סקירה מקיפה על מניית פריגו ניו יורק

החברה היא היצרנית הגדולה בעולם של מוצרי תרופות ללא מרשם בשוק הקמעונאי. מיקומי שוק עיקריים ופעילות לוגיסטית שהתפתחו לאורך השנים כוללים את ארצות הברית, ישראל, מקסיקו, בריטניה, הודו, סין ואוסטרליה. בחודש שעבר הודיעה החברה שבדבלין על מכירת עסק התרופות הגנריות שלה, ובכך הסתיימה שנים של התרחבות לתעשיית התרופות והפכה אותה למשחק טהור בענף הבריאות והטיפול העצמי של הצרכן.

TASE) (PRGO) רשומה בבורסת ניו יורק (סימול

TASE) (PRGO) היא ספקית מובילה עולמית של מוצרי טיפוח עצמי. החברה, המורכבת מפריגו וממקסיקו, פועלת מעל 80 שנה ושומרת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות מוצרים. NYSE Euronext NYX היא מפעילת השוק הפיננסי המובילה בעולם וספקית טכנולוגיית מסחר חדשנית.

החברות המרכיבות פריגו מקסיקו מתמקדות בייצור ושיווק של תרופות גנריות ובפיתוח מוצרים של מותגים פרטיים

לחברה מספר מיקומים והיא חלק מחברת פריגו החל משנת 1997. פריגוס פועלת בשלושה מגזרים: אמריקה לטיפול עצמי בצרכן, תרופות ובינלאומית לטיפול עצמי.

תחום התרופות מייצר תרופות גנריות ותרופות מרשם בארצות הברית

הקטע מציע משככי כאבים, שיעול, הצטננות, אלרגיות, סינוסים, מחלות במערכת העיכול, הפסקת עישון, עזרה ראשונה, תרופות נוגדות דלקת, טחורים, מחלות תנועה, עזרי שינה, מוצרי היגיינה נשית, ויטמינים ותוספי מזון. צרכנות אמריקאית לטיפול עצמי מייצרת מוצרי מרשם ותזונה בארצות הברית, בריטניה ומקסיקו ללא מרשם.

פריגו ושות 'PLC מחויבת לספק פתרונות עזרה עצמית ובריאות ללא מרשם

פריגו היא ספקית מובילה של מוצרי טיפוח עצמי איכותיים ובמחיר סביר ומוצרי בריאות ובריאות ללא מרשם המשפרים את רווחת הפרט בכך שהם מאפשרים לצרכנים למנוע, לטפל ולנהל מחלות. החברה היא גם ספקית מובילה של גנריות ללא מרשם בלמעלה ממאה מקומות ברחבי העולם.

בהובלת אסטרטגיית הטיפול העצמי שלה לצרכנים

פריגו היא שחקנית ה- OTC הגדולה ביותר בארה"ב בקטגוריה זו, ומתחרה ביותר מ- 9,000 מוצרים ממותגים. ככל שקבלת המותגים בחנויות וקבלת המותגים בחנויות כחלופה מעשית למוצרים ממותגים ממשיכה לגדול, נתח השוק שלהם ממוקם היטב להצמיח. בנוסף, החברה היא אחת מעשרת חברות ה- OTC המובילות באירופה לפי הכנסותיה, ומשווקת יותר מ- 200 מוצרים ממותגים של OTC ב -28 מדינות.

איש אינו מתלונן על עסקיו של פריגוס בתרופות ללא מרשם ובמוצרים לטיפול עצמי החל מכדורי שינה ועד צרבת

עם מחזור של 26.9 מיליארד דולר בארה"ב בשנת 2020, החברה היא הספקית הגדולה ביותר של מוצרים ממותגים בקטגוריית טיפולי הקרה והפה. פריגו היא המובילה בהמרת מרשמים לתרופות ללא מרשם (OTC), מה שהופך את שירותי הבריאות האיכותיים לזמינים ובמחיר סביר.

פריגו, יצרנית מוצרי בריאות מותגים ומותגים פרטיים, אינה שוק קטן, מלאי. בשיאה בשנת 2015, שווי המניה היה יותר מ -28 מיליארד דולר, כאשר המשקיעים שיערו כי חברות התרופות ימשיכו לקנות יריבות ולהעלות מחירים. זה עדיין המקרה עם פריגו.
על מנת לבדוק עוד מידע בנושא של מניית פריגו ניו יורק עליך לגשת לאתר bigshotnews.net

מוצרים שנמכרים על ידי CSCA נמכרים על ידי מותגים כמו Prevacid

24hr, Good Sense, Zephrex, D-Scaraway, Placker, Rembrandt, Steripod ו- Firefly. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

סמלים ספציפיים חלים רק על עסקאות לפני ואחרי הבורסה, ומחירים אלה משקפים את מחיר הסגירה האחרון עבור כל סמל בבורסה. כתוצאה מכך, תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך.

לחץ כאן לקבלת קישורים נוספים לצפייה בדוח הביצועים המלא ודפי מידע היסטורי מורחב. המידע הכלול בסיכום זה של האתר הוא מידע המפורט בהודעה על פרישה. לאחר הסיכום, תוכל לבדוק את הודעת התלות לקבלת פרטים נוספים.

בית המשפט לא קבע מועד להגשת בקשה דחופה או תאריך משפט מתוכנן

הודעה זו נשלחה על פי תקנה 23 לתקנות סדר הדין האזרחי הפדרלי והחלטת בית המשפט המחוזי של ארצות הברית בניו ג'רזי, אותה הגיש בית המשפט ב- 14 בנובמבר 2019, המאשר את "תובענה" כתובענה ייצוגית. התביעה היא תביעה ייצוגית בניירות ערך הטוענת להפרות של סעיפים 10 (ב), 14 (ה) ו- 20 (א) לחוק ניירות ערך משנת 1934, כמו גם טענות מסוימות על פי החוק הישראלי.

ב- 20 בדצמבר 2018

דיווח הפייננשל טיימס כי נציב המיסוי האירי גבה פריגו 1.64 מיליארד אירו (לא כולל קנסות וריבית) בתביעות מס איריות בגין מס רווחי הון שלא שולמו (CGT) עקב מכירת טיסברי ל ביוג'ן (ELAN) בשנת 2013, חודשים ספורים לאחר שפריגוס אלן רכש.

חברת פריגו (PLC) הינה עמותה ללא מטרות רווח שמטרתה לספק תמיכה כספית לעמותות המקדמות את בריאותם

רווחתם וחינוךם של אנשים, משפחות וקהילות שהיא משרתת. תוכנית הבריאות HealthyYou של: פריגוס מתמקדת באופי ההוליסטי של עובדיה וכוללת תכנות התומך ברווחה פיזית, פיננסית ורגשית ובאיזון בין עבודה לחיים. פריגו מחויבת לעזור לעובדים להבין את רווחתם הכוללת ולהתחבר למשאבים ופעילויות התומכות בעצמי כולו. אנו שמחים שהגענו להסכם עם אדוונט ומצפים להבטיח מעבר חלק לשני הצדדים. "פריגו ו- Advent מאוד מרוצים מכך שה- Advent הגיע להסכם לרכישת פריגו.

אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת

אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. נפח העדכונים עשויים להתעכב עבור אמצעי אחסון מאוחדים תחת הסמל בבורסה. מידע על הצעות ושאלות זמין לבורסת CBOE BZX יעודכן ככל שיתווספו נתונים חדשים.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן