סקירה מקיפה על מניית אקסון

השתמש במכשיר התומך ברכב שלך או באפליקציית Alexa כדי לשלם במשאבה ביותר מ -11,500 תחנות דלק של אקסון מוביל בפריסה ארצית. הרוויח 30c / ליטרים של בנזין Synergy (TM) בחודשיים הראשונים לפתיחת החשבון וחסוך 6c / gallons אם תגיש בקשה לכרטיס חכם מאושר של ExxonMobil עד ליום 30 ביוני 2021. אתה יכול גם להשתמש בכרטיס Apple או Apple Pay (r) להתמלא בשטיפות רכב ובחנויות נוחות ולקנות בכל תחנת אקסון מוביל, ולקבל קצבה יומית ללא הגבלה של 3 דולר.

Exxon Mobil Rewards ™

היא תוכנית תגמולים הזמינה בתחנות השירות של Exxon Mobil המשתתפות. זה לא כולל רכישות מספקי צד שלישי, כולל שטיפות רכב עצמאיות באתרי אקסון מוביל וחנויות נוחות כלולות. שלם במשאבה באמצעות Apple Pay או השתמש באפליקציית הנייד Exxon Mobil Rewards לתשלומים ללא מגע.

תאגיד אקסון מוביל (המסוגנן כאקסון מוביל)

היא חברת נפט וגז אמריקאית רב לאומית הממוקמת באירווינג, טקסס. המגזרים העסקיים כוללים במעלה הזרם, במורד הזרם, כימיקלים ומימון חברות. אקסון מוביל היא הצאצא הישיר הגדול ביותר של נפט הסטנדרטי של ג'ון ד 'רוקפלר [3] ונוסד בנובמבר 1999 על ידי מיזוג חברת אקסון סטנדרט נפט בניו ג'רזי וחברת הנפט סטנדרט נפט בניו יורק.

אקסון מוביל מרוויחה הרבה כסף ומוציאה אותו לתגמול לבעלי המניות

נכון למרץ 2019, בעלי המניות הגדולים ביותר כללו את ExxonMobil (81.5%), BlackRock (66.1%) ו- State Street Corporation (48.3%). כאחת החברות הגדולות בעולם לפי הכנסות, תאגיד אקסון מוביל (1996-2017) היה החברה הגדולה הראשונה הנסחרת בבורסה לפי שווי שוק.

אקסון נסחרת ברמה החלשה ביותר מזה 18 שנה מאז שערכה מניית ארה"ב ב 23 במארס

מדדי המניות של אקסון רשמו דירוג מורכב של IBD חלש של 52 מתוך 99 ודירוג EPS ברמה נמוכה של 2.9. למרות שאקסון התאוששה מעט עם השוק הרחב יותר, היא עדיין יורדת ביותר מ -40% השנה.

משקיעים יכולים לבחור לקנות קרנות אנרגיה הנסחרות בבורסה

כדי להשפיע על תנועות המגזר ולהימנע מסיכונים ספציפיים למניות. צפו במניית אקסון עולה ויורדת עם מחירי הנפט הגולמי. אקסון נראית טוב ביסודות ונתונים טכניים, אך הירידה במחירי הנפט הגולמי עשויה לדחוף את המניה למטה.

כתוצאה

המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. אם אתה זקוק להצעות מקיפות יותר בזמן אמת, אנו מציעים מחקר סיכונים לאחד מהמוצרים שלנו בזמן אמת. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין של CBOE מוצגים בזמן אמת כאשר מתעדכנים עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק.

עדכוני עוצמת הקול מתעכבים במקרה של נפח מאוחד בבורסות הסמלים. המידע הזמין על הצעת מחיר ושאלות בבורסות CBOE ו- BXS יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. כיום נסחרו 198,787.25 מניות, בהשוואה להיקף ממוצע של 256,582.80 מניות.

לחץ כאן לדוח השווי המלא המלא על מניות Exxon Mobil Corporation (XOM). כחברה בבורסה, ExxonMobil מגישה דוחות ודוחות רישום לארה"ב. נציבות ניירות ערך.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים, כולל ללא הגבלה אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים, ולא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או כל נזק שנוצר.

למידע נוסף אנא בקר באתר SECAs

מדיניות פרטיות ואבטחה. לקבלת שיטות עבודה מומלצות ומידע ב- SEC.gov, כולל הגשת EDGAR האחרונה, עיין במפתח SEC. אתה יכול גם להירשם לקבלת עדכוני דוא"ל לתוכנית הנתונים הפתוחים של SEC הכוללת שיטות עבודה מומלצות להפעלת הורדת נתונים מ- SEC ולשיפורים כדי להשפיע על תהליך ההורדה בתסריט.

בעדכוני התעבורה שלך

ציין כי סוכן המשתמשים שלך מכיל מידע ספציפי לחברה. למטרות השוואה, תוכלו למצוא מידע על סמלים אחרים הכלולים באותו מגזר. מהלכי המניות האחרונים מסמנים סימן להתאוששות מהתמוטטות הנפט בשנה שעברה, כאשר מניית אקסון עלתה על ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס באוגוסט לראשונה זה 90 שנה. החוזק היחסי של המניות במדד S & P 500 לא השתנה מאז אמצע מרץ. צבירת דירוג הפצה של B מעידה על כך שמשקיעים מוסדיים קונים יותר מניות XOM ממה שהם מוכרים.

בשנת 1996

אקסון נכנסה לשוק הרוסי באמצעות חתימת חוזה ייצור משותף לפרויקט סחלין. בשנת 1998 חתמו אקסון ומוביל על הסכם מיזוג של 7.37 מיליארד דולר להקמת חברה חדשה בשם אקסון מוביל קורפ (אקסון מוביל), שהיא כיום חברת הנפט הגדולה בעולם וחברת הנפט השלישית בגודלה. ביולי הודיעה שברון כי תרכוש מניות בשווי של 5 מיליארד דולר ביצרנית הנפט והגז נובל אנרג'י. בתקופה בה וול סטריט דרשה משמעת מחברות הנפט, אקסון הוציאה רבות בכדי להגדיל את הייצור באגן הפרמיאן במערב טקסס ולפתח פרויקטים ימיים. בדיעבד, החברה אולי הייתה רוצה שהיא קנתה את הקרקע באגן במקום לבזבז כל כך הרבה על פרויקטים של קידוחי מים עמוקים יקרים ברוסיה וחולות נפט בקנדה, שניהם התמזגו.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן