מכון ון ליר

המכון מבצע פרויקטים משותפים עם חוקרים אורחים מכל רחבי העולם ומשתף פעולה עם מגוון ארגוני חברה אזרחית בישראל, ארה"ב ובמדינות אחרות. המכון שיתף פעולה עם צוות מחקר בינלאומי מארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד וביצע פרויקט משותף עם כמה מהם. בנוסף למחקר של מכון ון ליר למדיניות ציבורית בנושא פרקטיקות רוחניות ניו-אייג'יות, הוא משתף פעולה עם אוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו והמרכז לחקר דת במזרח התיכון ובצפון אפריקה (CSRA) וערך פרויקטים משותפים עם חוקרים אורחים מרחבי העולם.

מכון ון ליר למדיניות ציבורית והמרכז לחקר דת במזרח התיכון ובצפון אפריקה (CSRA) מחזיקים בישראל, בארצות הברית, בקנדה, באוסטרליה, בניו זילנד ובמדינות אחרות.

ראש מכון ון ליר בירושלים

הוא ד"ר יצחק גולן, פרופסור למשפטים באוניברסיטת תל אביב המתמחה בסוציולוגיה, פילוסופיה ומשפטים. כיום הוא גם פרופסור במרכז לחקר דתות במזרח התיכון ובצפון אפריקה (CSRA). כתוצאה מכך, הנציב העליון של האו"ם לזכויות אדם (UNHRC) אישר מיד את פיתוחו של פרויקט מוצע זה.

במכון פועלת האקדמיה ללימודים מתקדמים פולונסקי

האקדמיה הגדולה והיוקרתית מסוגה בעולם. זהו שדה צפוף עם מאחזים מחוספסים, כולל אוניברסיטת קליפורניה, ברקלי והמכון ללימודי יהדות בניו יורק. קירות הבניין, המצופים באבנים מקומיות, יהיו אתר "האקדמיה לפולונסקי ללימודים מתקדמים" חדשה שנבחרה על ידי חבר מושבעים בינלאומי.

התוצאה של פרויקט בינתחומי זה תהיה תוכנית ציבורית גדולה בירושלים שתאגד את כל צוות המחקר

הצוות הישראלי כולל מגוון רחב של משתתפים, כולל מדענים מישראל, ארצות הברית, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד והולנד. המשתתפים כוללים חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי, ניו יורק, אוניברסיטת תל אביב, ישראל, ואוניברסיטאות ומוסדות מחקר אחרים במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

היחידה ללימודים מתקדמים בראשות ד"ר יוכי פישר והיא מוקדשת למחקר ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחומי האנרגיה

שינויי אקלים, ביטחון אנרגיה וקיימות סביבתית. המחלקה ללימודים מתקדמים בניהולו של ד"ר יוכיס פישר מוקדשת למחקר, מדע, טכנולוגיה, חינוך, בריאות וצדק חברתי בישראל ובמזרח התיכון, ומדע וטכנולוגיה באירופה ובצפון אפריקה, ומתמקדת במיוחד באנרגיה גרעינית. והשלכותיו על עתיד אספקת האנרגיה והביטחון העולמית.

המכון נוסד בכדי ליצור גוף ידע ושיח המשקף מגוון רחב של תחומים ודעות בישראל

הוא הוקם כדי לקדם את המחקר באזור, להשפיע על אופן הצגתו והבנתו ולקדם הבנה ודיאלוג בין ישראלים לשכניהם. מוסדיים: הקמת מכון לחקר ישראל והמזרח התיכון, במטרה לקדם את לימודי האזור הזה ולהשפיע על אופן הצגתו או הבנתו, ולקדם הבנה ודיאלוג בין ישראלים, שכניהם לבין עצמם .

לבניין האקדמיה של פולונסקי יש שלושה תפקידים

הפעילות העיקרית שלה היא הקפיטריה המרכזית והספרייה המרכזית, שנוספה למכון המחקר של פולונקי. בקומת המחקר התחתונה נמצא אולם תצוגה עם נוף לחצר הגן המרכזית, המכיל כמה חדרי קריאה, אולם הרצאות וספרייה. המבקרים יכולים לבקר גם באחד משלושת אולמות ההרצאות הגדולים, כמו גם בספרייה ובמזנון הראשי.

איך לסחור בשוק ההון

לדוגמה, ניתן לסחור באגרות חוב, אגרות חוב ו- IOU (חברות וממשלות המונפקות בתמורה למזומן) בשווקים הפיננסיים. ניירות ערך הנסחרים בבורסה לצורך החזקת מניות בחברה. ניתן

לקריאה נוספת »

ברוקר

מתווכי מניות המועסקים על ידי חברות תיווך חייבים לסיים את קורס ניירות ערך בקנדה (CSC), את מדריך ההתנהלות והתרגול (CPH) ואת תוכנית ההכשרה של יועצי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן