסוף המאה ה -19 ונרכש על ידי איש העסקים אסא גריגס קנדלר. טקטיקות השוק הובילו לחברה ולדומיננטיות שלה בשוק המשקאות הקלים העולמיים במאה ה -20. המתכון הנוכחי של המשקה נותר סוד מסחרי, אך מגוון דוחות, מתכונים והעתקים ניסיוניים פורסמו.

חברת קוקה קולה (KO) נוסדה בשנת 1892 והיא פועלת מאז 1889 על פי מודל זכיינות. כיום הפכה החברה ליצרנית המשקאות הלא אלכוהולית הגדולה בעולם. החברה מייצרת ומרכזת, מוכרת ומעניקה רישיון לקוקה קולה ולקולה לבקבוקים ברחבי העולם.

אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני קוקה קולה

הוא מגיפת ההשמנה והמעבר הנלווה לטעם הציבורי הרחק ממשקאות ממותקים. החברה ממקדת את פיתוח המוצרים שלה ואת המאמצים האחרים שלה במענה לטעם המשתנה של הלקוחות. בנוסף למוצרי קוקה קולה מקוריים ומגוון משקאות נלווים, מייצרת החברה מעל 500 קבוצות משקאות בקטגוריות כגון משקאות קלים מבעבעים, משקאות ספורט, מיצים, משקאות אנרגיה, תה וקפה.

הכנסותיה של קוקה קולה השתנו בשנים האחרונות והגיעו ל 40 מיליארד דולר בשנת הכספים האחרונה

בעוד שהחברה נהנית ממודעות למותג שאין שני לה ברמה העולמית, עליה להיות עירנית על מנת להישאר בקשר עם לקוחות פוטנציאליים. כדי להכניס את בטא של קוקה קולה Companys להקשר, ניתן להשוות אותה לחברות דומות.

מניית KOS גדלה בשנת 2020, וכתוצאה מכך הפסקות מחיר רבות המציעות הזדמנויות מסחר אטרקטיביות. הערכת השווי של טרפיס קוקה קולה משקפת אומדן מחיר הוגן של 58 דולר למניית KOS. המידע על מחיר המניה מעוגל ואולי אינו נכון.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או על כל נזק שנוצר. הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. למרות שמארקיט עשתה כל מאמץ להבטיח שהנתונים יהיו מדויקים, אין כל ערובה לדיוק או לשלמות.

החל מ -9 ביולי 2019, קמעונאי היצרן ומשקאות השווי שוק של 22.4 מיליארד דולר. החברה מחזיקה ומשווקת מספר מותגי שמפניה שאינם אלכוהוליים, כולל קולה, דיאט קולה, פנטה וספרייט.

הכנסות קוקה קולה צנחו מ -36.2 מיליארד דולר בשנת 2017 ל -33 מיליארד דולר בשנת 2020

9%, בהובלת זכיינים שמייצרים הכנסות ממפעלי בקבוק ובחברה שגובה עמלות מזכיינים עבור מפעל הביקבוק שלה. תריסים במהלך מגיפת 2020. מסקנותינו מבוססות על השוואה מפורטת שלנו עם ביצועי המניות של קוקה קולה במהלך המשבר הנוכחי עם מיתון 2008 בניתוח לוח המחוונים שלנו. לעומת זאת, קוקה קולה והשוק הרחב התפתחו במהלך משבר 2007-2008.
לעוד מידע על מניית קוקה קולה מומלץ לבדוק כאן: bigshotnews.net

זכויות יוצרים של תמונה Getty Images כיתוב תמונה כריסטיאנו רונאלדו תנועת מים עלולה לעלות לקוקה קולה מיליארדים כריסטיאנו רונאלדו יכול לעלות לחברה מיליארדים אם הוא יסיר את שני הבקבוקים ממסיבת העיתונאים שלו כדי להחליף את המים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן