סקירה מקיפה על מניית טבע המלצות

חברת טבע תרופות (TEVA) דיווחה ביום חמישי על ירידה במכירות הרבעון השלישי והורידה את תחזית ההכנסות לשנה כולה. ברבעון השלישי שהסתיים ב -30 בספטמבר דיווחה טבע על רווח מתואם של 58 סנט למניה, בהתאם לאומדנים הממוצעים של אנליסטים שנסקרו על ידי זאקס השקעות.

מכיוון שרוב המשקיעים מגוונים את תיקי התיק שלהם

טבע תרופות מגנה את הסיכון התורשתי שלה כנגד תרחישים של תנודתיות גבוהה בשוק. למנהלי החברה וההנהלה אין ערך מוסף למשקיעי טבע מאז מאי. מניית טבע ארה"ב נסחרת כיום ב -10.36 דולר, או 0.06 דולר (0.58%), והאדישות האחרונה לתנודות קטנות במחיר המניה של החברה נתנה דחיפה למשקיעים, כאשר המסחר עלה מהשפל הנוכחי של 10.31 דולר לשיא של 11.49 דולר לכל לַחֲלוֹק.

מאז רכשה אקטביס את התרופות הגנריות בשנת 2015, מניות טבע נחשבו לרכישה טובה בסביבות 70 דולר. כיום, המניה נמצאת בשיא של 52 שבועות של 71.1 דולר, לעומת שפל של 52 שבועות של 60.7 דולר, והעתיד נראה מבטיח.

מניות Tevas ראו את מחיר המניה שלהן צונח בשנים האחרונות כאשר בעיות החוב המתמשכות ממשיכות להכביד על החברה

החברה מתמודדת גם עם מטר תביעות, החל משערורייה אופיואידית ועד לתביעה שנערכה לאחרונה. בזמן כתיבת שורות אלה, ויכוח ההתדיינות עדיין משתולל. לאור התנודתיות הקיצונית של מניותיה, בעיות החוב החמורות של טבע, בעיות משפטיות מתמשכות והחור הפיננסי ההולך ומתעצם בו נמצאת החברה, זה לא הזמן להשקיע במניות טבע.

התנודתיות הנוכחית עולה בקנה אחד עם תנודות השוק בחברת טבע תרופות

שנמשכות מאז מאי 2021 עקב אירועים לא שיטתיים לחברה. להפתעות רווח עשויה להיות השפעה לטווח קצר על מחיר המניה. במקרה זה, הסיכון ברכישת מניות טבע עולה על הרווחים האפשריים.

לדוגמא

אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות יוצאות מן הכלל, רווח החוב שלה היה 1 דולר. מסתבר שהפתעת רווח חיובית יכולה להוביל לעלייה מיידית של מחיר המניה ולעלייה הדרגתית לאורך זמן. כולנו שמענו את החדשות שהחברה חרגה מתחזיות הרווח.

שיעור הדיבידנד הוא אחוז הרווחים התאגידיים המשולמים לבעלי המניות ומתבטא כסכום הדולר למניה ששולם כדירד דיבידנד למניה.

הוא מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות המצטיינות. המידע על מחיר המניה מעוגל ואולי אינו נכון. למרות שמרקיט עושה כל מאמץ להבטיח שהנתונים מדויקים, לא ניתן לתת אחריות לדיוק או לשלמות.

הוא מבוסס על ירידה היסטורית בתשעה חודשים בתשואה על המניה מול התשואה ב- S & P 500. תוכנית החישוב מייחסת ערך קנייה, מכירה או מכירה לכל מחקר בהתאם למחיר מצביע על הפרשנות הנפוצה ביותר של המחקר. לדוגמה, אם המחיר נמוך מהממוצע הנע של המחקר, שקול מגמת עלייה כרכישה.

Marketbeat מחשב את הערכות השווי של אנליסטים קונצנזוסיים למניות בהתבסס על הערכות השווי האחרונות של אנליסטים בוול סטריט שהעריכו את המניה במהלך 12 החודשים האחרונים

מחירי המניות של טבע תרופות מחושבים על בסיס אותות של מומחי מניות. ציון גבוה יותר אומר שהמומחים ממליצים לקנות את המניה, בעוד שציון נמוך יותר אומר שהם ממליצים למכור את המניה.

ראה את מחיר המניה של טבע

יעד המחירים, הרווחים, התחזיות הפיננסיות, חדשות על מסחר בפנים והגשות SEC ב- Marketbeat. Investor Observer מאפשר לך לבחור מתוך שמונה מדדים ייחודיים להצגת התעשיות המובילות והמניות הטובות ביותר בכל ענף. המשמעות היא שתוכל למצוא מניות עם סיכויי הצמיחה הטובים ביותר לטווח קצר וארוך לטווח תוך שניות.

יעד המחיר הממוצע

הוא $ 11.78, התחזית הגבוהה ביותר היא $ 16.00 והתחזית הנמוכה ביותר היא $ 8.00. טבע תעשיית התרופות מטרת מחיר המניה תחזית מחיר המניה הנוכחית של תעשיית התרופות טבע, יעד מחירים, מחירי מניות, ניתוח מניות של תעשיית התרופות טבע, תרשימים, כלכלה וזמנים. ב- 26 ביולי 2015, הידוע כאלגוריתם הראשון ששולח אות שורי, 266 Tickerteva (תרופות טבע) יש אינדיקטור חזק לחיזוי בהתאם לתחזית האלגוריתם שטבע מאמנת ניהול מלאי, הדרכה, תכנון ובקרה בייצור התעשייתי.

מחירי המניות

החדשות, התרשימים ההיסטוריים, דירוגי האנליסטים והמידע הכספי האחרונים של חברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (ADR) (TEVA) (WSJ) מ- WSJ. חברת טבע פארמה תעשיות בע"מ מתמחה בתרופות גנריות ובעלת אינטרסים עסקיים אחרים, לרבות מרכיבי תרופות פעילים, ובמידה פחותה, תרופות קנייניות.

טבע תעשיות התרופות בע"מ תהיה יצרנית השישית בגודלה של תרופות גנריות [6] וחברת התרופות השמונה עשרה בגודלה בעולם עד 2020 [7]

החברה חברה במחקר התרופות וייצרני אמריקה (PhRMA). לטבע משרדים בישראל, צפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ודרום אמריקה.

ביולי 2015

Allergan הסכימה למכור את עסקי הגנריקה שלה, Actavis Generics [63], לטבע תמורת 40.5 מיליארד דולר [64] [65] [66] (3.375 מיליארד דולר במזומן ו -6.75 מיליארד דולר במניות). כדי לקבל אישור רגולטורי, טבע נאלצה למכור מספר נכסים, כולל תיק של חמש תרופות גנריות לסאג'נט פרמצבטיקה (40 מיליון דולר) ועוד שמונה תרופות לד"ר רדיס (350 מיליון דולר). כיום נסחרות 4,851,105 מניות, בהשוואה להיקף ממוצע של 724,873 מניות.
למידע מורחב אודות סקירה מקיפה על מניית טבע המלצות ומניית טבע המלצות יש לבקר ב- bigshotnews.net

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן